![]() |
Hirsi Ali.
Hallo,
Ik ben momenteel bezig met een werkstuk, en heb hirsi ali als probleemstelling. Het gaat over dat Nederland niet meer haar beveiling wil betalen. Ik heb veel op internet gezocht, maar ik zou graag jullie meningen willen horen zodat ik ze kan verwerken in mijn werkstuk. Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen. Met vriendelijke groet, |
hirsi ali als probleemstelling (y). heb je speciaal de mening van scholieren nodig of vond je de informatie op internet niet toereikend?
|
Citaat:
En ik wil eigenlijk meer te weten komen over dat probleem met de beveiliging. Ik heb op internet hier en daar wat gelezen over dit onderwerp maar het verschilde per site. Ze gaven meer hun eigen mening dus als je wat meer over dit onderwerp weet, zou je mij dan iets van het verhaal kunnen geven.. IK weet niet hoe het precies is gegaan..:) alvast bedankt. |
http://www.nos.nl/nosjournaal/artike..._hirsiali.html
met links naar eerdere artikelen over het onderwerp. |
Er is toch een topic geweest op nieuws over dit onderwerp?
|
Ik heb een vraag:
Hirsi Ali is als het goed is 1 oktober 2007 teruggekeert naar Nederland. Gaat Nederland haar beveiliging nu wel weer betalen of niet?? |
Ik geloof het niet.
|
Maar dat kan je vast ook wel lezen in de nieuwsberichten uit die tijd.
|
Denemarken schijnt haar echter als het arme schaap te zien die te kort is gedaan door Nederland...
Dus misschien is de oplossing voor het probleem dat ze lekker hier (off eh, daar eigenlijk ;)) verdergaat, want daar zullen ze haar beveliging wellicht wel betalen ;) Nee, maar even serieus. Misschien kun je iets vinden over de mening die de Deense politiek hierover heeft om wat voors en tegens te verzamelen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |