![]() |
Topgame van het jaar competitie 2007
Ik maak er een knock-out poll competitie van.
Elke poll duurt 2 dagen, na een tijdje hebben we dus een winnaar. Ik zoek dus 16 games. 1 Assasins Creed 2 Race07 3 Colin McRae Dirt 4 Gears of War 5 Super Mario Galaxy 6 Zelda Phantom hourglass 7 Call of Duty 4 8 NFS Pro Street 9 Half Life episode 2 10 Halo 3 11 12 13 14 15 16 Graag nog meer toevoegen. Wil een fb aub de 1e poll toevoegen als ie vol is en kies svp random nummers tegen elkaar. 2 dagen per poll dus, alvast bedankt. RD ps. Heeft iemand plaatjes van de covers? edit: nog 6 games |
Zelda phanton hourglass
ehm, half life ep2 ik denk nog even verder.. |
call of duty 4
|
je wil 2 games per poll doen?
ik mis hier trouwens sowieso de twee beste spellen van 2007, bioshock en forza 2 |
en mass effect en guitar hero 3 moeten er ook in
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Metroid 3!
|
De deelnemers:
1 Assasins Creed 2 Race07 3 Colin McRae Dirt 4 War Hawk 5 Super Mario Galaxy 6 Zelda Phantom hourglass 7 Call of Duty 4 8 NFS Pro Street 9 Half Life episode 2 10 Halo 3 11 Metroid 3 12 Mass Effect 13 Guitar Hero 3 14 Bioshock 15 Forza 2 16 Command and Conquer tiberium wars. ok 1 vs 13 2 vs 16 3 vs 10 4 vs 9 5 vs 14 6 vs 15 7 vs 11 8 vs 12 Dus als 1e: Assasins Creed vs Guitar Hero Wil een fb aub de poll toevoegen, want ik kan het niet meer(te laat) |
ah op die manier..
maar ik vraag me af in hoeverre dat te doen is.. Want je kan 2 compleet verschillende games toch niet vergelijken? Half lfie vind ik een prachtige shooter, beter dan alle andere shooters(persoonlijk). Maar zelda vind ik ook een geweldig spel, dat op geen enkele manier te vergelijken is met halflife. Maar ok, we zullen zien hoe het gaat.. Persoonlijk stem ik voor Assassins Creed, meer omdat Guitar Hero mij niet zo leuk lijkt:) |
Een muziekspel verliest het altijd van een niet-muziekspel. Dat heeft te maken met de inherente kuttigheid van het muziekgenre.
Assassin's Creed wint dus by default. |
Ik heb een pm naar Robo gestuurd, de poll hoort er straks te komen.
|
Ik vind het bij voorbaat al een kutpoll. :)
|
Citaat:
|
oei, 5 vs 14 en 6 vs 15, 14 + 15 horen wel door de eerste ronde te komen eh :o
|
Shit, Galaxy en Bioshock zijn de twee allerbeste games van het jaar imo. Dat wordt lastig kiezen.
|
Citaat:
|
was gears of war niet uit 2006?
edit: heb het nog even nagekeken, en ja, dus gediskwalificeerd :o |
Citaat:
|
Warhawk.(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat doet dat race07 er eigenlijk in, ik ken het niet eens
|
en NFS Pro Street? schijnt ook niet echt een topgame te zijn... (RE4Wii wel ;))
|
Citaat:
Heb er zelf trouwens ook nog nooit van gehoord hoor :o ;p |
Citaat:
|
Race07 is een racegame met 32 banen en 300 raceauto's uit het WTCC etc.
|
Maar waar baseer je de plaatsing in de poll op?
|
Demo ziet er erg goed uit + goede simulation
|
en toch hoort ie er niet thuis, iets als forza of die fia game voor de pc is toch veel beter
|
Kansloos topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |