![]() |
onmogelijk verliefd :s
ben smoor smoor smoor smoor in love....
op iemand die -getrouwd is -dit 20 jaar ouder is -collega van me is -hij mag mij totaal niet klote is dat hij me daardoor veel onbedoeld kwetst. ik heb ook geen idee waarom ik hem precies zo geweldig vind. als ik er rationeel naar kijk slaat het nergens op. hij maakt vaak kleinerende opmerkingen en knap is ie ook niet bepaald. maar hij heeft iets ofzo :s wat moet ik hier nu weer mee? |
Waarop ben je verliefd dan? Op hem of op het (fantasie)beeld wat je van hem hebt?
Denk niet dat je kleinerende opmerkingen echt leuk vind ofzo, en dat je toch iemand knap moet vinden om er echt verliefd op te zijn, en verder ken je hem helemaal niet goed ? Je moet hem vergeten, lijkt me niet zo moeilijk |
Vergeet die man. Ga andere dingen doen die je leuk vindt. Sporten, bij vrienden op bezoek, lezen, noem maar op. Zolang het je maar afleid.
Ik vind het trouwens knap van je dat er met zo'n rationele blik naar kan kijken. Dat helpt je er vast doorheen. |
Want meisjes weten zelf nog altijd het beste wat ze wel en niet leuk vinden he?
:') |
*insert standaard antwoord, keuze uit:
- vergeet hem - vergeet hem - vergeet hem * |
Citaat:
|
jullie hebben allemaal gelijk. nu nog ff mn gevoel op t juiste spoor zetten.....
lastig :s |
Hmz, dit doe je gewoon jezelf aan hoor, blijkbaar 'wil' je op het moment graag verliefd zijn op iemand waar je geen bal aan hebt.
|
1
|
Zo veel mogelijk vermijden. Dat is alleen lastig als het je collega is.
Huilen in een hoekje dan maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor jezelf even duidelijk maken dat het gewoon een fase is en dat je hem eigelijk geeneens aardig vind omdat hij jou zo kwetst.
|
Vraag bij jezelf af waarom je die gevoelens voor hem hebt. Ben je verliefd op wie hij echt is of heb je fantasie van "hoe hij kan zijn" in je hoofd?
En inderdaad, probeer afleiding te zoeken en niet teveel aan hem te denken. |
Er zit een groot verschil tussen verliefdheid en liefde. Dit is echt verliefdheid, dat gevoel dat opkomt zonder reden. Het gevoel dat nergens op is gebaseerd en nergens op slaat. Snap dat en doe dingen die je een goed gevoel geven. Denk niet aan hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In je hoofd vul je zelf de stukjes in die je in het echt niet kunt zien, en zo kan een ontzettende kloothommel al gauw een droomprins lijken. Maar, TS, vergeet niet dat het dus eigenlijk een KLOOTHOMMEL is. @ abt van sion: De verliefdheid gebeurt door allerlei chemische reacties, waardoor je je geweldig voelt en je de andere persoon door een roze bril ziet. Liefde is als de chemicalien op zijn, je de bril hebt afgezet en je nog steeds heel erg graag bij de ander wilt zijn. Liefde gaat veel dieper en is imo als een hele sterke vriendschap. Als je het verhaal van de TS leest is die vriendschap dus absoluut niet het geval en is er ook geen sprake van liefde. |
gaat vanzelf over?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |