![]() |
liefde
:sheey ..
ik heb een vraagje.. een jonge doet egt heel lief tegee me en me vrienden zegge ook dat ie me leuk vind ensjow.. dus ik weet niet of et zo is,.. hij doet best wel lief tege me en hij knuffelt en houdt me vaak vast enso,.... en nu weet ik niet of het zo is..of ie me nou leuk vind of niet.. kunne jullie me asjeblieft helpen?:confused: |
Hoe moeten wij dat nou weer weten? Vraag het hem.
|
Alleen wanneer hij ook problemen heeft met de Nederlandse taal.
|
je souw ut kunne frachee nadtuuuurlyk
|
Je kan het allicht vragen toch :) Iets anders zit er niet in, of je moet al ergens een cursus gedachten lezen kunnen volgen (laat me iets horen als je die tegen komt want die kan ik ook wel gebruiken :P)
|
Ik denk dat hij je heel stom vindt, anders zou jij je niet knuffelen natuurlijk. Knuffelen doe je alleen met mensen waar je een hekel aan hebt.
|
Citaat:
|
hoew tiep jy tie tex gekky
|
Citaat:
|
Jhah, IcK Denck Dah Hyj JouwW Whel Leuk Vint, Mar Dah Moet Jij Gewon Vragee
|
kus hem, wil hij niet, dan heb je je antwoord
Loop je blauw, dan loop je blauw .. Lukt het dan lukt het. Dat is de waarheid.... |
Citaat:
|
Jah ik denk dat ie jouw wel leuk vint natuurlijk andurs sou hij je nie knuffele heh :p
Maar serieus: vraag het hem. |
De enige manier om het zeker te weten is door met zijn beste vriend te zoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Hee, Ik heb een probleem: een jongen doet echt heel lief tegen me en mijn vrienden zeggen ook dat hij me leuk vindt, maar ik weet niet of het zo is. Hij doet best wel lief tegen me en hij knuffelt en houdt me vaak vast en dergelijke. En nu weet ik niet of het zo is, of hij me nu leuk vindt of niet." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, tijd voor een breezer subforum.
|
Laat iemand hem eerst vertellen dat hij/zij denkt dat je hem leuk vind, en vraag dan of die iets wil gaan doen me jullie tweetje,
Als die dan ja zegt, dan weet je dat die jou ook leuk vind. |
Citaat:
|
@TS, je neemt hem niet echt in vertrouwen he?
|
Citaat:
die BLOKLETTERS zijn gewoon not done. in hoofdletters zie ik graag tenminste ietwat sierlijke (of tenminste niet ordinaire) vormen terug, denk aan de bijbel. |
Zolang we toch offtopic zijn, ik heb me net toch een goeie pata-met gehad, niet normaal meer
|
Ik denk dat hij alleen maar lief tegen je is omdat het een computernerdje/taalpurist is en je toetsenbord wil fixen/je taalgebruik wil fixen.
|
Ik weet ook niet hoe oud je bent maar er is een leeftijd waarop jongens en meisjes heel knuffelig met elkaar omgaan zonder er verder iets mee te bedoelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |