![]() |
pijpen
Hoi,
mijn vriend vindt dat ik niet goed kan pijpen, ik probeer het wel vaak en zijn penis wordt ook stijf maar hij geniet er niet echt van. Hij kan mij zelf niet echt uitleggen wat ik moet doen. Iemand? |
niet meer pijpen
|
Kan hij het echt niet uitleggen of durft hij het gewoon niet te zeggen?
Anyway: - niet bijten - je tong goed gebruiken - niet te zacht doen - als je dat kan, (oog)contact maken There you go :p |
Dat weet ik niet. Hij zegt in ieder geval dat hij het niet kan uitleggen en dat het niet zo erg is, maar ik vind dat wel.
|
beetje geil kijken:P
het onderste deel van de piemel is gevoeliger voor druk (dus daar bijv aftrekken) en de eikel aflikken/zuigen. En kijk af en toe es Discovery..veel van die docu's s avonds gaan over sex en je kan dr best wat van leren!! |
Niet likken, maar zuigen.
|
kijk uit met je tanden
|
Oefening baart kunst
|
Als je dat nog niet deed; probeer met je mond eens zoveel mogelijk een vagina na te bootsen en minder je tong te gebruiken.
Zoals al gezegd werd in Phileine zegt Sorry: 'Heeft een kut een tong?' ;) |
Citaat:
|
Belachelijk - als je een kut moet nadoen, kun je net zo goed meteen gaan neuken. Ik zeg gebruiken die tong en pesten tot ie blauw ziet (y)
|
Citaat:
[ ] ongeschikt |
Dat verschilt van jongen tot jongen denk ik?
"pesten tot ie blauw ziet" werkt bij mij sowieso niet; pesten is leuk, maar op een gegeven moment is er een punt en als je voorbij dat punt blijft pesten stort al m'n zin ineen als een kaartenhuisje tijdens een tsunami. |
Citaat:
|
Misschien wil die niet gepijpt worden? :|
|
Citaat:
|
Gebruik je hand erbij.
Wissel af. |
mmm, als hij het niet goed vindt doe je het gewoon niet. ahhh, zielige hij, hij weet niet wat hij mist. of eigelijk wel:y:y. na en paaar weken geen orale seks, zal hij alles waarderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriend vindt dat ik niet goed kan pijpen ... Hij kan mij zelf niet echt uitleggen wat ik moet doen.
je vriend failt, jij niet, laat m eerst s uitzoeken wat ie wel lekker vind dan voordat ie zulke dingen gaat zeggen ;x |
Misschien heel hard zuigen?
|
pijpen is voor homo's
|
Och, oefening baart kunst.
|
vind je het misschien niet echt leuk om te doen en raffel je het daarom af?
inderdaad baart oefening kunst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moet je met je vriend gewoon even deepthroat whores 3 kijken, om wat meer perspectief te krijgen op het hele pijpgebeuren. Die dames weten van wanten als het om stokslobberen gaat :cool:
|
Citaat:
verder staan er in dit topic genoeg manieren wat je eventueel nog zou kunnen proberen mocht je het nog willen ;x |
Citaat:
Waarom zou je nog pijpen als het gewoon een kut faken is? Het leuke van pijpen is dat het niet hetzelfde is als gewoon rechttoe-rechtaan seks. |
Ik denk dat het belangrijkste bij pijpen de afwisseling is. Hard, plagend, likkend, dan weer diep, dan weer de nadruk op het topje, je handen gebruiken, oogcontact maken, veel speeksel of juist ruwer, ritmisch, opbouwen...
Maar wat denk ik minstens zo belangrijk is, is dat je er zelf ook van (leert) geniet(en). Niets mooier dan het geluid van een versnellende ademhaling en een lichaam dat onder je kronkelt van genot. :bloos: (y) |
Citaat:
het belangrijkste is volgens mij dat je het graag doet (dus niet met tegenzin) Vraag aan de jongen in kwestie hoe hij het wel lekker vindt en dan komt het allemaal goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: als je als jongen niet weet wat je lekker vind kwa pijpen is er toch iets mis i guess mais bon, primadeluxe, quiche, je te blie bleux blanc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat betercore zegt. Gelukkig nog nooit meegemaakt dit, maar als hij er niet tevreden over is kan hij je ook helpen hoe het lekkerder voor hem is.
Veel oefenen en uitproberen. |
en vergeet z'n ballen niet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pijp hem is heel diep... niet gaan kokhalzen natuurlijk maar zorg dat hij zn eikel tegen jou keel aanvoelt....OOOH da's zo geil hè !! Moet haast wel werken, ken niet veel jongens die daar niet van houden (Van horen zeggen dan hè! )
|
Citaat:
maar feit blijft dat dat inderdaad wel meesterlijk voelt_O_.. Alleen wel jammer da thet voor het meisje nou niet bepaald prettig is over het algemeen. En dat er maar weinig zijn die dat daadwerkelijk kunnen(of uberhaupt willen).. |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag hem anders eens om opbouwende kritiek. Wat verwacht hij van jou? Wij weten niet wat hij wil en dat kan bij iedere jongen anders zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |