![]() |
Plasterk maakt het zich er gemakkelijk vanaf
Mijn stelling is dat Plasterk er express voor kiest om alle reacties en publiciteitsissues omtrent de scholierenacties uit te laten voeren door zijn staatssecretaris om zich aan zijn verantwoordelijkheid te ontrekken.
Persoonlijk vind ik dit een hele slechte zaak. Uiteindelijk is plasterk degene die slecht beleid verzint zoals het omzetten van alle stufi in een lening, en nu er nog hetere aardappels op het vuur staan laat die zijn kastanjes uit het vuur halen door zijn staatssecretaris. Ik vind dit laf en verwacht duidelijke reacties van Plasterk zelf. Wat denken jullie hiervan? Ik vind dat er duidelijke acties dienen te komen om dit kenbaar te maken aan Plasterk! |
Maar daar zijn staatssecretarissen nou juist voor.
|
Jaaaahaa nog meer van die achterlijke kutpubertjes die wel even gaan lopen rellen om Plasterk een hak te zetten...
|
Aan je taalgebruik te zien, wil je liever geen inhoudelijke discussie voeren, ik graag wel. Dus mocht je nog een reactie willen plaatsen, reageer dan graag op mijn stelling.
|
Heerlijk loze retoriek vraag niet om inhoudelijke discussie. Maar goed, licht eens toe: wat zijn duidelijke acties? Nog meer van die rellende kutpubers?
Of wil je liever geloofwaardig overkomen, stoppen met die nutteloze rellen, en gewoon door middel van een normaal gesprek Plasterk vragen waar hij mee bezig is. |
Plasterk gaat helemaal niet de stufi omzetten in een lening. En vind je dan dat staatssecretarisen helemaal geen belangrijke taken mogen hebben? Dan zijn ze vrij nutteloos, niet?
|
Plassterk houd zich als minister bezig et het hoger onderwijs (HBO en uni) hij heeft 2 staatsecretarissen waarvan er 1 zich met het Basisonderwijs bezig houd en q zich met het MBO en het voortgezetonderwijs. Dus ik vind niet dat die zich er heel makkelijk vanaf makt daarvoor is deze staatsecretaris nu eenmaal aangesteld.
|
En dan nog, als enige minister van Balkende IV die nog niet uitgebreid op zijn bek is gegaan mogen ze hem ook wel uit de wind houden. :D
|
Citaat:
staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (voor voortgezet en beroepsonderwijs), vanaf 22 februari 2007 Bron: http://www.parlement.com/9291000/bio/09325 |
Ok bedankt voor dit lesje politiek. In dat geval kan ik helaas niet de scholieren voor mijn anti plasterk studenten karretje spannen.
|
Citaat:
|
roflcakejes...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |