![]() |
favoriete Charmed aflev?
wat is jullie favo Charmed aflve? mijn zijn
Season1: Deja vu all over again s2: Awakened, Morality bites s3: All hell break lose s4: Lsot and bound, Trial by magic maar als ik echt moest kiezen Awakened |
Eentje die Net5 nog uit moet zenden. Ik weet niet meer genau welke :D
|
Ik weet niet meer hoe de aflevering heet, maar ik vind de aflevering leuk waarin Phoebe vast komt te zitten in een schilderij...
De aflevering is geloof ik best wel oud... Maar waar gaat Awakened ook al weer over??? |
Citaat:
vanaf toen ben ik het elke keer gaan kijken:p :cool: |
ik heb ze allemaal gezien, en ik ga de volgende ook allemaal kijken
|
die van dat schilderij is: The painted worl
Awakened: piper die zeer ziek word van tropisch fruit klein ninja poppeke verspreid de ziekte Piper dood iedereen besmet blabla iedereen terug genezen en dan het mooiste moment Leo: Piper I love you |
Citaat:
Wat romantischhh.... :( Nog bedankt voor die titel ;) |
hert is painted worlD sorry for that :d
|
Citaat:
|
hahahahahah okay btw Awakened komt na The painted World
|
ik vind die ene, dat ze trug gaan in de tijd wel koel :)
|
Citaat:
|
Ik heb een nieuwe: Witch way now? 'T is de laatste aflevering van het vierde seizoen. Er is echter 1 nadeel: ik kan met geen mogelijkheid zien hoe het verder gaat, het vijfde seizoen is nog niet uit :(
|
Citaat:
|
ja ze zijn allemaal cool, ik heb nog nooit gehad dat ik een aflevering niet leuk vond. in ieder geval kan ik me dat niet herinneren.
|
dutchek ge moet de nieuwe spoilers zien man gewoon te GEK voor seizoen 5 Zelfs alyssa milano heeft in een interview gezegt:"I think that this is going to be the best seaosn yet of charmed" Man I got to see the promo pics or I kill somebody :D
spoilers te zien op mijn site :D www.geocities.com/charming_tvserie en als je er toch bent please sign the guestbook Ow over die aflv van terug in de tijd ik denk dat het de that's 70th show is als ze hun moedere terug zien om van de spell van nicolas af te geraken :D |
Met phoebe en cole toen in het bgein, vond ik hele leuke afleveringen.
All hell break lose, ja. SNIF :( en ehm..dat weet ik allemaal nie meer! |
Citaat:
|
whieeeeeeee thnx
|
Citaat:
Ik ben overnieuw begonnen, nu ben ik bij aflevering 3. Die wil maar niet downloaden (0.5 kb/sec) :( |
waauw rap man :p kazaa zekers heb ik ook maar Ik verkies IMesh dat gaat veeeeeeel rapper
|
Citaat:
|
ik smorgens altijd 200-300 kb en s'avonds 15 kb :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |