![]() |
Zeer belangrijk onderzoek
Beste lezers,
Lever een bijdrage aan de wetenschap en vul deze korte vragenlijst over alcohol, drugs en sigaretten in!! We hebben nog middelbare scholieren nodig!!!! Het duurt maar 10 minuutjes en onder de deelnemers wordt een leuke prijs verloot!!! Kopieer deze link naar de adressenbalk om het onderzoek te starten: Link naar het onderzoek: http://www.surveymonkey.com/s.aspx?s...to take survey Voor de mensen die het al hebben ingevuld....Heel erg bedankt!!!! |
Done.
|
Gedaan
'denkje dat bier alcohol is?' :D |
gedaan
|
gedaan!
voor 20 euro drink ik een fles wijn leeg *o* |
shit... ik zie nu pas dat het om middelbare scholieren gaat.. Euhm, ik heb het wel ingevuld.
|
Hoe kan je nou een prijs verloten als je je gegevens niet eens kan achterlaten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand die link repareren?
|
Citaat:
edit: tenzij je het verwijderen van loze tekens bedoelde.. *aangepast* |
Citaat:
Als hij/zij betaalde en ik heb wel zin in een fles wijn en we zitten op een feestje XD ach, waarom niet Maar gewoon op een random moment waarop ik er geen zin in heb. nah.... niet echt ;) |
Citaat:
|
Tis fijn dat deze enquete in tegenstelling tot die andere gebruikmaakt van een surveyservice.
Maar het is me onduidelijk waarom dit onderzoek geclassificeerd wordt als 'Zeer belangrijk'. :confused: Afgezien daarvan bezie ik de ts/fp met argusogen, en dan (naast de opmaak) in het bijzonder vanwege de loze belofte tot 'Prijzen' zonder vermelde winkans of correspondentiemogelijkheden. Desalniettemin wel een redelijk kwalitatief en leuk & gemakkelijk in te vullen onderzoek in verhouding tot wat hier doorgaans langskomt. |
mijn ouders en mijn vrienden hebben nergens een mening over. en ik weet niet wat mijn ouders vinden van alcoholgebruik? :confused:.
|
ik vond het wel grappig, en bedacht me dat LSD stiekem wel een van mn hobbies is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Done
|
Ik ben weliswaar geen scholier meer maar ik heb hem ingevuld met de gegevens van toen ik nog scholier was voor zover ik me dat nog kan herinneren
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |