![]() |
Het glitch-topic
Nou 3x raden waar het over gaat.
Om te beginnen, ik ben met dtm race driver 3 eens door een auto heen gereden. Reacties graag.;) |
stonden ghosts niet gewoon aan? ;) sowieso niet erg spectaculair eh, al is het een glitch
|
Eh, in Super Mario Bros. op de NES liepen The Hammer Bros. vaak genoeg door mijn vuurballen. Verschrikkelijke vijanden waren dat.
In Devil May Cry 1 kan je de Phantom boss verslaan door 'm in de deur naar de brug te laten springen. Als ie op een bepaalde manier neerkomt, gaat ie dood omdat ie er niet uit kan. In dezelfde game is het ook mogelijk om uit de kooi van de Death Scissor te ontsnappen. Guitar Hero II heeft de HO/PO glitch, waarbij je, als je een nummer vaak genoeg herstart via Pauze -> Restart song, de game bepaalde hammer ons en pull offs niet meer herkent terwijl deze er toch daadwerkelijk zijn. De enige manier om die open noten te raken in een solo, oid, is door de noten daadwerkelijk aan te slaan. En aangezien je niet kunt weten of een noot die glitch nu heeft, of niet... Eh, da's 't enige wat ik zou gauw kan verzinnen. :o |
Pfft... in iedere game zijn glitches te vinden. Moeten die allemaal opgenoemd worden?
|
In Neverwinter Nights is het mogelijk om door snel af te wisselen tussen muiskliks en keyboard-lopen, door gesloten deuren heen te wandelen.
Oblivion natuurlijk, waar de fantastische radial AI het niet eens opmerkt als je vlak naast een vijand zijn maat opblaast met een enorme vuurbal. |
missingo, DE glitch:cool:
|
Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...tyscrnshot.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben R/B/Y niet ook een Mew glitch waarmee je Mew kan vangen? Of is dat maar onzin? Ik ken de glitch namelijk wel, maar nooit uitgeprobeerd aangezien ik al een Mew heb... :o |
Citaat:
|
ik heb hl2 ep2 uitgespeeld, maar dat is niet aan mn achievements te zien
|
|
door tracks heenvallen in Wipeout; met Sonic in een muur rammen en vast blijven zitten; plus elke game met een karige (of te ambitieuze) 3d engine (bv de GTA games) gebeurt er vanalles.
|
Glitch- PartyQuest met MapleStory, ff van lvl35 naar lvl70 in 3 dagen, normaal duurt dat een kleine 9 maanden :o
|
Bij soldierfront kan je ook zo hard glitchen
|
bij CS:S in de map dust2 heb je "flashboost" dan kan je zo op de lucht lopen... toen ik nog gamede was ik daar altijd mee bezig, :D
|
Met Hidden and Dangerous 2 kan je door elke muur heen als je jouw ventje gebukt met de rug tegen de muur plaatst, schiet, en dan omdraait en vooruit loopt.
edit: Oh ja, je kan vaak ook allemaal gekke plekken komen door op de kleinste muurtjes en uitsteeksels te klimmen. Zo kon je over de daken van de huizen lopen. Uberlame natuurlijk, maar soms was het wel leuk om te proberen op plekken te komen. |
|
Citaat:
|
Glitch in nascar voor psp (niet de 08 versie).
Een observeerder staat in de wagen die voor me pitst. |
In International Superstar Soccer voor de SNES kwam het meer dan eens voor dat in een replay van een goal de bal niet in het net belande.
|
Bij de GTA serie kun je sinds jaar en dag mensen door een muur, heg of schutting heen dood slaan met een slagwapen, wanneer je zo dicht op de muur gaat staan dat je iemand aan de andere kant kunt raken.
|
Iemand bij syphon filter dark mirror voor de psp door een muur heen doodgeschoten.
|
Ik had een keer een hele nare glitch bij chrono trigger waardoor ik vastzat na gesaved te hebben :(.
|
http://i28.photobucket.com/albums/c2...-Splitting.jpg
Hierna kon ik me gewoon nog repareren en doorrijden. |
Hehe, maar dan noem je ook een spel met Carma2 :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |