![]() |
Frans teksten!!!!
Please, HELP mij aan actuele franse teksten +samenvatting daarvan.... Tekst ongeveer 800 woorden...
|
mijn advies: zoek ze zelf
|
Citaat:
|
Citaat:
consider yourself lucky. veel succes. |
Aangezien ik ook onder het juk der Tweede Fase leef en zodoende ook voor Frans zeer veel moet lezen heb ik aan te bieden:
plm. 20 Franse teksten met vertalingen, meningen en woordenlijsten. Dit zijn teksten van 1 A4 uit kranten als Le monde, La Libération, Le Figaro, etc.. Mocht iemand hier belangstelling voor hebben; laat het me dan even weten! |
Jaaa ik heb zeker intresse. Ik moet zsm heel veel teksten inleveren dus... geen tijd. Naja, je snapt het wel he??? Wil je ze ajb mailen ??? Thanks... Groetjes eminem20(e_inge20@hotmail.com) Citaat:
|
He NN, zou je mij misschien ook wat van die Franse keuzeteksten kunnen pasen?
email: pc.yu@quicknet.nl |
He NN! Ik zou ook graag wat van die teksten willen! Dit is mijn e-mail: morgantcm@yahoo.com
Groetjes! |
Kijk hier eens, daar staat nl. een aantal links en misschien heb je er iets aan: http://forum.scholieren.com/Forum2/HTML/000847.html
------------------ Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. |
Kijk ook eens op deze sites Eminem: www.lefigaro.fr www.lemonde.fr www.nicematin.fr www.tv5.org www.phosphore.com
Greetzzzz |
Citaat:
|
wil je dit ook ff naar mij mailen?????
|
Zoheeeeeej.....wil je die teksten ook naar mij meelen?
Ik ben je dan echt eeeeeuwig dankbaar....als je wil kan ik je ook nog wel wat terugsturen... mystery4u@ohdie.nl |
Kijk in de (school) bieb ofzo in een frans tijdschrift;
Phosphore bijv. of Express |
Citaat:
|
Citaat:
je bent een schat als je dat doet! xxxxxxx sanne |
Ik ben je eeuwig dankbaar als je er mij ook een paar wil sturen, mijn adres is yvette_ramakers@hotmail.com
alvast hardstikke bedankt XXXXX Yvette |
mag ik ook pleeease die franse teksten.
Ik heb er zelf ook nog een paar. e-mail: loony112@hotmail.com |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door eminemgirlxxxx (13-01-2002).] |
Beste lotgenoten,
De laatste dagen krijg ik opeens weer ladingen verzoekjes om Franse teksten, maar ik heb zelf nu geen Frans meer (:-D) en heb zodoende dus ook geen actueel aanbod meer van vertaalde teksten. Sterkte verder, NN. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |