![]() |
Kerstmeet FTV&R
Citaat:
De vakantie is nog vrij ver weg, maar een meet plannen duurt altijd eeuwen dus ik open hem nu maar alvast. Het idee is dat we net als in de zomervakantie een nacht doorhalen voor het kijken naar gave films en eventueel series. Wie wil dat? |
Haha vet, er was trouwens ook een kerstvakantiemeet op L&R ofzo. Maareh, ikweet natuurlijk nog helemaal niet of ik wel kan. Vlak voor kerst ws. wel.
|
:)
|
Lijkt me wel leuk, als ik kan dan :)
|
Ja, ik wil.
Dat had ik al eens op een andere meet gezegd. Maar waar en wanneer enzo? (en ik zeg ook wel vast onder voorbehoud, want de kerstvakantie is bij mij vaak een volle kerstvakantie en in deze kerstvakantie moet ik mijn stuk gaan schrijven enzo...) |
Ja, die datum stellen we vast als we weten wie er allemaal interesse hebben.
Wat betreft locaties: mijn huis kan. Dat is in Amsterdam. |
Dat vind ik op zich wel prima (Amsterdam dus).
|
halve kantine meet dus:p
|
Welnee. Tenminste, dat was het de vorige keer ook niet.
|
Als het in het huis van Julius gehouden wordt kom ik zeker.
|
Ik zou sowieso al komen en Amsterdam is ideaal. Zet mij maar op de lijst (y)
|
Okee.
Zeker: MargotTenenbaum Paranoide Misschien: Ieke N00dles MadameMinke |
Maar je hebt toch nog geen tv?
|
Ik wil ook wel weer komen.
|
Oh ja kut, dat is het nadeel van mijn huis: ik heb alleen een computerscherm waar DVD's op afgespeeld kunnen worden en niet zoveel meubels.
Maar ja. Komen: MargotTenenbaum Paranoide DanielC Misschien: Ieke N00dles MadameMinke |
Lijkt me leuk.
Dan ben ik er trouwens wel voor dat daan niet meebetaald aan het eten, vind het zielig dat hij als enige geen ov heeft en ook nog eens een halve dag in de (tegenwoordig zeer onveilige) trein zit:( O ja, geen tv is naar, maar ik kan mijne wel meenemen(en als ik niet kan, kan ie geleend worden) En heb trouwens ook meubels(in dit geval lijken me vooral stoelen van toepassing) die meekunnen. |
Okee. (y)
Komen: MargotTenenbaum Paranoide DanielC metroidminded Misschien: Ieke N00dles MadameMinke |
Citaat:
|
MM, wat lief. <3 Ik moet wel even weten wanneer het is zodat ik vrij kan vragen op mijn werk. 21, 22, 23, 24 december kan ik niet, ivm werk. Ook op kerst zelif liever niet, maar daar zal ik niet de enige in zijn. :)
|
Marloes, Daan houden jullie wel rekening dat ik ook nog jarig ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rolph, jij gaat het zeker de 22e vieren? Dan kan ik 's avond wel. :)
|
Ik ben ook jarig hoor. 20 december. Dus als dat de datum wordt wil ik een verjaardagslied.
|
Citaat:
|
Heey, taart. Lekker.
|
Jezus, watsmet die jarige forummers eind december? Nu ja, het wordt toch niet de twintigste.
|
Oh ja als ik kan dan kom ik wel :cool:
|
We moeten natuurlijk ook bedenken wat wat gaan kijken.
Oh en we gaan ook een uurtje naar de radio luisteren, want het blijft een FTV&R meet. |
Hahaha, radio. Okay. :D
En wat we gaan kijken, hm. Ik stem wel voor een paar afleveringen Black Books tussendoor. (y) En wat Monty Python's Flying Circus, want daar heeft Juice toch alles van bij de hand. Qua films.. Dat is lastiger, ik moet er over nadenken. (Want eigenlijk wil je natuurlijk films die je nog niet gezien hebt, maar dat houdt in dat je moet wachten met kijken tot de meeting en dat duurt nog zo lannnggg.) Juice (ok, ok, UICE) kom je ons allemaal ophalen op CS en dat we dan een schatkaart krijgen met een kruisje op jouw huis en dat we dan moeten zoeken en als we het vinden krijgen we een prijs? Of een koekje ofzo. |
Ik ben de 13e december jarig, dus ik wil een verlate taart.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het koekjesidee is ook gaaf. Alleen heb ik nooit koekjes. Wel veel stokbrood. |
Stokbrood is gewoon een heel lang koekje.
En ik woon ook in A'dam, ja, maar dan wel in Buitenveldert dus dat is zo van 'eigenlijk horen we bij Amstelveen maar dat vinden we losers dus we gaan chillen bij Amsterdam okay'. Bovendien is MET Z'N ALLEN MET DE BUS gezellig, dus ik kom wel gewoon daarheen. Hoera voor OV (y) |
Als Ralph hem tegen die tijd gezien en teruggestuurd heeft kan ik The Holy Mountain meenemen.
|
Ik heb The Holy Mountain ook, MadameTenenbaum.
|
Citaat:
|
Ik mag vast geen veto uitbrengen tegen Monty Python's Flying Circus?:(
Voor de rest kunnen we leren van de vorige keer dat we gewoon maar wat meenemen en dan wel kijken, plannen heeft compleet geen zin:p En juice, kun je niet al gewoon een knoop door hakken qua tijd?:p |
ja, die paar euro voor de bus. :D Marloes, als jij nu zorgt dat je in Middelburg bent als we vertrekken, dan heb ik ook korting. *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wel iig wel meer films dan series kijken, maar dat lijkt me duidelijk ;)
|
Ja, dat zal ook lukken.
Maar goed, iedereen die zich geroepen voelt mag materiaal meenemen en dan zien we idd als het zover is wel hoe en wat. Ik heb hier ook wel aardig wat liggen. Wat betreft data: ik zat te denken aan 28, 29 of 30 december (want de 31ste zullen de meeste mensen wel oud en nieuw gaan doen) of iets van 2, 3, 4, 5 of 6 januari. Dus zeg maar alles na 27 december behalve oud en nieuw. |
Tsk, dan is het geen kerstmeet meer :P Maar dan doen we maar iig vóór Oud en Nieuw, wat mij betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja... ok
|
Die dagen kan ik wel mee leven. 28 op 29 komt voor mij wel goed uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |