Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Cocaine (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=164525)

Paulaah 21-07-2002 15:54

Cocaine

Wie van jullie heeft het geprobeert en wat vinden jullie ervan?

Kirk22 21-07-2002 16:28

Citaat:

Paulaah schreef:
Wie van jullie heeft het geprobeert en wat vinden jullie ervan?
niet en er is geen donder aan, tenzij je echt kapot wilt natuurlijk. Je krijgt er een 'rush' van, je remmingen vallen weg en even heb je het idee dat je de wereld aan kan.

osmano 21-07-2002 17:20

Citaat:

Kirk22 schreef:

niet en er is geen donder aan, tenzij je echt kapot wilt natuurlijk. Je krijgt er een 'rush' van, je remmingen vallen weg en even heb je het idee dat je de wereld aan kan.

whahahahah ,nee alsof jij er verstand van hebt "geen donder aan" pfff ,coke kost niet voor nieks 25 euro voor een halve siel.

maar nu ff op de vraag terug ,ik heb al vaak coke gesnoven en het is wel waard voor je geld als je naar je gezondheid kijkt en het geveol dat je krijgt .het geeft je een gevoel aan je serotine in je hersenendie waardoor je gaat genieten ,maar coke werkt maar bij mij 20 -tot een 30 minuten,je krijgt het wat warmer ,de muziek let je meer op , met mensen ga je contact opnemen en je voelt je net the man of the world ,ehehhe sja dat doet coek met je ,je voelt het niet echt lichamelijk en daaromd at sommige mensen zegge dat het ni zo vet is ,maar geestelijk is het de beste genotsdrugs ,en de nadelen ervan zijn ook nog niet eens zo slecht ,ik snuif al heel lang ,maar ik kan gewoon met coke eten ,slapen en genieten ,ik fitness ook waardoor ik m' n lichaam op peil houd ,het enigste wat ik irritant ik aan coke vind is dat het in het neusie het bot weggevreet ,maar dan moet je wel erg veel snuiven ,voor de rest zul je de volgende dag niet echt naar de klote zijn als van speed of pillen ,je kan gewoon normaal uitslapen en je herinnert niet eens dat je gister zo paranoya was omdat coke zich heel goed herstelt

Locke 22-07-2002 10:40

Het is wel een van de betere hard drugs maar ik vind het zelf niet leuk ik vind het gewoon saai eigenlijk maar je moet er maar van houden denk ik ..

Eightball GOD 22-07-2002 16:04

Ik hebbet nooit geprobeert, maar wil het wel ooit doen.
trouwens, over niet zo slegt voor je lichaam, dat is heroine op zich ook helemaal niet, alleen als junk leef je vaak in extreem ongezonde omstandigheden, en met heroine gebruiken de junks volgens mij egt lang niet altijd een schone naald, wat ook slegt is...

Isa 22-07-2002 19:57

Citaat:

osmano schreef:

whahahahah ,nee alsof jij er verstand van hebt "geen donder aan" pfff ,coke kost niet voor nieks 25 euro voor een halve siel.
maar nu ff op de vraag terug ,ik heb al vaak coke gesnoven en het is wel waard voor je geld als je naar je gezondheid kijkt en het geveol dat je krijgt .het geeft je een gevoel aan je serotine in je hersenendie waardoor je gaat genieten ,

sorry maar coke werkt toch echt op dopamine, niet op serotonine.
XTc werkt op serotonine.
[/B]

osmano 22-07-2002 20:07

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
Dopamine zorgt o.a voor genot. Serotonine heeft ook invloed op je stemming serotine ook ,ok ik zat verkeerd maar serotine is ook bij coke ;)

osmano 22-07-2002 20:10

Citaat:

Eightball GOD schreef:
Ik hebbet nooit geprobeert, maar wil het wel ooit doen.
trouwens, over niet zo slegt voor je lichaam, dat is heroine op zich ook helemaal niet, alleen als junk leef je vaak in extreem ongezonde omstandigheden, en met heroine gebruiken de junks volgens mij egt lang niet altijd een schone naald, wat ook slegt is...

ehm zucht.coke is veel veiliger e n coke spuit je normaal niet ,snuiven heet dat,en coke gebruiken ook vaak rijke mensen en die leven echt niet in ongezodne omstandiheden ik ook niet ,je kan heroine niet met coke vergelijken jong

M4US 23-07-2002 12:53

hmm coke is af en toe wel relax... ik heb het nu toch al redelijk wat keren gedaan eigenlijk... het is wel relax om te doen enal maar het werkt snel uit waardoor je al snel de neiging krijgt nog wat te gaan halen.
De werking ervan is naar mijn gevoel niet zo hevig als bij xtc van coke ben je gewoon opgewekt, vrolijk, relax al worden er sommige mensen ook agressief van.
Je moet bij coke gewoon een beetje oppassen dat je het niet te lekker gaat vinden.
Oke dat is bij de meeste drugs en dingen die lekker zijn zo maar ik vind dat er bij coke extra mee moet oppassen ook om de prijs snapte... Ik betaal voor een halve 23 euro's
en voor een hele 45 euro's.
suc6 ermee... ;)

Paulaah 23-07-2002 17:43

Dankje :)
Maar tis niet dat ik zelf wil gebruiken oor..
Vrienden van me gebruiken het.. sommige dealen er zelfs in.. dus kwilde even jullie ervaring horen..

promo 23-07-2002 18:14

he als ik jou was zal ik niet doen. Ten eerste is het verschikkelijk duur het werkt niet lang en het is ontzettend verslavend en schadelijk voor je.

je wordt er niet eens zo heel kort van. het is wel relaxt maar voor het geld vind ik het niet de moeite waard.

groeten P

Eightball GOD 23-07-2002 19:16

Citaat:

osmano schreef:

ehm zucht.coke is veel veiliger e n coke spuit je normaal niet ,snuiven heet dat,en coke gebruiken ook vaak rijke mensen en die leven echt niet in ongezodne omstandiheden ik ook niet ,je kan heroine niet met coke vergelijken jong

heroine kun je ook snuiven hoor...
en ik vergelijk heroine helemaal niet met coke, ik zeg alleen dat heroine op zichzelf helemaal niet slecht is voor je lichaam...

M4US 24-07-2002 07:35

Citaat:

promo schreef:
he als ik jou was zal ik niet doen. Ten eerste is het verschikkelijk duur het werkt niet lang en het is ontzettend verslavend en schadelijk voor je.

je wordt er niet eens zo heel kort van. het is wel relaxt maar voor het geld vind ik het niet de moeite waard.

groeten P

hmmm schadelijk he? ken jij een hard drugs die dat totaal niet is?
Coke is de zuiverste drugs die er is. ;)

psygnosos 24-07-2002 08:26

Citaat:

M4US schreef:

hmmm schadelijk he? ken jij een hard drugs die dat totaal niet is?
Coke is de zuiverste drugs die er is. ;)

Caffeine en Nicotine :D

psygnosos 24-07-2002 08:26

Fuck, Nicotine is ook schadelijk

M4US 24-07-2002 10:47

Citaat:

psygnosos schreef:
Fuck, Nicotine is ook schadelijk
hmmm ik had het eigenlijk over hard drugs maar was het hierboven :rolleyes: vergeten erbij te zetten
coke is de zuiverste hard drugs die er is !
zo beter !!! ;)

osmano 24-07-2002 17:40

Citaat:

Eightball GOD schreef:

heroine kun je ook snuiven hoor...
en ik vergelijk heroine helemaal niet met coke, ik zeg alleen dat heroine op zichzelf helemaal niet slecht is voor je lichaam...

dan nog coke is veel veiliger

C r Y p S 26-07-2002 21:57

Of een durg onder 'hard drugs' valt, hangt volgens mij niet ALLEEN af van de lichamelijke schadelijkheid, maar ook bv. hoe verslavend het is e.d. Eeeeh, waar valt nicotine eigenlijk onder????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.