Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ff een vraagje hoe voelt het ,,,, (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=164668)

Angeleyes16 21-07-2002 19:16

ff een vraagje hoe voelt het ,,,,

hoi ik heb een vraagje hoe voelt het als je klaarkomt met neuken?
want ik mastrubeer mij zelf wel eens , en voelt dta het zelfde aan of heel anders .. pls let me know

Tsu 21-07-2002 19:37

Nou, het klaarkomen is heeeeeeeeeel lekker. Maar lang niet alle meisjes komen klaar door het neuken, hoor.

LM 21-07-2002 20:09

Ongeveer maar tog anders ofzow :p
*Maja ik ben een jongen hé*

LM 21-07-2002 20:10

Ik denk dat de liefde en de aanraking het vooral anders maken.
En het gevoel ook wel, maarja.

ZHAzha 21-07-2002 21:05

Citaat:

lil weedy girl schreef:
want ik mastrubeer mij zelf wel eens , en voelt dta het zelfde aan of heel anders .. pls let me know

denk zoiets het zelfde..
maar bijna niemand komt tijdens het neuken (meiden) dusse

youriw 22-07-2002 09:45

Citaat:

ZHAzha schreef:

denk zoiets het zelfde..

ze zijn er wel, pas maar op dat die discussie hier niet weer begint ...

*Fallen_Tear* 22-07-2002 10:05

Ik neem aan dat als je het zelf doet dat je vooral je clit stimuleert? Mjah....als je g-spot gestimuleerd wordt ( meestal tijdens sex zo, bij mij wel iig ) en je komt daardoor klaar voel je het veel meer 'in' je buik...en bij mij is het ook veel intenser.

maar dat verschilt natuurlijk per meisje.
En ga er maar niet vanuit dat je bij de eerste keer al klaarkomt :) Dan kan het alleen maar beter worden :D

sofie3 22-07-2002 10:59

Diepe buiging van respect voor Fallen_Tear! ;) Ik kan nl. enkel klaarkomen als m'n vriend me manueel of met de mond stimuleert... en het gevoel is ongeveer net hetzelfde dan als ik het alleen doe, alleen iets "intiemer" en "warmer" omdat je met z'n tweeën bent.

3307 23-07-2002 07:58

Ik weet nu wel dat het orgasme van een vrouw veel intenser is dan van jongens. Maar kost dat nou echt zoveel energie? Zijn jullie na afloop echt effe voor een half minuutje helemaal uitgeput?? Hoe voel juh je eigen dan?
Ik heb er eigenlijk nog nooit zow opgelet maar ik had hier laats ee gesprek over met iemand anders.

Choke 23-07-2002 18:15

Citaat:

ZHAzha schreef:

denk zoiets het zelfde..

mijn vriendin wel :)

Joris 23-07-2002 19:04

Citaat:

Choke schreef:

mijn vriendin wel :)

:rolleyes:
zegt ze.

AngelLena 23-07-2002 19:08

Ik vind het net ff ietsje anders voelen. Op 1 of andere manier bij het neuken toch heftiger. Maar ik denk dat dit per meid verschilt. Dus ik zou zeggen....probeer het uit joh! :D

jnieuwelaar 23-07-2002 19:14

Citaat:

3307 schreef:
Ik weet nu wel dat het orgasme van een vrouw veel intenser is dan van jongens. Maar kost dat nou echt zoveel energie? Zijn jullie na afloop echt effe voor een half minuutje helemaal uitgeput?? Hoe voel juh je eigen dan?
Ik heb er eigenlijk nog nooit zow opgelet maar ik had hier laats ee gesprek over met iemand anders.

Nou ik ben zelf ook effe een half uurtje van de wereld hoor. Dan geniet ik net zoveel als van een lekker donker pilsje in de schaduw bij een temperatuur van 30 graden.

AngelLena 23-07-2002 19:17

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Nou ik ben zelf ook effe een half uurtje van de wereld hoor. Dan geniet ik net zoveel als van een lekker donker pilsje in de schaduw bij een temperatuur van 30 graden.

Als ik gekomen ben dan kan je me idd ff voor een 5 tot 10 minuutjes afschrijven, lekker knuffelen enzow, maar daarna kan ik er weer vol tegenaan....:D

jnieuwelaar 23-07-2002 19:19

Citaat:

AngelLena schreef:

Als ik gekomen ben dan kan je me idd ff voor een 5 tot 10 minuutjes afschrijven, lekker knuffelen enzow, maar daarna kan ik er weer vol tegenaan....:D

Bij mij blijft het tot het geven van wat kusjes, maar meer doe ik de eerste minuut niet.

AngelLena 23-07-2002 19:26

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Bij mij blijft het tot het geven van wat kusjes, maar meer doe ik de eerste minuut niet.

Hihi! Zwak hoor (haha, grapje...:D). Ff lekker tegen elkaar aan liggen, lekker knuffelen, daar geniet ik van! Vele andere meiden denk ik ook wel of niet dames?

jnieuwelaar 23-07-2002 19:56

Citaat:

Joris-Den-2e schreef:

:rolleyes:
zegt ze.

Veel meisjes kunnen het wel hoor, dus zo'n overdreven reactie hoeft niet.

Joris 23-07-2002 20:03

nou :( twas maar een grapje hoor pff

Dminor 23-07-2002 21:32

Citaat:

Joris-Den-2e schreef:
nou :( twas maar een grapje hoor pff
Och och, wat een blauwe tenen weer...

verbal-violence 24-07-2002 23:42

Citaat:

lil weedy girl schreef:

neuken is neit alleen erin , eruit en spuiten maar!

echt niet , als je het echt goed wilt doen ( en ik hoop dat je dat wilt ) zul je merken dat je veel meer kan doen dan alleen lulletje erin en eruit , likken , strelen , bijten allemaal leuke dingetjes :)

Vrouwen kunnen trouwens op 2 manieren klaarkomen.

verbal-violence 24-07-2002 23:44

Citaat:

ZHAzha schreef:

denk zoiets het zelfde..

ik weet niet hoe jij geneukt word maar al mijn vorige vriendinnen zijn wel meerdere keren klaargekomen toen we sex hadden ( op 1 na , daar konik gewoon niet in :( ). Tis een kwestie van Techniek :)

Havock 25-07-2002 00:03

Citaat:

sofie3 schreef:
Diepe buiging van respect voor Fallen_Tear! ;) Ik kan nl. enkel klaarkomen als m'n vriend me manueel of met de mond stimuleert... en het gevoel is ongeveer net hetzelfde dan als ik het alleen doe, alleen iets "intiemer" en "warmer" omdat je met z'n tweeën bent.
manueel?

hehe
*switch gearbox to manual, bliep*

*roger roger*

eztah 25-07-2002 01:48

Ik ben eigenlijk nooit klaargekomen tijdens 'het'..
Wel eens als m'n clitoris gestimuleerd wordt, maar dat is dan minder intens klaarkomen voor mij, omdat je veel meer andere dingen voelt.
Doe mij maaar allebei apart.

C r Y p S 25-07-2002 23:16

Citaat:

verbal-violence schreef:

ik weet niet hoe jij geneukt word maar al mijn vorige vriendinnen zijn wel meerdere keren klaargekomen toen we sex hadden ( op 1 na , daar konik gewoon niet in :( ). Tis een kwestie van Techniek :)

Misschien dat je deze Techniek ook even met ons arme-sloebers-die-het-niet-voor-elkaar-krijgen kunt delen? :D

verbal-violence 25-07-2002 23:28

Citaat:

C r Y p S schreef:

Misschien dat je deze Techniek ook even met ons arme-sloebers-die-het-niet-voor-elkaar-krijgen kunt delen? :D

Kijk als je ouder word betekent sex iets heel anders voor je. Voor mij is het nu echt van zij moet genieten en dan ben ik aan de beurt maar je kan ook alle sgelijk doen natuurlijk :)

zo kan je haar neuken en gelijketijd met dr clitje spelen, je kan ook je sjaak eruit halen en even lekker tegen dr clitje aanslaan :) ( niet te hard want een clitje is errug gevoellig )

dit zijn maar enkele voorbeelden , haar fantasie meot ook een beetje goed liggen he als zij zo denk van

whoohoo ik word geneukt!

oke hij neukt....
.
.
.
.
.
.
.
en neukt...
.
.

.
.
.
.
.
en neukt.
.
.
.
whaahaa er zit een vlieg opt plafond!

Jullie begrijpen dus dat meisjes ook hun fantasie meoten gebruiken he. Ik wil ook graag alles doen tijdens het sex maar zonder haar fantasie is het lang zo intense en ook lang so lekker niet. en je krijgt het idee dat het eenzijdig is ,a lle gevoelens tijdens sex.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.