![]() |
De Grand Prix van Duitsland
Jaja, nog maar paar daagjes en dan staan we alweer aan de start van de GP op het vernieuwde Hockenheim.
Geef hier je reacties over de nieuwe baan, en je voorspellingen. Mijn voorspellingen: Kwalificatie: 1. Montoya 2. Raikkonen 3. Coulthard 4. M. Schumacher 5. Button 6. R. Schumacher Race: 1. Coulthard 2. Raikkonen 3. Montoya 4. Button 5. Barrichello 6. McNish De nieuwe baan vind ik erg goed. Ik rij hem enorm vaak in F1-2002. Spectaculair, en nog steeds lekker snel. Ik zie wel wat gebeuren in de hairpin en ook wel in de 1e bocht. |
Schumi wint weer en maakt duitse fans opnieuw gek!!!
Barri 2 en maakt de 1-2 voor ferrari compleet. Montoya haalt het podium net aan en de top zes wordt gecompleteerd door Massa, Trulli en Fisico die na 1 race afwezig te zijn geweest nu revanche neemt door een punt te scoren. |
Jaja, deze is ook voor M Schumacher :D
Hij kan het niet laten om zijn thuisrace weer eens te winnen, om zo het kampioenschap nog eens te vieren :p :D |
*gaap* Wake up call: de F1 is voorbij, het kamioenschap zit erop en iedereen kan aan het volgende seizoen gaan denken (en dat doen ze al bij de renstallen).
|
Citaat:
|
altijd schumie die wint he
nu hakkinen is gestopt:( doodzonde ben ik voor montoya of coulthard |
Citaat:
|
1. Raikkonen (dat verdient ie nu wel :( )
2. Barrichello 3. M Schumacher 4. R Schumacher 5. Button 6. Coulthard |
Citaat:
|
Wat ik me afvraag;
Zal Barrichello nu de rest van het seizoen opeens geen enkele problemen meer krijgen?? |
Waarschijnlijk gaat het net als anders (GAAP): schumi wint (ZUCHT).
Als ik de race mocht bepalen vallen de Ferrari's, de McLarens en de Williamsen allemaal uit, krijgen we eens wat anderen op het podium. Het beeld is dit seizoen steeds het zelfde. Ferrari 1, dan Williams en McLaren. dan Renault en Sauber en dan de rest met achteraan Minardi en Arrows. Voorspelling uitslag race: 1 M Schumi 2 Barrichello 3 R Schumacher 4 Raikkonen 5 Montoya 6 Button |
Citaat:
|
1. Shumi M.
2. Schumacher R. 3. Montoya 4. Barrichello 5. Coulthard 6. Button |
Citaat:
Maar het blijft inderdaad wel opvallend dat dat altijd HEM gebeurd.?? |
jammer voor ralf :confused: ...
en natuurlijk baal ik voor raikkonen ;) :p blij voor dc :D en michael .. nou ja... wat kan ik zeggen :( |
Ik zie toch dat Schumacher ging winnen :p
Vanaf de volgende Grand Prix gaat SChumacher Barrichello wel helpen wanneer dat kan :) En dan gaan we met Barrichello naar P2, en Ferrari nog eens de constructeurstitel winnen :D En dan is het jaar compleet voor ferrari :cool: :) |
eerste 5 waren bij mij goed, alleen plaats 2 en 3 verwisseld (y)
|
:( weer die verrekte Duitser :(
|
Citaat:
Volgend race mag Barrichello wel winnen, dek ik dan ;):) |
Heb hem gezien vanaf de camping. Eerste gedeelte was wel mooi, met die trein auto's achter elkaar van de zesde tot twaalfde plaats of zow? En veel uitvallers en weer een paar incidentjes in de pitstraat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |