![]() |
Adobe Shockwave player probleem
Als ik op het internet bepaalde spellen opstart krijg ik dat plaatje in beeld van Shockwave player is now installing, maar verder gebeurd er niets. Als ik op de site van adobe de shockwave player probeer te downloaden gebeurd hetzelfde.
Kan iemand mij helpen? |
hoi, dit is best een lastig probleem.
De reden waarom hij niet goed installeert is omdat je via een webbrowser download en de installatie niet uitvoert via een single-exe (een standaard setup programma) Het kan zijn dat sommige onderdelen dus niet worden geinstalleerd. Ik heb dit probleem ook gehad en ik ben er uiteindelijk uitgekomen door niet via de officiële site te installeren. Firefox installeerd overigens de shockwave flash plugin wel goed en heeft anders een goede apparte plugin-sectie, je zou daar kunnen zoeken. |
Welke onofficiele site?
|
http://www.adobe.com/support/flashpl...loads.html#fp9
Hier staat volgens mij ook een single exe.. (dus installatie programma zonder browser) Browser plugins worden ook geinstalleerd. gr Pieter |
3 vragen:
1. Is dit wel de shockwave, want er staat flash? 2. Welke moet ik dan hebben? 3. De links doen het niet, hoort dat? |
Ah je hebt al flash? Ik dacht je flash bedoelde sorrie, maar je kan het alsnog proberen. Vroeger werd shockwave en Flash hetzelfde genoemt.
http://download.macromedia.com/pub/f...flash9_win.zip |
Als ik op de link klik krijg ik een Internet Explorder cannot display this webpage melding......
Doe ik iets verkeerd? |
Misschien houdt de windows firewall hem tegen. Ik gebruik firefox altijd..
De link moet het doen. Als ik erop klik krijg ik de download. Het kan een doorlink zijn.. Als je de linker Control-knop inhoudt op je toetsenbord en dan klikt zal je firewall de link wel toestaan.. (in de meeste gevallen) |
nee...:(
|
En al doe ik save target as, dan zegt die dat die geen connection kon leggen, en daarom niet kan downloaden.edit: Hij zegt dat hij niet kan connecten met de server.
|
echt raar, anders moet je firefox gebruiken..www.firefox.com
firefox is een heel goed alternatief voor internet explorer.. volgens mij is er meer mis met je computer (bepaalde componenten ontbreken) Heb je niet vaker dat je een programma niet kan draaien? |
anders download die alles etc. en doet alles het.
edit: ik zal het downloaden met firefox en kijken of die het dan doet. |
UP, want in firefox download die hem ook niet.
|
Gelukt, met hulp van Freyk. Deze kan dicht.
|
Heb het opgelost door hem ff een msi'tje van de gewenste flashpakket te downloaden van een prive host.
|
Op verzoek van TS gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |