![]() |
Wie moet president worden?!
http://www.nachc.com/piforum/award/h...a.champion.jpg
of http://www.observer.com/files/imagec...yClinton1H.jpg Laten we even doen of we amerikanen zijn en stemmen in amerika nut heeft. |
Kon je geen groter plaatje vinden?
Ik heb me in geen van beiden verdiept, maar ik zou denk ik Obama stemmen omdat ik die Clintons nogal dubieus vind. |
Barack Obama; want democraat.
|
Citaat:
|
Sinds wanneer stellen alleen Democraten zich verkiesbaar?
|
Kolère, 4800x6000 :D
|
Citaat:
|
Nou, ik wil keuze hebben!
|
Citaat:
Barack Obama; want democraat, charismatisch, was al tegen de oorlog in Irak voordat deze begon, progressief. |
Citaat:
|
Ja, Saddam Hoessein was ook echt een pacifistisch vader des vaderlands :n
|
Ja even over het formaat dat word toch automatisch aangepast?:p
Ik vind Obama ook niet veel soeps maar idd beter dan Clinton en bij haar heb ik ook erg het idee dat haar man achter de schermen gewoon mee regeert. |
Ik heb me er absoluut (nog) niet in verdiept, maar nu zeg ik: die negert.
Ik ben nogal anti-feministisch, en ik ben dus niet zo iemand die per se een vrouw aan de macht wil. Een neger daarentegen lijkt me supervet. <3 |
Citaat:
|
Ik ken hun standpunten niet goed genoeg om een keuze te maken, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel bijzonder: de allereerste neger en de allereerste vrouw. Een unicum! (en een spuit elf, wat ik zeg, maarja :P)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat ook, vind het echt vet. :) Hoe dan ook wordt het een primeur! |
Citaat:
|
Ik kies Hilary omdat rednecks haar haten.
|
Dus we moesten Saddam Hoessein die tienduizenden vermoordde met gifgas maar gewoon z'n gang laten gaan? :n dat heet dan sociaal in bepaalde linkse kringen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DIt is helemaal geen dk topic, waarom hebben dk'ers een mening?!
Ik ga ook voor Barack Obama |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Inval was goed= hoewel meer mensen gedood dan onder saddam :') |
Waarom geen poll?
|
Ieuw, ik ga echt zó overstappen naar D66. Links Nederland is de hypocrisie zelve.
|
Ja, waarom geen poll?!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb een grafhekel aan Verdonk. Maar blijkbaar is het sociaal de andere kant op te kijken. Net zoals de discussie over het ontslagrecht, hoe kun je met je gezonde verstand blijven vasthouden aan een verouderd, log bestel dat alleen maar tot meer armoede en werkloosheid leidt?
|
Citaat:
|
Quatsch. Er vallen nu gewoon meer doden dan toen, dat is toch heel eenvoudig. Dat Saddam's regime dictatoriaal was en er nu 'democratie' gebracht wordt, doet daarvoor niet te zake.
Je bent net Geert Wilders, die moord en brand schreeuwt als een moslim een homofobe uitspraak doet, maar stil blijft over christenen die dergelijke taal uitslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder was het een burgeroorlog/opstand, waarbij de ene partij tot zeer extreme middelen greep die die partij eigenlijk niet had mogen hebben en die de amerikaanse leverancier ook helemaal niet had mogen leveren. En de leverancier is dus gewoon een medepleger in dit geval :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd of er nog argumenten gaan komen of dit gewoon loos ''linksbashen'' was :')
|
Citaat:
|
Citaat:
De linkse kerk heeft gesproken. (y) |
Ik ga voor Obama, ik weet nauwelijks iets van beiden af; ik heb ze allebei eens in een interview gezien en vond Obama gewoon beter over komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |