![]() |
goeie moppen
Ik heb al eeuwen geen leuke mop meer gehoord, vandaar dat ik dit topic maar weer eens open.
komt u maar! Alle moppen zijn welkom. Pas gehoord of golden oldie. Grappig of flauw. Schuine, foute, politiek incorrecte, het maakt niet uit.:cool: Ik zal wel beginnen: Is het geitelul of geitenlul?
Spoiler
|
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?
Spoiler
|
Moppen zijn de treurigste tekens van verval in de laagste sociale klassen. Als je zo'n gebrek aan gespreksinspiratie hebt dat je je toevlucht neemt tot een mop, moet je je afvragen of je leven nog wel zin heeft.
Edoch; Zegt een duif tegen een koe: "Roekoe." Zegt de koe: "Roeduif." |
Het is rood en loopt door het bos.
Spoiler
|
hoe herken je een belg op de snelweg?
Spoiler
weer een echte dijenkletser van sterrenmeisje natuurlijk |
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Ruim je het zelf ook even op?" Komt een vrouw bij de dokter. Vraagt de vrouw: "Heeft u iets tegen mijn hoesten?" Zegt de dokter: "Nee hoor, ga je gang." Staat een man op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur: "Hé, kom daar eens af!" Ze vervelen nooit. |
Beetje flauw, maar wel grappig.
Er loopt een matroos over de Amsterdamse grachtengordel. Waar hij ineens op een brug een mooie jongendame op de rand ziet staan. Hij erheen en vraagt aan d`r; ''wat ben jij nou aan het doen?'' Nou, zegt ze;'' ik zie het leven hier in dit land niet meer zitten en ik wil gewoon dood! '' Dan heb ik wel een leuke optie voor je, zegt de matroos. Ik ben matroos op de Holland-Amerika lijn en ik kan ervoor zorgen dat je in Amerika een compleet nieuw leven kan beginnen en het oude achter je kan laten. Waarop de mooie jongedame zegt; ''ja lijkt me eigenlijk wel een goed idee!'' Maar , ''wat moet ik er voor doen?'' vraagt ze. Nou, zegt die matroos,'' ik wil elke avond na m`n dienst sex met alles erop en eraan! '' Nou denkt ze, als ik daarvoor een nieuwe toekomst kan krijgen doe ik het wel! Zo gezegt zo gedaan, zij naar binnen gesmokkeld op die boot en helemaal onder in de boot zit het kamertje van de matroos. Waar zij dan moet zitten tot ze aankomen in Amerika. Er gaan 30 dagen overheen en elke avond komt die matroos van een lange dag werken z`n kamertje binnen waarna die alles met haar doet wat die maar kan verzinnen. Op de 31ste dag gaat het echter fout. De kaptein krijgt er lucht van dat er een vrouw verstopt is aan boord en gaat alle kamers doorzoeken! Uiteraard vindt de Kapitein de jongedame op zijn schip. Dus vraagt de kaptein wat is nou de rede dat je op deze boot zit? ze legt het hele verhaal uit dat ze het leven niet meer zag zitten en dat de de matroos een oplossing voor haar had een nieuwe start in Amerika maar, dat ze wel elke dag genaaid werd door die matroos! Hierop antwoord de Kapitein: je wordt zeker genaaid want je zit op de veerboot naar texel! *O* |
Je moet niet rijden en drinken tegelijkertijd. Dadelijk mors je.
Een postbode gooit een brief in de bus. Zegt de buschauffeur: Wat moet ik daar nou weer mee? Waar ergert een bestekbak zich het meeste aan? De opscheplepel. Nounou, wat een dijenkletsers waren dit weer! |
Bij gebrek aan een MOP, een heel gaaf filmpje:
|
haha leuk
|
Beetje geforceerd filmpje en voorspelbaar dat ie Jamie zou keizen en het een man zou zijn. :p
|
Citaat:
|
ik verveelde me ;(
|
Hoe spreek je ananas uit in het engels:
anànas of ànànas
Spoiler
|
Citaat:
|
“James Blunt – if he were a liquid, he'd be dripping off a toilet brush."
|
Waarom heeft de koningin een oranje telefoon?
Spoiler
|
|
Citaat:
|
Citaat:
en mijn bijdrage: Lopen twee blondjes over straat. Ziet de één een spiegeltje liggen. Ze pakt het op, kijkt erin en zegt 'hé! die ken ik!' de ander pakt het spiegeltje af, kijkt er ook in en zegt: ' ja hèhè, dat ben ik!' |
Als hier superman woont en hier spider man
HIER.....................?....................... HIER Wie woont er dan tussenin?
Spoiler
|
Wat is het verschil tussen een illegale Turk een fles zonnebrandolie?
Spoiler
|
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*pakt popcorn*
|
Wat is het verschil tussen sterrenmeisje en een neger?
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Hij is heel grof, maar hij stond ook op Onzin, en daar werden geen mensen geband voor zover ik weet. Wat is het verschil tussen een neger en een emmer stront?
Spoiler
|
Citaat:
Zegt een Marokkaanse duif: "Maroekoe". |
komt een neger met een kikker op z'n hoofd bij de doctor..
doctor; vertel, wat is er aan de hand. zegt die kikker; kheb kanker aan me reet (te lomp? :P) |
Citaat:
|
Zitten een paar mussen op het dak.
Zegt de één, zegt de ander twee. |
Het is geel en als je er op gaat staan wordt het rood?
Spoiler
|
Zitten twee muffins in een magnetron.
Zegt de één: 'Warm hè?' Zegt de ander: 'AARGH EEN PRATENDE MUFFIN!' :eek: Een man liep door de woestijn. Hij vond daar een kameel. De kameel vond van niet. -O- |
hahaha, die ken ik als twee worsten in een pan :D ("help, ik verbrand!!" "help, een pratende worst!")
|
zitten 2 eieren te koken in een pan
zegt de een: "goh wat is het heet hier" zegt de ander: "ach daar wordt je hard van" |
gaan twee drollen een bank overvallen, komt diarree aanlopen: "wat gaan jullie doen?"
drol: "wij gaan een bank overvallen", zegt diarree: "cool, mag ik meedoen?" drol: "nee, we hebben alleen harde nodig" en in die geest nog maar eens: wat is het verschil tussen keutels en diarree?
Spoiler
|
Ieh Bah. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |