![]() |
Littekens weghalen
heeft iemand er ervaring mee met het weghalen van littekens op je rug....dat door pukkeltjes komt want ik wil naar huidarst gaan om een stuk van mijn vel er aftehalen het bovenste gedeelte heeft iemand daar ervaring mee????
|
Een vriendin van me heeft daar ook enorm veel last van gehad, maar daar zijn andere oplossingen voor dan vel eroverheen zetten. Minder pijnlijk, goedkoper en makkelijker.
|
Op je rug? Opzich is dat toch niet zo heel erg? Ik heb het in mijn gezicht, veel erger (ook van stomme rot pukkels, al vallen de littekens nog mee kijkend naar hoeveel acne ik heb gehad)... je hebt er ook speciale zalf voor, helpt best goed tegen littekens... Suc6 ermeer
|
wat voor een littekens?
*vraagt zich af hoevaak een sig gelezen word* |
nice sig Kirk, die heeft wel wat
|
De huid bestaat uit meerdere lagen .. kan zijn dat ze de bovenste laag kunnen verwijderen, waarna deze zichzelf weer ontwikkelt .. maar dan zonder littekens.
Lijkt me wel pijnlijk :/ |
Citaat:
|
Je kan ze met laser-stralen laten weghalen, maar ik weet nie hoe duur/gevaarlijk/blabla dat is. Maar als het lukt, geeft het echt een mooi resultaat.
|
Ik heb een groot litteken op mn knie, eigenlijk is het wild vlees ofzo. echt lelijk vind ik k ben van plan naar de huisarts te gaan maar ik vrees dattie er weinig aan kan doen :mad:
|
Citaat:
|
Ik heb een vrij groot litteken over mijn linkerwang lopen, als ze dat weg zouden willen halen, krijg ik er toch nog een litteken voor terug, eentje die ik helemaal niet mooi zal vinden... Dan zit ik maar opgescheept met een reusachtig litteken...
|
Bedoel je misschien zo'n behandeling met een bepaald zuur?
Dat is zo'n behandeling die ze oa bij acne-littekens gebruiken, dan krijg je dat spul op je huid en wordt idd het bovenste laagje op die manier weggehaald. Net alsof je huid "vernieuwd" is ofzo. Maar tis niet zo dat ze met een mes je huid eraf gaan snijden ofzo hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whooeeehaa, ze gaan mijn litteken weghalen :)
Ik was dus altijd bang om er een trekkerig lelijk litteken aan over te houden, maar het kan gereduceerd worden tot een klein littekentje van een paar centimeter! :) Ben heel blij nu :) |
Zou graag willen weten hoe die zalf heet (kom erachter dat ik lang niet de enige ben met dit probleem, pfoei :) )..!
|
met laser-techniek. Iemand uit de buurt heeft dat in zijn gezicht laten doen en het is echt mooi geworden!
Het is wel vrij pijnlijk, maar ik misschien is het in het gezicht pijnlijker dan op de rug. Het is ook vrij duur..ik weet niet of je zoiets verzekerd krijgt, denk het eerljk gezegd niet. maar dan ben je er wel ECHT vanaf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |