![]() |
hoe uiten jullie je gevoelens bij verdriet of angst?? ik schrijf gedichten of verhalen.
nu heb ik een tijdje geleden gedichten geschreven voor een over leden klasgenoot eentje wil ik op een kaart plaatsen maar weet niet welke heeft iemand er een idee in?? dus als iemand zich geroepen voelt moet je ff zeggen welk gedicht je het mooiste vind bedankt...... 1) Als ik een wens had wist ik wel wat ik zou wensen dat jij terug komt op aarde tussen de mensen nu ben je vast een engel of een ster en kijk je op ons neer van dichtbij of van ver 2) In mijn hart heb jij een plek hij is niet klein maar groot dat is toch niet zo gek? jij bent misschien wel dood maar in mijn hart leef jij voor altijd voort 3) Ik zal je in mijn hart meedragen jaren lang, elke seconde alle dagen ik zal je zeggen, dus luister of je me hoort (ik hoop dat je me hoort) M jij leeft in mij gedachte voor altijd voort het is de bedoeling dat de tekst op een kaart komt te staan waar een hart opstaat die in de wolken is geschreven. |
3
|
Citaat:
Ik uit mijn gevoelens ook door gedichten te schrijven, door muziek te luisteren(en dan oorverdovend keihard aan), of door te sporten en soms door praten.... Ik vind 1 het mooiste....3 ook wel, maar de 3e regel daar van vind ik wat krom verwoord...ik zou 1 doen (y) >>>"mooi"/ goed idee, zo'n gedichtje op een kaartje, maakt het heel persoonlijk! xxxxx |
Ik wou eerst 3 zeggen...maar 1 is eigenlijk persoonlijker (zie reactie hierboven) dus 1 vind ik het speciaalst!
p.s: alledrie zijn het hele mooie gedichten hoor! Echt mooi gemaakt! (y) |
2
|
Ik vind 1 ook iets mooier dan de anderen..
|
Hoihoi...
Ik ga ook voor 1... !! Ik vind hem wat 'gewoner' (op een positieve manier) dan de rest en hij 'loopt' gewoon lekker... Wat ga je eigenlijk met de kaart doen...?? Groetjes Noa |
numero 1
die vind ik absoluut het mooiste! |
1 of 3 Ik denk dat ik 1 't mooist vind.
Ik uit m'n gevoelens door te sporten. Of als ik wil huilen, maar 't niet wil lukken, kijk ik een zielige film en komt alles er in een keer uit... |
Ik uit mijn gevoelens door er met goede vrienden over te praten. Ik heb het geluk dat ik een paar vrienden heb bij wie ik dat kan.
|
ik wilde de kaart neer zetten bij zijn graf (maar is dat niet meer voor familie en close vrienden??) of op de plek waar hij om het leven is gekomen ik weet het nog niet maar op de plek grazen nu ook koeien dus kan daar denk niet bij :(:(
ik weet eigelijk ook niet zo goed of dit wel zo een goed idee is omdat het natuurlijk niet echt een vriend van me was terwijl hij dat wel was voor andere:( |
Citaat:
Sterkte! (y) *knuffel* Myrthe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |