Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Recapitulatie: de skinnyjeans (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1650698)

*oma* 04-12-2007 11:14

Recapitulatie: de skinnyjeans

Een hele poos terug walgden de meeste mensen hier van skinnyjeans en dan in het specifiek bij dikkere rollades. Nu lees ik veel over nieuw gekochte skinnyjeans in het 'wat heb je nieuw' topic (niet dat jullie allemaal rollades zijn).
Nu vroeg ik mij of je mening misschien is veranderd over de skinny en of je er nu zelf ook weleens één draagt.
Zoja, welke schoenen vind je er het beste bij passen en wat zijn de grootste skinnyblunders die hebt gezien op straat?

Vertel!

En:

http://farm1.static.flickr.com/176/4...34b36bf6_m.jpg
Dyanne zei zelfs in haar programma dat de skinnyjeans juist voor iedereen geschikt is.

Ts begint:
Ik heb zelf geen skinny, want ik vind het eigenlijk nog een beetje eng om te dragen. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk staan. Of ik ben natuurlijk gewoon een fashionvictim. Dat kan ook.
Maar als de onderkant ook helemaal straks om de enkels zit, dat vind ik wel iets minder geslaagd, maar in bijvoorbeeld laarzen zie je dat toch niet.

Larry Flint 04-12-2007 11:34

Ik draag wel eens een skinny, maar meestal alleen als ik er laarzen overheen heb, dan is het handig om zo'n strakke broek aan te hebben, maar verder heb ik het wel weer gehad met de skinny, geef mij maar een mooie rechte broek (y).

TheFragile 04-12-2007 11:43

ik draag de skinny nu al weer twee jaar en ben nog steeds niet op ze uitgekeken, ze zitten voor mijn gevoel heel lekker en je kan ze met allerlei schoenen aan, wat ook erg handy is (y). maar skinnies die helemaal strak om de enkel zitten vind iik ook niet zo er moet wel een beetje speling in zitten anders ga ik kotsen. sowieso mensen met een vleesje meer moeten zich zeker niet aan deze broek wagen.

TheFragile 04-12-2007 11:43

Oja en Dyanne mag dood.

Luna 04-12-2007 11:48

ja(Y)

ik heb wel n skinny en nog en felblauwe maar die is een beetje baggy skinny:confused:

P.:NTIL 04-12-2007 11:49

Ik zou willen dat ik spillebeentjes had zodat ik skinny jeans bij bijv. pumps kon dragen. En dan wel een zwarte, geen rare kleuren.

TheFragile 04-12-2007 12:09

zwarte skinny of zwarte pumps?

JanDeVries 04-12-2007 12:18

Zoals altijd loop ik weer eens hopeloos achter de mode aan, dus ik heb inderdaad een paar dagen geleden mijn eerste enigszins skinny gekocht. Want ach. Ik kan het hebben. Dus waarom niet.

Urm 04-12-2007 12:19

wat voor soort draag je nu dan altijd p;ntil? er zijn geloof ik maar weinig leuke andere modellen meer te vinden, maar misschien ligt dat aan de standaard winkels waar ik heenga.

ik heb meestal een beetje baggy skinny net als luna, maar ik heb ook 1 gewone. die heb ik meestal aan met laarzen erover want anders voel ik me ietwat vadsig. die had ik toen net voor de rage gekocht, maar toen durfde ik hem niet zo goed aan omdat ik ook niet in het bezit van spillebenen ben. nu durf ik het wel aangezien toch iedereen incl fatties erin loopt, en vaak dan ook nog in een te kleine maat :'(. ik vind een skinny ook wel staan bij iets vollere meisjes, maar dan wel in de GOEDE MAAT. dat snappen veel nog niet helemaal geloof ik. ohja en die hele strakke aan de onderkant zijn echt vreselijk (n) ken een meisje met maat 34 en zo'n ding en alsnog ziet het er niet uit.

tuttebel 04-12-2007 12:26

ik heb een baggy skinny..een van donker spijkerstof. en dat kan opzich wel als je geen stokje bent zoals ik. maar hij is nu te groot geworden dus het ziet niet uit..(n)
en ik ga geen nieuwe kopen want t is toch net niet mijn stijl.:p

maar heel veel meisjes staat het echt erg leuk, vooral met pumps of gympen eronder. met laarzen eroverheen..mwaah

en voor mannen blijf ik het fout vinden.

P.:NTIL 04-12-2007 12:29

Citaat:

TheFragile schreef: (Bericht 26537258)
zwarte skinny of zwarte pumps?

Zwarte jeans. Lekker pittig met gekleurde pumps.

Wat is een baggy skinny?

@ Urm: Quasi smalle broeken en bij pumps e.d. alleen rokjes/jurkjes.

JanDeVries 04-12-2007 12:37

Citaat:

tuttebel schreef: (Bericht 26537415)

Dit inderdaad.

tuttebel 04-12-2007 12:38

http://www.streetdiva.com/wp-content...kinnyjeans.jpg
http://www.fashionscene.nl/images/li...eap-monday.jpg
baggy skinny

http://www.siennastyle.org/images/J%...20in%20Ink.jpg
geen baggy skinny

tenminste zo vind ik t.:p

Tonsillitis 04-12-2007 14:37

nou dan schijn ik ook een baggy skinny te hebben maar ik kocht die ooit, een tijdje voordat ik uberhaupt van het woord skinny had gehoord omdat ik een zwarte spijkerbroek zocht. gelukkig zit er heel veel speling in. ik zou het meer gewoon een rechte spijkerbroek noemen, maar helaas valt hij daar niet onder. ik heb hem eigenlijk vooral aan als ik netjes gekleed moet want het is het enige niet verwassen zwarte kledingstuk in mijn kast. die echte skinny jeans vind ik nog steeds walgelijk, en vooral jongens erin. maar die kunnen die baggy dingen nog niet eens hebben vaak.

P.:NTIL 04-12-2007 14:44

Citaat:

tuttebel schreef: (Bericht 26537526)
[afbeelding]
[afbeelding]
baggy skinny

[afbeelding]
geen baggy skinny

tenminste zo vind ik t.:p

Wat een lelijke schoenen. Die eerste is gewoon een normale broek en die tweede zou een skinny jeans voor mannen kunnen zijn zoals een vriendin van mij die ook draagt. Er is weinig baggy aan.

z0pje 04-12-2007 14:45

ik zag vandaag een hele mooie donkere jongen met skinny jeans en een semi afro en een grijze hoody en een gebreide sjaal en toen dacht ik: bedankt God het geeft niet als het dadelijk regent ik heb mijn pleziertje van de dag al binnen.

ik had een skinny jeans van lee twee jaar geleden ofzo gekocht maar die is stuk en ik ben te blut om nieuwes te kopen

vixen 04-12-2007 16:28

Ik zag een liedje van Le Le (ook wel P. Faberge) dat skinny jeans heette. Heel leuk, maar ik kan m hier niet neerzetten want ik weet niet hoe dat werkt.

Anyway, dikke mensen in skinny jeans ohmy en voor schoenen hakken of sneakers als je geen maat 40+ hebt.

June bug 04-12-2007 17:05

Ik heb 2 'skinnyjeans' maar het zijn eigenlijk geen skinnyjeans maar gewoon rechte broeken, maar omdat mijn kuiten vrij fors zijn (lees: enorm) zitten ze bij mij als skinnyjeans en zijn ze om mijn enkels gewoon wat losser. Ik draag ze voornamelijk met allstars, en soms met pumps of ballerina's. Als ik de broeken aanpas die echt als skinny bedoeld zijn zitten ze bij mij als leggings en dat is echt geen gezicht.

Dysmorphofobist 04-12-2007 17:10

Citaat:

tuttebel schreef: (Bericht 26537415)

Ligt eraan hoe ze gedragen worden...

z0pje 04-12-2007 17:21

Shock Value<3 04-12-2007 17:27

Ik had echt een hekel aan skinny's totdat ik er per ongeluk 1 paste (dacht dat het een normale was) en hij bleek echt leuk te staan en nu heb ik er 3. Twee spijker en 1 zwarte.
Sommige jongens vind ik het wel leuk staan mr dan moet het wel echt bij die jongen passen, ook bij de rest van zn stijl.

DIY 04-12-2007 17:34

Ik heb niet echt zo'n strakke skinny, wel een paar broeken met rechte pijpen die op skinnies lijken :confused: Maar die vallen eerder als zo'n zogenaamde 'baggy skinny', want ze zitten wel baggy dus. En die draag ik met reeboks/All Stars/pumps.

Horror Kitty 04-12-2007 17:49

ik heb 2 baggy skinny's want ik heb geen figuur dus in gewone broeken blijft er niks van me over. maar ik draag sowieso bijna nooit broeken, meestal leggings/maillots en jurkjes/rokjes.

vixen 04-12-2007 17:50

Citaat:

z0pje schreef: (Bericht 26540417)

die andere clip is beter.

z0pje 04-12-2007 18:28

speciaal voor jou dan nog ff

vixen 04-12-2007 18:29

dankjewel snoet.

Carn 04-12-2007 18:33

Citaat:

Dysmorphofobist schreef: (Bericht 26540336)
Ligt eraan hoe ze gedragen worden...

nee, het is gewoon fout. Net als oversized handtasjes waar je gasten mee ziet rondlopen.

Dysmorphofobist 04-12-2007 18:44

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 26541203)
nee, het is gewoon fout.

Nee, dat is jouw mening.

Citaat:

Net als oversized handtasjes waar je gasten mee ziet rondlopen.
Volledig mee eens...

100%hallal 04-12-2007 18:48

Ik vond ze vreselijk, maar stond vanmiddag in de winkel nr 2 uit te kiezen. Ben ook zo commercieel ingesteld :)

koekjes 04-12-2007 19:46

ik vind het nog steeds kutbroeken en ik kan gewoon niet bewegen in iets wat strak om mijn benen zit...

Drez 04-12-2007 19:56

Citaat:

DIY schreef: (Bericht 26540523)
Ik heb niet echt zo'n strakke skinny, wel een paar broeken met rechte pijpen die op skinnies lijken :confused: Maar die vallen eerder als zo'n zogenaamde 'baggy skinny', want ze zitten wel baggy dus.

dat.

koekjes 04-12-2007 20:05

baggy skinny's zijn toch gewoon normale broeken :s

Carn 04-12-2007 21:11

Citaat:

koekjes schreef: (Bericht 26541973)
ik vind het nog steeds kutbroeken en ik kan gewoon niet bewegen in iets wat strak om mijn benen zit...

Daar heb ik ook last van (n)

Trimm Trabb 04-12-2007 22:38

Ik doe niet mee met die ongein. Ik heb er ook het figuur niet voor, dus als ik er wel een aan zou doen is dat voor mij en mijn omgeving niet leuk.
Ik heb wel een strakke, zwarte spijkerbroek, maar dat is m'nn werkbroek en die vind ik eigenlijk ook heel lelijk. Ik heb ook nog eens schoenmaat 42/43, dus met een paar 'skinnies' aan zie ik er uit als een yeti rollade. (n)
Baggy spijkerbroeken ftw.

Strychnine 05-12-2007 00:39

Ik vind het het beste wat vrouwen de afgelopen paar jaar is overkomen,(y).

Bonga 05-12-2007 00:57

als je skinny jeans kan dragen beweeg je echt te weinig..

TheFragile 05-12-2007 09:42

Hahaha

ragdoll 05-12-2007 10:46

ik ben zo ongeveer de grootste fashion troela die er bestaat dus ik heb een grijze skinny en een zwarte en ook nog een paar gewone blauwe. ik geloof dat het me wel staat :confused: anders zou ik het niet aantrekken natuurlijk. en ik draag ze in een wilde bui zelfs ook nog met pumps maar dan wel met een lange trui of zo eroverheen. uberhaupt draag ik er altijd iets op wat iets langer valt want ik vind het lelijk als je er een te kort shirtje op draagt. sowieso te korte shirtjes :nono:

Avant-garde 05-12-2007 12:14

Ik vind die dingen fucking hot bij dames. Dus vooral blijven dragen en pumps er onder is prima. Grote sneakers ook btw.

JanDeVries 05-12-2007 12:20

Oh ja, ik ben misschien over mijn skinny-aversie heen, maar op de Yelle-manier (grote felgekleurde Nikes, oversized t-shirts met neonprint) vind ik ze nog altijd écht níet kúnnen. Ik vind het zo Saved by the Bell allemaal

Avant-garde 05-12-2007 12:52

Citaat:

JanDeVries schreef: (Bericht 26546404)
Oh ja, ik ben misschien over mijn skinny-aversie heen, maar op de Yelle-manier (grote felgekleurde Nikes, oversized t-shirts met neonprint) vind ik ze nog altijd écht níet kúnnen. Ik vind het zo Saved by the Bell allemaal

Dat is juist wat ik er zo vet aan vind, maar smaken verschillen.

JanDeVries 05-12-2007 12:54

Citaat:

Skincorps schreef: (Bericht 26546643)
Dat is juist wat ik er zo vet aan vind, maar smaken verschillen.

Ja, je post herinnerde me daar inderdaad aan. Misschien dat ik over twee jaar ook wel een paar kekke Nikes en een scheef neonshirt heb, maar voor nu hou ik er niet van!

gurl19 05-12-2007 13:00

Ik zou deze broeken nooit aan doen omdat ik het figuur er niet voor heb. Ik heb geen lange, dunne benen...

Misschien alleen met een lange trui er overheen.

ZerO 05-12-2007 13:10

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 26546709)
Ik zou deze broeken nooit aan doen omdat ik het figuur er niet voor heb. Ik heb geen lange, dunne benen...

nou nee dan leg je juist de nadruk op je benen zzzz

duivelaartje 05-12-2007 13:59

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 26546709)

Ik vind een skinny anders beroerd lelijk staan bij mijn lange benen. Andere vinden het mooi, maar ik voel me dan echt een lange slungel. En daarbij zitten ze bij m'n heupen altijd te strak en m'n benen te los. Geef mij maar gewoon één met een rechte pijp.

Weinig mensen staan een skinny trouwens mooi vind ik. Juist bij dunne meisje vind ik het zo zielig staan. Spillebeentjes. :(

MILLENIUMFALC0N 05-12-2007 14:23

Citaat:

Skincorps schreef: (Bericht 26546340)
Ik vind die dingen fucking hot bij dames. Dus vooral blijven dragen en pumps er onder is prima. Grote sneakers ook btw.

kapotte allstars ok
maar mensen die zo'n skinny dragen en dan een paar jordans eronder ofzo dat is het lelijkste ooit wat ik heb gezien

z0pje 05-12-2007 15:11

lekker nikes eronder en ik wil ook nog die fluo reeboks :D(L)

Metal 05-12-2007 15:33

Citaat:

MILLENIUMFALC0N schreef: (Bericht 26547367)
kapotte allstars ok
maar mensen die zo'n skinny dragen en dan een paar jordans eronder ofzo dat is het lelijkste ooit wat ik heb gezien

true haha. dunks kunnen dan wel weer bij een meisje

Urm 05-12-2007 16:12

Citaat:

ZerO schreef: (Bericht 26546774)
nou nee dan leg je juist de nadruk op je benen zzzz

nee toch? dan zie je minder goed hoe 'vet' je bovenbenen zijn omdat er een trui over valt

Vice 05-12-2007 17:33

Ik heb dus ook van die zogenaamde "baggy skinnies". Over het algemeen draag ik gewoon Nike-schoentjes eronder. Pumps vind ik ook wel gaaf, maar daar kan ik niet op lopen.(n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.