![]() |
Gedicht
Is er iemand die al een geweldig goed gedicht heeft geschreven?
En/of heeft iemand nog leuke tips? Ik hoorde ooit de regels: Een groot cadeau ligt helaas niet in het verschiet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?! (Het gedicht is dan natuurlijk ondertekend door Piet.) Zo iets vind ik erg leuk: iemand die nog zo iets kent? |
Herman Finkers briljantie :o
Citaat:
|
Een groot cadeau ligt helaas niet in het verschiet
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?! Ook al ben je nog zo lief Van mijn eigen portemonnee word ik geen dief Een rol lasdraad is veel te duur Waarvan betaal ik dan de huur? En ik koop toch het verkeerde Dat is iets wat ik op mijn ervaringen baseerde Nee, ik moest iets anders voor jou kopen En ik ben door veel winkels gelopen Ik heb heel goed nagedacht En heb deze cadeautjes bij elkaar gebracht Maar ik heb ook nog iets gehoord Iets wat ons zeker bekoord Je bent ergens anders gaan werken Dat kunnen we wel aan je merken Je bent heel wat beter te pas En nog steeds zonder kantoorjas We zijn heel tevreden met je hoor Er is niks waar ik me aan stoor Volgend jaar zie ik je graag nog een keer Pas goed op in al dat autoverkeer! Liefs van een zwarte piet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |