![]() |
vuile spijkerbroek
de vale spijkerbroek is helemaal uit
het is nu: 'de vuile spijkerbroek' Wat vinden julie hier nou van? |
Ow!
*rent de tuin in* *rolt een aantal rondjes* *komt weer terug* Zooooo! Klaar :) Nu ben ik weer cool :cool: |
*pakt gouw schone broek* zo ben weer fijn alto :D
|
Citaat:
Moet wel alto zijn natuurlijk. *rent snel naar boven* *doet schone gestreken broek aan* Zoooo is weer fijn alto :p |
Jamaar jamaar.. als je alto bent stink je toch??
*dilemma* |
Citaat:
Dus, zo erg stinken dat je alleen je lichaamsgeur ruikt en toch schone kleren :D |
Citaat:
vuile trendslet ;) (ja ik verveel me ook) en verder: hoe ziet een vieze spijkerbroek eruit dan? die met verfvlekken zijn juist al oud toch? |
Citaat:
TenKS EnSow, JiJ RoElt *houdt nu op met klieren* |
Snapt het om eerlijk te zijn ook niet. En ja verveel me ook :)
Ik denk dat koffie vlekken het gaan maken ;) |
Citaat:
*tralalalalalala* *verveeeeel* *tralalala* kga al slapen.. :D |
Echt vies,like een broek die helemaal stijf staat en die kraakt als je loopt.
Of vies,like een broek met een zogenaamd viese glans eroverheen?.. |
wat vroeger raar of vies was, is nu mode :confused:
|
K'ga een beetje in vieze kleren lopen....:rolleyes:
|
Citaat:
|
das toch met bruine vlekken op de plekken waar die anders vaal zou zijn?
*BLUGH* :D je hoeft tegenwoordig ook geen moeite meer te doen alto te zijn he, we worden zonbeetje gedwongen iets anders aan te doen :p |
Haha :D
|
*besluit mode persoon te worden* *pakt gouw werkbroek die bedekt is in verf en vuil etc.*
BEN® weer helemaal "in" :D ..de groeten... van roy :D |
die heb ik nog niet gezien:confused:
of bedoel je met van die lelijke verfspatten erop? |
:o
|
Volgens mij moet ik me maar weer eens meer met de mode bezig gaan houden...de vuile broek heb ik nog niet gezien. Ja behalve mijn eigen broek die ik op vakantie aanhad, maar die zal je vast niet bedoelen :D
En nee ik zal het wel niets vinden, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg |
Volgens mij is de vieze broek ook al geweest. Een meisje op mijn werkt loopt al een jaar rond met een broek met verfspatten:D
Maar ik denk niet dat vuile spijkerbroeken echt inraken. Een half jaar terug heb ik eens een stapel witte diesel broeken gezien, helemaal onder de olievlekken. Ik denk niet dat iemand zo gek is om zoveel geld neer te leggen voor een broek die vies is... |
Wordt er hier niet gewoon een broek met zo'n 'viezige' waas bedoeld? Dat vind ik soms namelijk wel relaxed staan. Maar echt met gemaakte vlekken en zo is lelijk.
|
Citaat:
owja trouwens woon jij erges vlakbij arnhem? want roel heeft het weleens over een roy, ben jij dat? |
hmm..komt goed uit.. wilde me bijna gaan omkleden (koffie moet je opdrinken en niet over je zelf heen gooien..) ..maar das gelukkig niet meer nodig (y)
What's next? Kleren die te klein zijn? Zou ik wel fijn vinden want dan heb ik opeens weer zat kleren :P |
ik vraag me af wie dat toch altijd weer verzint, wat de kmoende zomer "in" is en wat niet meer kan...zijn daar vergaderingen over?
|
:confused: die vuile spijkerbroeken zie je toch al twee jaar? Bijvoorbeeld die van Diesel, met een groene of bruine "ondertoon"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb je die trend gewoon zelf bedacht... :p
|
Die zijn idd in ja, 'k vind ze wel dope, maar 'k vind die superstripe broeken van diesel ook lachen :)
|
Citaat:
|
Die van Diesel zijn er inderdaad al een tijd, maar ze zijn wel mooi :).
|
uhm sommige vuile broeken zijn wel mooi, maar meesten die ik tot nu toe heb gezien zijn vrij strak(vin ik dan) en dus kies ik liever wat wijdere broeken
|
Citaat:
|
Citaat:
neuh meestal wordt van de catwalk afgeleid he ja toch? t is maar net wat ze in de winkels hangen |
Ik wete begot niet waarover je't hebt, een vieze broek. Neem es een fotootje en plaats 'em erop graag, dan ben ik ook mee.
'k Ken alleen afgewassen en normale broeken. |
Citaat:
|
http://www.virtualrunway.com/designh...layan_show.jpg
tja oke tis geen broek, maar wel vuil. De ontwerper is Hussein Chalayan, mocht het je interesseren :) |
tja ik snapte al niet hoe iemand aan een enorm versleten ranzig borstzakje kwam :confused: ben je dan de hele dag tegen een bushok aan het schurken :confused:
ik snap deze mode niet.... |
gothics dragen geen spijkah broekah
stel dus nie van die dommuh vraguh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha Gothicsatanisticgirl (of whatevvaaaaa) is back
Oei *ril ril ril* |
je moet wel uitkijken met haar hoor anders wordt je strax uitgemaakt voor houd hakkuhr
|
ey jo...black sugar...ik help u uit de brand....
wees jezelf...dan ben je al alto genoeg.... no rules to be yourself |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |