![]() |
moderne taal? rap!!!
ok, hier is de beats checker
dus zonder gemekker trek ik de stekker uit je wekker ik ben de jouw voetje onder je weg trekker de brein attacker verkruimel jou als een cracker voel me lekker, rap als een black & decker helemaal dope, gevuld als een kussensloop die van de rooie zee droop, 2 ogig en geen cycloop als een NBM'enner die veel zoop, ik ben de man die je als angst bekroop mijn raps zijn vaardig en baardig niet onaardig vlijmscherp en zwaardig beladen als een russische mig en raketten? een stuk of veertig ik bedoel, ik maak een radioactieve rijm zonder geslijm, heb geen heim en wee naar de tijd van de elpee, mijn zooi staat op cd dus schop een dominee, ga verder naar benee met de dames die ik ontklee, krijg een plutonisch idee lyrical als de noot c of d, jouw woord veranderd bij mij in 2 alle slotakkoorden gaan in een koffer mee, om te usen of te fusen, in een tijd van conservatie, observatie, en democratie mijn rijms vormen een natie, k'verleen alleen gratie als ik een maat zie ik praat nie, ik ratel en roer met een spatel in een longdrinkglas want ik las, of voeg, woorden aan elkaar waar de mensheid om vroeg zit met NBM in de kroeg, elk mietje krijgt en schop en doeg! we zien je niet meer, ik bekeer elke sukkel tot woestijnbeer want keer op keer zonder gebrek aan meer, valt de peer neer ik beheer het weer, laat het regenen op je hoofd als teer dat blijft plakken, je broek gaat zakken en je staat voor lul met je prutje wat daar bungelt, je hep gewoon te veel geklungelt wat wil je ook met sex met dieren, neuk dan ook geen stieren loop niet tegen een mier te tieren, en ga dan ook geen pinguins klieren met die zooi krijg je ook problemen, ga liever ramen zemen of pretty chicks keihard nemen, dat is hoe het hoort alleen nu is het te laat, niemand heeft jouw gil gehoord toen ik je in het duister heb vermoord..... |
niet echt officieel nederlands, veel dan..
Chicks, checken brein attacker.. http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif Wel leuk bedacht verder btw! Al vind ik Chicks nogal denigrerend tov dames... |
Citaat:
|
Nu komt de observatie van mijnheer J. Mesh http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Ik vind hem nogal simpel, er zit niet echt een verhaal in, loopt over van dit op dat, van zus op zo... Kan beter, keep up the practice! |
hey et rijmt wel en et loopt goed.. van mij mag je doorgaan man
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |