![]() |
Starbucks op Schiphol
Kan iemand mij vertellen of de Starbucks aan de toegankelijke kant van Schiphol al geopend is? :)
|
Ik heb geen idee; ik was er van de zomer en toen konden we er helemaal geen vinden :confused::n
|
Ik zal maandag voor je kijken
|
Citaat:
15 november 2007 is de eerste voor alle publiek toegankelijke vestiging van Starbucks geopend op Schiphol, voor de douane. Deze vestiging bevindt zich in aankomsthal 4. Deze ruime vestiging biedt tevens zitruimte. Later in november is er nog een vestiging geopend op Schiphol, ook voor de douane en dus voor alle publiek toegankelijk. Deze zaak bevindt zich in de centrale hal van Schiphol Plaza. Deze vestiging biedt geen zitruimte. Met het openen van deze twee Starbucks vestigingen, heeft de koffieketen zijn 'echte' intrede gemaakt in Nederland. (wikipedia) |
Citaat:
|
Je wil me niet vertellen dat je voor die bagger speciaal naar Schiphol gaat hoop ik? Als Amerikanen iets niet kunnen is het koffie zetten.
|
Bij Nike in Hilversum wordt ook Starbucks verkocht en als je er een extra shot espresso bij doet is het best te drinken... En ik vind het formaat (XXL) ook wel prettig :)
|
schiphol is waanzinnig gezellig en leuk!! ik ben er helemaal verliefd op.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem voor Tim Horton's!
|
Citaat:
|
ja, die is al geopend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, ook de gewone koffie is allesbehalve slecht. |
<3 frappucino's
|
Citaat:
|
Citaat:
Doorzichtige koffie met vanille smaak. -O- |
Citaat:
|
en een extra shot espresso voor een beetje powerrr
|
Waar hier (Engeland) afgelopen week wat ophef over ontstond: schijnbaar zit er in een grote, warme witte chocolademelk met slagroom (gemaakt van volle melk) van Starbucks ruim 700 calorien; zo'n 1/3 van wat je dagelijks nodig hebt...
|
OMG 700 kcal in wat drinken..!!:eek:
|
700 is inderdaad wel veel :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het meer iets voor Amerikanen om daarvan te schrikken. "WAT?! Word ik dik van een glas met vloeibaar vet en suiker?! I'm gonna sue your ass!"
Anyway, verder vind ik starbucks altijd wel lekker, maar ik bewaar het voor als ik in het buitenland ben. Ik vind het eigenlijk ook alleen lekker vanwege al die smaakjes (Caramel macchiato ftw!). De koffie zelf (zonder siroopjes) viel me zwaar tegen. |
Je gaat nooit naar Starbucks voor coffee, hell no, je gaat voor die diverse smaken en die vetmakende xxl porties. Shit, als ooit een schitzofreen in een starbucks valt is hij in de hel, teveel keuze en teveel caffine.
|
De sfeer bij Starbucks is gewoon top.. Al die lui die er boeken zitten te schrijven enzo (Y)
|
Je krijgt zoveel hahaha, neem een kleine is een tip
|
tuurlijk neem je eerst de allergrootste om er daarna achter te komen dat t echt te belachelijk veel koffie is ;)
|
ik lust geen koffie
|
Starbucks vind ik wel weer een beetje geweest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |