![]() |
Wat smeer jij graag op je toostjes bij de borrel?
Welke sauzen/salades/ander beleg smeer jij het liefts op je toostjes/crackertjes als jij (over t algemeen 's avonds) borrelt?
Of borrel je nooit? Of borrel je nooit met toostjes? en waarom niet/wel? ;x TS begint: Ei/bieslook salade en/of Krabsalade en/of Kreefsalade zijn de salade's die ik over het algemeen insla als ik borrel met mensen :o omdat ze mn favoriet zijn. Bij veel gasten heb ik ook cervelaat omdat veel van mn vrienden er erg veel van houden :D nu jullie |
mijn favoriet is kip-kerrie en selleriesalade. En smeerbolletje.
|
brie (y)
|
pesto!
|
De AH heeft van die zachte geitenkaas met honing. Echt, hmmmmm.
|
Houmous, maar liever op stokbroodjes dan op toastjes. En zelfgemaakte eiersalade, niet van die voorverpakte.
En die geitenkaas met honing is inderdaad ook lekkerrr. <3 |
Filet americain, verschillende soorten kazen en vissalades
|
ik hou het altijd bij simpele smeerkaas
voor mezelf vind ik toastjes met jam of kruidenboter erg lekker :o maar dat is niet zo gangbaar geloof ik |
Guacamole
Krabsalade Tonijn Eisalade |
Brie of goede camembert. Of andere aangename kazen.
De rest interesseert me niet. |
Borrelen is bij ons in de kroeg drinken en daar hebben ze nooit toastjes. :(
Met verjaardagen lust ik graag: brie, filet american, eier-salade (het liefst 'verdunde' dus wat extra ei er in), kruidenboter (op stokbrood). Maar ik eet niet zo vaak toastjes/stokbroodjes eigenlijk. |
Remeker kaas
Geitenkaas met basilicum Brie |
kaasjes! en kruidenboter :p
|
Kruidenboter, brie, tzatziki vind ik ook erg lekker :) en krabsalade.
|
Kaas
Komkommer Pindakaas met hagelslag Jam En spul waarvan ik de naam ben vergeten is op dit moment mijn favoriet. Het zit in een rond doosje, is wit en is gemaakt van soja. Het heeft een beetje een smeerkaasstructuur. [edit]tofutti |
Mmmm, eigenlijk vanalles:
Brie Blauwe kaas Geitenkaas Ei bieslook salade Beenham salade Garnalen salade (van Johma met zure room) Filet americain Kip kerrie salade Ik lust eigenlijk alles, maar met name de kazen doen het bij mij erg goed <3 |
De zus van m'n vriendin maakt een mad lekkere eiersalade met kleine stukjes mandarijn er in.. erg lekker. Of krabsalade. Tonijnsalade.. filet american met uitjes. Als echte borrelhapjes is een blokje kaas of augurk met ham erg lekker.
|
kip kerrie
kip saté aldi kruidenboter filet american tzatziki ofzo (dat spul met komkommer) |
Brie, camembert, kruidenkaas, kruidenboter, tapenade, pesto... Misschien een enkele keer eens een beenhamsalade of iets dergelijks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |