![]() |
Futurama: Benders big heist
Na jaren wachten ein delijk klaar. De eerste Futurama film. Volgende week uit in Amerika nu al te vinden bij uw bekende download boeren. Heb em net gezien en hij is echt GRUWELIJK. 30.000 keer zo goed als de simpsons movie. Kijk en huiver!
|
He wat tof, ik wist helemaal niet dat Futurama ook met een film kwam.
|
Ik wilde na het lezen van de titel mijn angst uitspreken en een vergelijking trekken met de Simpsonsfilm, maarja...
Zal wel eens gaan kijken... bij imdb kom ik bij: "Futurama: Bender's Big Score!" http://37prime.com/futurama_bender_big_score.jpg straight-to-DVD en niet in de bios (wat in Nederland volgens mij geen ramp is) en we schijnen ook een volgende film te kunnen verwachten: Futurama: The Beast with a Billion Backs (2008) |
Citaat:
Lijkt me een vette film, al is Bender niet bepaald mijn favoriete personage. Ik vond The Devil's hands are idle playthings trouwens wel de perfecte afsluiting van de serie, ben benieuwd hoe ze daar in de film op doorgaan. |
ja ik heb m ook binnen, kon het niet laten om stiekem even het begin te checken.
en zoals ik al verwachtte werd FOX even afgezeken dus ik ging weer ouderwets stuk vanavond de rest kijken yay |
Juh 3 films komen er nog en ik ben gisteravond helemaal stuk gegaan ook. Intro met dis naar Fox is ook heel mooi. Denk hem dit weekend nog maar eens te tjekken ofzo.
|
Heb 'm ook gister gekeken. Wel tof, niet heel bijzonder.
@Uice: Stephen Hawking deed toch ook z'n eigen stem in de Simpsons (They saved Lisa's brain, als ik me niet vergis)? |
Citaat:
|
AHHHHH, heb 'm net gezien en hij is inderdaad erg gaaf (y)
[edit] Niet echt een spoiler, maar:
Spoiler
|
Damn, dat je er zo ver in gaaat, gaat mij zelfs te ver:D
|
Die ga ik kijken natuurlijk. Alhoewel ik nooit bijzonder veel van Futurama heb gezien, vind ik het wel een topserie.
Maar waarom komen er plots allemaal films uit van tekenfilmseries..? Eerst Family Guy, toen The Simpsons en nu Futurama? |
Het zal wel wat extra doekoes opleveren.
Lijkt me wel leuk. Keek altijd graag naar Futurama. |
Haha, dat plaatje is veranderd.
|
Citaat:
gelukkig is het niet goatse ;) edit: en nu doet ie het weer |
Citaat:
In geval van Futurama is het denk ik vooral om de serie nieuw leven in te blazen nadat ze gecanceld (?) waren. South Park kwam al vrij snel met een film, dus dat kan wellicht een ambitie zijn geweest van de schrijvers. Of ze wilden simpelweg nog een stukje grover doen, in een film gaat dat denk ik makkelijker dan op de (Amerikaanse) televisie. Family Guy lijkt me, misschien ongegrond, wel een serie die voornamelijk achter de financiele voordelen aangaat. Wat blijft er over? Oja, Simpsons. Nouja, die wilden dan niet achterblijven ofzo. :D Ik vraag me eerder af - hoe lang duurt het voor American Dad met een film komt? |
Citaat:
|
Citaat:
Wel grappig dat de Futurama film (IMHO) zo veel toffer is geworden dan die van The Simpsons, terwijl ze beiden van Matt Groening zijn. Hoewel dat voornamelijk aan de animatietechniek ligt denk ik, The Simpsons hadden mij toch echt teveel fancyschmancy semi-3D-effectjes terwijl ik bij films van tekenfilms altijd vind dat ze in dezelfde stijl moeten zijn als de tekenfilmserie. Maar goed, purisme, details, etc. De film van The Simpsons was evengoed leuk dus ach. |
Ik vond 'm vrij flauw eigenlijk. Hier en daar wel leuke grappen en natuurlijk blijft Bender gaaf, maar om nou te zeggen dat het geniaal was, neuh. Had er meer van verwacht.
|
Citaat:
Wat dat betreft zou The Simpsons Movie eigenlijk beter moeten zijn, want die had John Schwartzwelder, de beste televisieschrijver ooit. Maar ja. Too many cooks spoil the soup, misschien. Futurama is door een veel kleiner team geschreven. |
Tof
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |