![]() |
suikertenen
dag allemaal,
ik heb hier nog maar één gedicht gepost, in het korte gedichten topic, dus ik dacht, laat ik maar eens een topic aanmaken. Kritiek is zeer welkom :) je tekent een plaatje met je vingers kijk zo moet het zijn zo was het en een ander leven was er niet. je had geen foto nodig om te zeggen dat je weg wil gaan misschien wel blijven in het land van suikertenen, droombananen die zomaar aan de bomen groeien. hier was nooit een straat, een auto geen heilige ik was er wel als jij niet keek en bracht je koekjes en sigaren in een mandje en ik luister met mijn ogen naar jouw plaatjes in de lucht zo was het. kijk. |
Ik vind dit mooi. En meer weet ik er even niet over te zeggen. Of schrijven.
|
ben jij echt 14?:)
Ik vind het leuk, origineel en ik zal eens even nadenken of ik zinniger commentaar kan geven. Immers, als jurylid van writenow (kuch) en fb hier (kuchkuch) heb ik wel een voorbeeldfunctie. |
bedankt voor de toffe reacties!
en ja, ik ben écht veertien =) |
oeh <3 ik wil wel meer lezen!
|
Veelbelovend! Post meer post meer, ik ben ook heel erg benieuwd. Schrijf je veel?
Even eerst over dit gedichtje: het komt heel plotseling, dat vind ik wel mooi, het past er wel bij. Pfff, ik probeer nu keihard iets te bedenken om te zeggen, maar ik heb niet zoveel kritiek en ik vind het gewoon een leuk gedicht en dus vooral heel veelbelovend - ik zou je graag interessantere feedback geven maar ik kan niets verzinnen:p. |
Zo, poging tot zinnig commentaar.
Ik vind het eerste stuk het mooist. Citaat:
Sowieso vind ik het tweede stuk minder omdat ik het iets te veel een opsomming vind. Citaat:
En suikertenen en droombananen zijn leuke woorden :) Al met al ben ik benieuwd naar meer gedichten van je :) Want je schrijft origineel en fijn. Ik vind het alleen jammer dat het gedicht me nergens echt raakt, het blijft een beetje vaag, maar ik weet niet zo goed waar dat aan ligt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |