![]() |
Beamer
Hallo allemaal,
aanstaande donderdag heb ik een presentatie bij een bedrijf. Ik heb een uitgebreide powerpointpresentatie gemaakt en wil een beamer gebruiken. Nu is mijn vraag: moet ik daar eerst materiaal voor op mijn laptop installeren, of gaat dat automatisch als ik op de beamer inplug? Dank! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, het maakt dus niet uit welke F toets ik intyp?En gaat de rest dan automatisch? |
Citaat:
|
Natuurlijk maakt het uit welke F-toets je gebruikt :) Je moet degeen hebben die je laptop overschakelt van het interne scherm, naar de externe poort.
Mag ik voorstellen dat je minstens een uur van tevoren al aanwezig bent, zodat je je bekend kan maken met de apparatuur? Dat lijkt mij wel zo handig als ik dit zo hoor ;) |
Wat ik mensen vaak aanraad is eerst de beamer aan te sluiten en aan te zetten en dán pas te laptop op te starten, werkt in een groot deel van de gevallen.
|
Citaat:
|
handleiding van je laptop erbij pakken en kijken welke functie toets het is.
|
Het is vaak degeen waar een rechthoekje op staat, met een streepje extra een beide zijkanten. Dat icoontje staat in de zelfde kleur als de Fn toets onderaan je toetsenbord.
EDIT: Tenzij je een Mac hebt... Dan regel je het allemaal via System Preferences. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |