![]() |
AH premium pilsner
Hoi,
Weet iemand of AH bier (best) lekker is? |
Ik zou zeggen: probeer het uit?
|
Er is de optie om 1 bier uit een krat te pakken en af te rekenen
Of kan dat bij jullie AH niet? test t uit :D zoals forumster boven me al adviseerde :p Ik weet niet wat jij als (best) lekker ziet Ik cathegoriseer bier waarschijnlijk op een andere manier: Lekker (veel soorten Belgisch/Duits bier) Best lekker (voor soorten Belgisch/Duits bier, Hertog Jan, Palm) Goed te drinken (Grolsch en een enkel ander merk) Redelijk te drinken (enkele NL merken) Op zich te zuipen (mjah, Heineken? Alfa? Cheap ass huismerk van de goedkope supermarkten etc. m.u.v. een enkeling die toch een tot twee cathegorieer hoger zit) Niet te zuipen (tsja, een enkel merk van de op zich te zuipen cathegorie valt hier ook onder. Hier zitten echt de waterige bieren en alles wat me doet denken aan slootwater. Tevens vallen alle soorten malt bier onder deze kop) Ik heb AH Premium Pilsner niet getest, maar voor mezelf schat ik m onder de Redelijk te drinken of Op zich te zuipen in.... |
Ik vind gewoon bier. Tis niet bijzonder lekker of bijzonder vies, gewoon, bier.
|
Ik vind het niet vies, maar ook niet echt lekker. Het is gewoon goedkoop zuipbier, prima als vrienden komen zuipen :)
|
Citaat:
|
je hebt bier en je hebt speciaal bier.
speciaal bier is duur bier wat je per flesje koopt bij de slijter. bier is gewoon bier en het merkt maakt geen reet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort dingen onthou ik niet Daarvoor stap je een of andere brouwerij+restaurant in Duitsland en/of Belgie binnen en bestel je wat v/d kaart en hoop je dat het goed is. Meestal wel. Heb erg lekker bier gehad ergens in t noorden van Duitsland in de buurt van Lubeck en die-ene-plaats-die-bekend-staat-om-haar-glas Daar in de buurt in een klein gehucht was een brouwerij met hotel dr in. god-de-lijk bier. Plaatsnaam v/h gehucht toch echt vergeten.... En ergens in het centrum van Brussel was een of andere bierproeverij waar ik ook heerlijk bier heb gehad. Geen idee meer hoe t heette. |
Ik ga voor Grolsch.
|
Nee, ik vind het niet lekker. Het smaakt té goedkooop.
|
Citaat:
al met al komt menig bier gewoon van dezelfde brouwerij.. het een is alleen net iets langer gegist dan het ander. Ik vind al het bier wel lekker m.u.v. heineken en amstel in mindere mate.. |
Citaat:
|
Nou. Juup, Dommelsch, en AH Premium lijken veel op elkaar ja. Die andere niet nee.
|
Citaat:
|
Van AH bier krijg je koppijn...
|
Ontwetendheid troef weer hier. Is iemand ÜBERHAUPT bekend met het onderscheid tussen pils-niet pils?!
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij je gemeentepils meerekent ;x |
Citaat:
|
Alleen Duitsland mag toch Pils maken? :o
|
Leuke rologen, maar het topic bewijst behoorlijk mijn gelijk -O-
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
b. kom dan met argumenten |
Als iemand begint te sputteren over dat er alleen verschil is tussen 'bier' en 'speciaal' getuigt dat niet van veel inzicht.
Overigens vind ik dit totaal geen discussie waard; het enige wat hier gebeurt is dat jij alles wat ik zeg teveel op jezelf betrekt enz. Dus ik laat het hier bij. |
Citaat:
|
Haha, omg.
|
يختنق
|
Stik zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na dan vind ik euroshopper lekkerder
|
Geloof het wel. Overigens als je goedkoop bier wilt kun je ook Brouwmeester halen bij de Aldi. Sommige mensen hebben het vooroordeel dat het niet lekker is omdat het van de Aldi komt, maar stiekem is het best heel erg goed te drinken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |