![]() |
Forum-ABC
Ik verveelde me :y
Wie maakt er een beter forum ABC'tje? ^_^ maak er een betere dan die van mij :bloos: I dare you A is voor advies, heb je weer wat geleerd B is voor ban, die 't eind der tijd markeert C is voor chick, memmen, tetten, naakt! D is voor drama, die ons steeds vermaakt E is voor emo, die snijden in 't plantsoen F is voor forum, waar wij tijd verdoen G is voor gratis, registreer meteen H is voor hobby, heb je er wel een? I is voor immaterieel, zoals kusjes hier en daar J is voor Jon, dat is de eigenaar K is voor kantine, aan gezelligheid geen schaarste L is voor limiet, flood controle is de naarste M is voor mystiek, die helaas verdwenen is N is voor n00b, die heeft het altijd mis O is voor onzin, waar menig zeurkous wrokt P is voor pedo, die kind'ren naar zich lokt Q is voor quartair, want t forum is duisent oud R is voor ridiculiseren, waar men op onzin van houdt S is voor seks, of anders toch maar fappen T is voor topic, je moet het subject snappen U is voor undercover, vaak anoniem helaas V is voor voorpret, bij het trollen van een dwaas W is voor woordenschat, waar het velen aan ontbreekt X is voor xantippe, die menig flamewar kweekt Y is voor yuppie, die lifestyle koloniseren Z is voor zeuren, drama zooi beweren.... Oh ja, voor t geval je t niet doorhad, het moet dus: A B C D E etc. en dan met rijmschema A A B B C C etc. succes :D |
Ik haat de W :(
|
Citaat:
|
S is voor slotje, want die komt hierop
T is voor tyfus, dus hop hop hop |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn FB's online en hebben nog geen slotje gezet, dusja. |
Citaat:
ik bedoel, nog niemand die er eentje heeft gemaakt met namen van users en rijmpjes daarbij |
E is voor excuses, het spijt me zeer
F is voor foutje, sorry mijnheer G is voor grapje, geen sorry gemeend H is voor hahaha, dit topic komt tot zn eend! |
Ik zal morgen een poging wagen. :p
|
Citaat:
Ik ken alleen niemand die met een A begint :( |
Citaat:
|
Citaat:
en dan kijken of dr ook een actief is enzo he :D http://forum.scholieren.com/memberlist.php? Citaat:
|
Andijvie, Lekker voor tussendoor.
Bonga, die gaat overal voor. :D |
Misschien is het leuker wanneer telkens iemand een zin doet en we zo dus samen tot de Z komen?
|
ga maar verder met mijn zin van Forumleden ABC :)
|
Andijvie
Bobfamilie Cherry Springs DP, darkie en dabo! Ecnelis Forumfeestjes Gezelligforummers Herby, HVJ ikzelf Jive Kazet Katje, Lisaah en lucky Madame minke, Mr. Soija N00dles natuurlijk!! OMG topics ;) Pixeldansje QFT ;) rubykuby Sterretje, Stefenootje en sylph Topdrop en tink Uice Vlindertje Wsz ;) x-spekkie-x Ysklontje Zeppelin |
Maxwell
|
De 3 is van Pi
|
Citaat:
|
de a is van andijvie, die heeft een leuk accent
de b is van bongalientje en van bonga, haar vent de c is van cherry springs, die is hier de baas de d is van DP en dabo drama's de e is van ecnelis, die is gelukkig weer terug de f is van forumrelaties, forumseks op je forumrug de g is van gezelligheid, het grootste deel van de tijd de h is van hoeren, aandachtshoeren, tot mijn spijt de i is van irritatie, een bron van vermaak de j van ... ik heb geen zin meer :D |
de a is van andijvie, die heeft een leuk accent
de b is van bongalientje en van bonga, haar vent de c is van cherry springs, die is hier de baas de d is van DP en dabo drama's de e is van ecnelis, die is gelukkig weer terug de f is van forumrelaties, forumseks op je forumrug de g is van gezelligheid, het grootste deel van de tijd de h is van hoeren, aandachtshoeren, tot mijn spijt de i is van irritatie, een bron van vermaak de j van Jive en van jaloerse forumrelaties de k is van Kz's waarmee je jouw ego kunt meten de l is van liefde en lieve en lelijke forummers (dat zijn er veel) de m is van meets, die zijn altijd leuk en vol chocola. de n is van.. nu wil ik niet meer ;) want mijn stukje rijmt niet, ik wist niet dat het hoorde :bloos: |
pixeldansje,... jouw stukje rijmt niet :( :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N00dles, je hebt een hele eigen plaats in het eerste alfabet dat ik schreef... Hoe kan ik jou nou bewust pesten?
|
Citaat:
|
Zo ben ik :o
|
Citaat:
|
Ik weet het, maar ik ben dan weer te bescheiden om mensen mijn mening op te dringen.. ;)
|
het moet rijmeeeheen :( zoals kinderboekjes enzo :o
|
Zo wordt wel een spamtopic. Ik vind het idee van Andijvie eigenlijk wel leuk. Zullen we dat proberen?
A van aardig zijn, anders doet je hartje pijn. |
B van bannen, forumbazen vinden dat fijn!
|
C is van Cherry Springs, de junior efbee
|
D is voor DP
doe maar gezellig mee. OK, die is dom, maar het rijmt :o |
Metrum, RD! Metrum!
|
Citaat:
edit: heb de vorige al gedaan dus mag nu nie. |
De b is van bèta!
|
Citaat: