Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   beflapje bij one night stand (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1648797)

mikander 27-11-2007 21:53

beflapje bij one night stand

voor de ladies...

Stel je voor dat je een one night stand hebt. op een gegeven moment wilt de jongen je beffen en haalt daarvoor een beflapje te voorschijn. Is dat een afknapper? Heb je het wel eens meegemaakt?

gr. mikander

Tiño 27-11-2007 22:42

hahaha dat lijkt me dus echt kut,
maar ik ben een jongen dus mijn mening telt niet?

N00dles 27-11-2007 22:52

Citaat:

mikander schreef: (Bericht 26489093)
voor de ladies...

Stel je voor dat je een one night stand hebt. op een gegeven moment wilt de jongen je beffen en haalt daarvoor een beflapje te voorschijn. Is dat een afknapper? Heb je het wel eens meegemaakt?

gr. mikander

Met andere woorden, jij was de jongen die dat beflapje tevoorschijn haalde en vraagt je nu af of dat wel de juiste handeling was nadat ze je verontwaardigd aankeek?

Muchacha 27-11-2007 23:06

Ja, dat is een afknapper.

Freyja 27-11-2007 23:10

Afknapper ja. Sowieso, dat ie denkt dat ie van mij wat kan krijgen? Maar goed, hij als ONS weet natuurlijk niet dat ik niet zo'n ONS-er bén en dus geen soa's kan hebben. Maar iig, laat dan maar, met lapje hoeft het niet (n)

Optima 27-11-2007 23:22

1

)Vampje( 28-11-2007 08:15

lol @ Optima :D

ot: ja, dat zou ik echt om te huilen vinden. Mijn hemel zeg. Bef dan gewoon niet.

Get Psycho 28-11-2007 09:14

haha inderdaad. Doe het dan niet. Sjongejonge ik zou denk ik gelijk afknappen. Is net zoals pijpen met een condoom. Lekker ranzig en het gevoel is een stuk minder. Dan liever maar niet. En Optima heeft ook wel n beetje gelijk:D

Betercore_oud 28-11-2007 09:38

ik vraag me af hoeveel soa's er rondlopen op dit subforum :')
ik ben het er wel mee eens though, mjah
afknapper > soa

Triloxigen 28-11-2007 09:45

Citaat:

betercore schreef: (Bericht 26491184)
ik vraag me af hoeveel soa's er rondlopen op dit subforum :')
ik ben het er wel mee eens though, mjah
afknapper > soa

Minder dan op onzin verwacht ik zo :p

Young Predator 28-11-2007 10:13

Weet iemand uberhaupt wel hoe het is met lapje? Lijkt me echt vaag

Poggy 28-11-2007 11:26

Sowieso, beffen bij een ONS :nono:.

Thijsjuh-ijsjuh 28-11-2007 12:07

Citaat:

Poggy schreef: (Bericht 26491730)

waarom niet?:)

Poggy 28-11-2007 12:09

Citaat:

Thijsjuh-ijsjuh schreef: (Bericht 26492009)

Zie de post van Optima. Daarnaast vind ik beffen en pijpen een stuk intiemer dan gewoon seks, en doe ik dat dan ook niet op een ONS.

Rob 28-11-2007 12:11

Citaat:

Thijsjuh-ijsjuh schreef: (Bericht 26492009)

Nou, als ik een one night stand zou hebben, zou het mij meer om de seks gaan, en niet om met mijn hoofd tussen haar benen te liggen, eigenlijk.

Maar ik zou 't best wel een afknapper vinden.

)Vampje( 28-11-2007 12:18

Citaat:

Poggy schreef: (Bericht 26491730)

Idd, vind ik ook te intiem.

Kazet Nagorra 28-11-2007 12:42

Ja, waarom zou je beffen bij een ONS. :confused:

BendeBen 28-11-2007 13:33

bef je normaal met tegenzin dan?

als je een bed op zoekt dan heb je ook verder de hele nacht, dus waarom niet. even duwen en dan weg gaan is zo schraal

remy476 28-11-2007 13:53

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 26492160)

idd....bij een ONS geen gebef maar neuken die hap:evil::evil:

Chimera 28-11-2007 15:36

Citaat:

Optima schreef: (Bericht 26490014)
De helft van de mannen kan er toch geen fuck van, dus bespaarde ik ze de afgang.

Net zoals dat driekwart van de vrouwen niet kan rukken.

Sorry dames, maar de reden dat het uberhaupt 'lekker' is, is gewoon omdat je het niet zelf kunt doen. Jullie hebben gewoon de kracht/uithoudingsvermogen niet.

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 26492491)
bef je normaal met tegenzin dan?

als je een bed op zoekt dan heb je ook verder de hele nacht, dus waarom niet. even duwen en dan weg gaan is zo schraal

Daarnaast volgt een ONS vaak op een avond stappen, en dan ben ik over 't algemeen toch aangeschoten genoeg om 't maar beter bij het hand en mondwerk te houden, anders ben ik na 2 uur nog bezig :D

Nona 28-11-2007 15:47

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 26492160)

Omdat je anders verder niets krijgt. :)

Ik weet niet. Aan de ene kant vind ik het vreemd, aan de andere kant zou ik ook een condoom gebruiken bij een ONS. Zelfde principe, zelfde effect, alleen ander middel. Ik heb nog nooit een partner gehad die dat gebruikte, dus zou verder ook niet weten hoe het voelt...

Poggy 28-11-2007 15:51

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26493675)

?

Nona 28-11-2007 15:53

Wat, gebruik ik te moeilijke woorden?

Bartezz 28-11-2007 16:05

nog leuker is het wanneer de jongen in kwestie enthousiast in een condoom begint te knippen

nee, zou dat nooit doen, als ik bang voor een soa zou zijn zou ik er dan voor kiezen om niet te beffen.

Poggy 28-11-2007 16:13

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26493707)
Wat, gebruik ik te moeilijke woorden?

Ja, hartstikke. Leg het eens uit voor de wat minder begaafde zieltjes. :|.

Nona 28-11-2007 16:18

Citaat:

Poggy schreef: (Bericht 26493849)
Ja, hartstikke. Leg het eens uit. :|.

;)

Nee, beffen is niet noodzakelijk, maar een kerel mag best moeite voor me doen. Liggen, neuken en niet zeuren zie ik niet zo zitten, dan doet hij maar een diepvriespizza ofzo. En beffen is nu typisch één van die dingen waaruit duidelijk wordt dat zo'n nacht ook om mijn plezier draait.
Niet dat het relevant is, want ik ben de afgelopen drieëneenhalf jaar twee weken single geweest, maar ik hoop hier representatief te kunnen doen voor de gemiddelde Nederlandse vrouw met mijn weldoordachte mening.*O*

Poggy 28-11-2007 16:58

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26493884)
;)

Nee, beffen is niet noodzakelijk, maar een kerel mag best moeite voor me doen. Liggen, neuken en niet zeuren zie ik niet zo zitten, dan doet hij maar een diepvriespizza ofzo. En beffen is nu typisch één van die dingen waaruit duidelijk wordt dat zo'n nacht ook om mijn plezier draait.
Niet dat het relevant is, want ik ben de afgelopen drieëneenhalf jaar twee weken single geweest, maar ik hoop hier representatief te kunnen doen voor de gemiddelde Nederlandse vrouw met mijn weldoordachte mening.*O*

Ah, zo. Ik dacht dat je erop doelde dat als hij niet beft dat jij dan niet zou pijpen. Maargoed, geef mij maar liggen, neuken en niet zeuren ook al ben ik dan misschien niet representatief (y).

ilse 28-11-2007 17:08

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26493675)

Ik weet niet. Aan de ene kant vind ik het vreemd, aan de andere kant zou ik ook een condoom gebruiken bij een ONS. Zelfde principe, zelfde effect, alleen ander middel. Ik heb nog nooit een partner gehad die dat gebruikte, dus zou verder ook niet weten hoe het voelt...

dit ongeveer. het lijkt me best wel raar, maar aan de andere kant.. beter dan niets en veilig.. dus als je er ff over nadenkt is t zo vreemd nog niet..

alleen op t moment zelf.. weet ik het niet zo goed..

Armoed 28-11-2007 17:50

Citaat:

Sorry dames, maar de reden dat het uberhaupt 'lekker' is, is gewoon omdat je het niet zelf kunt doen. Jullie hebben gewoon de kracht/uithoudingsvermogen niet.
:D :D

juno 28-11-2007 18:51

Zit wat in. Ik ben ook alleen maar goed geworden in pijpen omdat ik dat rukken maar niet voor elkaar kreeg. Het is moeilijk! Dat tempo, dat ritme, dat knijpen, en dat ook nog eens lang genoeg volhouden...pfff. Dat jullie er uberhaupt nog zin in hebben zeg. En dat is jullie eigen schuld, want jullie doen het bij jezelf zo hard (omdat jullie blijkbaar al vanaf de brugklas oefenen voor de wereldkampioenschappen speedspuiten ofzo ?) dat jullie er helemaal ongevoelig van zijn geworden. Zo.

Ontopic: Beflapjes wekken in mij alleen de lachlust op. Andere lusten...nee. Geeft niks hoor : ik hou wel van een knul waar ik mee kan lachen.

Freyja 28-11-2007 18:53

Citaat:

Chimera schreef: (Bericht 26493591)
Net zoals dat driekwart van de vrouwen niet kan rukken.

Hmz, ik vind het sowieso meer een opwarm- dan een afmaakactie. Behalve natuurlijk als meneer met gemak drie keer achter elkaar kan klaarkomen.. maar dan nog vind ik andere dingen leuker, geloof ik.

Armoed 28-11-2007 18:56

Ik moet wel zeggen dat mijn laatste ex echt heel goed kon rukken voor zo'n klein schattig meisje (als in lichaamsafmetingen, niet als in leeftijd) en dat ook goed vol wist te houden.

Chimera 28-11-2007 18:59

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26495037)
Hmz, ik vind het sowieso meer een opwarm- dan een afmaakactie. Behalve natuurlijk als meneer met gemak drie keer achter elkaar kan klaarkomen.. maar dan nog vind ik andere dingen leuker, geloof ik.

Je kent een gozer die 3 keer achter mekaar klaar kan komen? Damn. Dat duurt bij mij minimaal 15 min, als het al niet ongevoelig wordt, en dan moet ik een tijd drooggestaan hebben.

juno 28-11-2007 19:03

Jamaar wat bedoelt-ie nou met alleen maar "lekker" omdat je het zelf niet kunt. (Iets wat ik ten zeerste bestrijd) Orale seks? Maar wat heeft ons onvermogen om te rukken er dan mee te maken? Pijpen is niet lekker en dus moet je maar rukken? Maar daar kunnen de dames blijkbaar ook al niks van. (Wat ik ook al ten zeerste bestrijd)

Ik snap het even niet.

Kristaco 28-11-2007 19:44

Haha ik zou niet eens weten hoe dat werkt, en ik zou me doodlachen denk ik. Maar goed je weet dan wel dat het een jongen is voor wie safe sex belangrijk is :p (y)

*blue angel* 28-11-2007 20:09

Citaat:

juno schreef: (Bericht 26495028)
Zit wat in. Ik ben ook alleen maar goed geworden in pijpen omdat ik dat rukken maar niet voor elkaar kreeg. Het is moeilijk! Dat tempo, dat ritme, dat knijpen, en dat ook nog eens lang genoeg volhouden...pfff. Dat jullie er uberhaupt nog zin in hebben zeg. En dat is jullie eigen schuld, want jullie doen het bij jezelf zo hard (omdat jullie blijkbaar al vanaf de brugklas oefenen voor de wereldkampioenschappen speedspuiten ofzo ?) dat jullie er helemaal ongevoelig van zijn geworden. Zo.

ik snap niet waarom iedereen (incl. blijkbaar heel veel mannen :eek: ) altijd maar vindt (denkt?) dat dat rukken zo snel en zo hard mogelijk moet gaan :confused: 't is toch ook niet de bedoeling van 'asap' dat orgasme te krijgen (en dan bedoel ik: als er verder niet geneukt wordt), of wel soms? is het niet de bedoeling ermee te spelen, van 'het proces' te genieten? en maakt dat overigens het eindresultaat niet duizend keer spectaculairder?

ter illustratie:

'snel en hard' = 'oh' + 'splrt' :)
'traag en zacht' = 'oh baby! ooh! hmmm! rrrr... omg omgomg :| oohooho... ooohoho... aargh!' + 'splsprplsrplrplrllllrt' *O* _O_

alleeja, misschien beetje onnozel uitgedrukt, maar ge weet wat ik bedoel hé ... :rolleyes:

ontopic: beflapje = omgwtfaargh maar ééééééééééééééigenlijk zou ik het geen afknapper vinden, omdat het van common sense en intelligentie getuigt.
maar one night stands zijn toch niks voor mij (en zou het ook niet zijn als ik geen vriend had), dusjah.

Armoed 28-11-2007 20:15

Citaat:

'snel en hard' = 'oh' + 'splrt'
'traag en zacht' = 'oh baby! ooh! hmmm! rrrr... omg omgomg oohooho... ooohoho... aargh!' + 'splsprplsrplrplrllllrt'
Damn dit was grappig (positief bedoelt).

Freyja 28-11-2007 20:57

Citaat:

Chimera schreef: (Bericht 26495088)
Je kent een gozer die 3 keer achter mekaar klaar kan komen? Damn. Dat duurt bij mij minimaal 15 min, als het al niet ongevoelig wordt, en dan moet ik een tijd drooggestaan hebben.

Eh, nee, het was een hypothetische gozer :D Ik vond drie keer op een morgen al zo vermoeiend :o Niet dat dat verkeerd is trouwens...

Peacefully 28-11-2007 21:05

ik zou hem uitlachen. :D

Chimera 28-11-2007 21:09

Citaat:

*blue angel* schreef: (Bericht 26495543)
ik snap niet waarom iedereen (incl. blijkbaar heel veel mannen :eek: ) altijd maar vindt (denkt?) dat dat rukken zo snel en zo hard mogelijk moet gaan :confused: 't is toch ook niet de bedoeling van 'asap' dat orgasme te krijgen (en dan bedoel ik: als er verder niet geneukt wordt), of wel soms? is het niet de bedoeling ermee te spelen, van 'het proces' te genieten? en maakt dat overigens het eindresultaat niet duizend keer spectaculairder?

Heh. Jij snapt 't dus niet :) Het is geen kwestie van snel een orgasme krijgen. Veel meiden houden het uberhaupt niet vol. Het is dus een kwestie van uberhaupt een orgasme kunnen krijgen.

Maargoed, ik ben hoe dan ook 'moeilijk' :)

Optima 28-11-2007 21:35

1

Nona 28-11-2007 21:51

Ben ik dan zo misleid over dat rukken? Of mijn vriendje is veel gevoeliger dan de meeste mannen, of hij kan erg goed faken (zowel in het gekronkel en gekreun als at will een orgasme oproepen), of misschien valt het reuze mee dat vrouwen er niets van kunnen...

Armoed 28-11-2007 21:52

Zolang je niet levenloos zit te rukken komt het allemaal goed hoor. Af en toe je lippen likken en allerlei geile capriolen uithalen is veel leuker.

Thijsjuh-ijsjuh 28-11-2007 21:55

Feit is gewoon dat jullie het niet zo geod kunnen als wij dat zelf kunnen. Maar als jullie het doen is er de spanning van dat iemand anders jou aftrekt, dat maakt het wel leuker.

Oraal in combi met rukken is trouwens inderdaad wel een gouden combi(Y)

Armoed 28-11-2007 22:01

Citaat:

Oraal in combi met rukken is trouwens inderdaad wel een gouden combi
Dan moet tie wel langer zijn dan 10 cm [/frustrated]

Freyja 28-11-2007 22:21

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26496668)

Lol! Zie hier de oorzaak van Armoeds problemen met vrouwen :D

Chimera 28-11-2007 22:23

Citaat:

Optima schreef: (Bericht 26496438)
@ chimera: je hebt helemaal gelijk, ik kon in het begin ook geen ruk van rukken, maar rukken in combinatie met orale seks leidde altijd snel tot succes. .

Vooral omdat pijpen er gewoon geil uitziet. Het visuele aspect is ook erg belangrijk (y)

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26496573)
Ben ik dan zo misleid over dat rukken? Of mijn vriendje is veel gevoeliger dan de meeste mannen, of hij kan erg goed faken (zowel in het gekronkel en gekreun als at will een orgasme oproepen), of misschien valt het reuze mee dat vrouwen er niets van kunnen...

Ik weet niet in hoeverre ik 'normaal' ben, ik ruk erg weinig andere mannen vrees ik :) Maar de vrouwen die ik gehad heb hadden er iedere keer evenveel 'moeite' mee. Ik denk wel dat ik in verhouding nogal ongevoelig ben.

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26496877)
Lol! Zie hier de oorzaak van Armoeds problemen met vrouwen :D

:)

N00dles 28-11-2007 22:34

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26496668)

:D:D Maak je maar niet druk, pas vanaf je 12e begint ie echt te groeien.

Armoed 28-11-2007 22:51

Citaat:

Maak je maar niet druk, pas vanaf je 12e begint ie echt te groeien.
O gelukkig, is dat mentale leeftijd of fysieke leeftijd?

Als het fysiek is ben ik zwaar de pineut.

Mariekje* 28-11-2007 22:52

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 26489754)
Met andere woorden, jij was de jongen die dat beflapje tevoorschijn haalde en vraagt je nu af of dat wel de juiste handeling was nadat ze je verontwaardigd aankeek?

Juist, net wat ik dacht. :D

Beflapje? Bef dan asjeblieft gewoon niet. M.a.w. Ja, ik zou het een afknapper vinden. Ja, het verlaagd mijn 'zin in seks' op dat moment ontzettend. En nee, ik heb het gelukkig (nog) nooit meegemaakt. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.