![]() |
dat doet me denken aan...
vandaag zat ik in de bus naar het station en toen moest ik aan Minke denken. ik zag langs de weg allemaal posters voor het "mooie woorden festival" (www.festivalmooiewoorden.nl als ik het goed heb)
en daarna kwam TRA mijn hoofd binnenstormen, via een poster met reclame voor de Ekko, waar een band optreedt de 25e die Iliketrains heet. :D ben ik nou gewoon kansloos, of hebben meer mensen last van dat soort irl forum-gedachten? |
Ik zag laatst een meisje achter de kassa bij de Simplon en ik dacht echt dat het Angellena was. Ik was er in mijn hoofd echt 100% van overtuigd dat het Angellena was :p ze herkende me alleen niet toen ik groette :o dus toen heb ik het daar maar bij gelaten....
en dat terwijl ik Angellena ooit nog eens heb gemeet. Maar dat is lang geleden :o en was onder een andere nick....maar dat maakt RL niets uit heh :o |
Ik zie heel veel mensen die op forummers lijken. En ik was laatst in Utrecht, want voor KCV moesten we naar een toneelstuk en toen gingen we onder het blauwe bord met treinen verzamelen, en ik was er van overtuigd dat ik ten minste één forummer tegen zou komen. Wat niet zo was. En ik zag een meisje op school en ik dacht "hé, die schoenen heeft minke ook!"
En dat soort dingen heb ik dan wel vaker. Ik denk dat we allemaal kansloos zijn. ;) |
Citaat:
Terwijl ik niet eens veel forum ofzo. |
Citaat:
OT: Als ik een plaatje van Einstein zie, moet ik aan mezelf denken. |
Citaat:
:o :D :evil: edit: zie up van topic (a) |
Ik denk altijd aan Stefenootje.
|
Citaat:
|
ik moest ook nog denken aan jou, ooze, want iemand in de trein zong bert&ernie liedjes :D
|
In Tilburg zag ik een winkel waar "MAXWELL" op het raam stond. Toen moest ik aan maxwell denken.
Als ik op Schiedam station ben kijk ik meestal of ik sterrenmeisje zie. |
Ik denk sowieso vaak aan een bepaalde forumer, maar daar heb ik ook een relatie mee.
Ik denk ook soms aan DarkSide als ik hem zie langslopen en EoS en ik hebben het soms over forumers :p |
Ik denk regelmatig aan forumers/ het forum in dingen die ik meemaak. :p
|
Niet zo heel vaak. Maar soms denk ik wel van: Oh, die lijkt op <forumer>.
|
Citaat:
Citaat:
|
in de videotheek hier tegenover staat een levensgrote Batman, ik moet dan altijd aan Rooster denken :(
|
[QUOTE=Martino87;26438284]Toen ik vorige week op Utrecht CS was, heb ik wel even gekeken of Sylph bij de kiosk moest werken.
[\QUOTE] Ik check de kiosken ook altijd. :bloos: |
Ik vergelijk forummers met mensen die ik ken, en ik vergelijk mensen die ik ken met forummers.
|
Citaat:
Ik denk dus ook vaak aan Uice. Als ik op Utrecht Centraal loop denk ik vaak aan Sylph omdat ik dan kijk of hij toevallig in de Kiosk werkt op dat moment. Als ik Bert en Ernie luister denk ik weleens aan Minke. En verder droom ik soms over forummers. :o |
Oh ja, als ik in Utrecht langs de kiosk loop hoop ik ook altijd dat Sylph daar staat.
|
Niemand woont bij mij in de buurt :'(
|
ik heb geen RL dus ik heb er nooit last van:o
|
Nee, jij ligt ziek in bed te spammen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie heeft Sylph überhaupt wel eens gezien bij de Kiosk? |
Misschien is het maar een illusie en werkt hij nooit bij de Kiosk. :o
Dat dacht ik ook al, in utrecht, kijken of ik in de kiosk Martin lichtelijk geirriteerd zag kijken omdat mensen een of andere rechtse krant willen kopen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij welke kiosk werkt Sylph dan? Ga ik voortaan ook kijken.
|
Ik ben wel eens geschrokken toen ik ergens 'andijvie' zag staan in de supermarkt, ik voelde me aangesproken :o :D
Verder moest ik bij treindingen wel eens aan TRA denken. |
Citaat:
Citaat:
En verder denk ik bij treinen aan Adore en Commendatore. :p |
Ik zag net nog iemand lopen die heel erg op Stefenootje leek.
|
Citaat:
Ik denk altijd aan trophus als ik in de flat naast de flat waar hij woont moet zijn of als ik college heb op de Aweg. En ik denk altijd aan SpelVout als ik naar een virendin van me fietst die vlakbij hem woont. En ik denk wel eens in de kantine van de Harmonie dat het best grappig zou zijn dat vage forummers zoals Nonaj, JandeVries of Galouises ofzo me zouden spotten. Verder denk ik eigenlijk nooit zo aan de forummers die ik niet kan tegenkomen, alleen soms als ik ergens heenreis waar ze in de buurt wonen of een winkel zie met hun naam etc. |
Ik kijk wel altijd, maar ik zie hem nooit :(
|
Citaat:
|
Als ik een nickname zie associeer ik dat wel meteen met een forummer. Ook weleens op de universiteit met bepaalde studies. Maar het is niet zo extreem dat als ik sperziebonen of andijvie eet ik nostalgisch forumgeel licht zie. Forummers herkennen doe ik vaak en dat bespreek ik dan met een bevriende forummer haha. Zelf heb ik wel eens tijdens uitgaan gehoord: Jij bent White Trash toch? En als je dan vraagt wie of hij/zij is dan posten ze niet maar lezen ze alleen. :\ Yeah sure.
|
Ik ben nog nooit herkend op straat.
Maar goed, daar kom ik dan ook zelden. |
Citaat:
Ga jij eigenlijk met de trein naar de TU? Edit: Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een leraar waarvan ik denk dat maxwell er zo uit ziet over 35 jaar.
|
Citaat:
En dan ben je dus ook niet die jongen op het station waarvan ik laatst dacht dat jij het was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag een neger, en ik wist zeker dat het josimar was, maargoed dat denk ik bij elke slanke lekkere donker gekleurde medemens die ik zie lopen.
|
Ik zag vandaag een meisje met hele stoere dreads (met roze er tussen!) en ze zat in mijn trein en zei tegen haar vriendje aan de telefoon dat ze bij schiedam ging uitstappen :eek:
|
Ik denk nog steeds vaan aan TopDrop :bloos: , er zit een jongen op mijn opleiding die op Martino87 lijkt en bij restaurant Min-Kie denk ik steeds aan Minke. Oh, en tegenwoordig, als ik iemand met een grote koptelefoon zie, denk ik aan sterrenmeisje. :o
|
Bij de trein naar Venlo kijk ik of Korsakov de trap op rent om 'm nog te halen, maar die trein heeft ze niet meer zo vaak. ;(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is dat roze nu weer blond of wat? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |