![]() |
De islam vormt een gevaar voor de moderne maatschappij.
Dit is een stelling die ik heb gekozen voor een voordracht die ik moet houden volgende week.
Ik ben zelf tegen deze stelling. Maar ik moet een betogende voordracht houden. En ik heb zelf wel. Veel informatie verzamelt maar ik zou graag wat voor/tegen-argumenten willen horen van jullie. Kunnen jullie me a.u.b. helpen. _O_ |
Deze discussie is toch al meerdere malen gehouden op dit forum? Misschien is het handig als je eerst eens even wat sub-fora doorzoekt. Volgens mij loopt er zelfs nog een verwoede discussie. Iets met "Ella Vogelaar" in de topic titel :)
|
deze discussie wordt op iedere straathoek gehouden.
|
Ik heb al een beetje rondgekeken, en een aantal topics gelezen. Maar het komt niet zo goed overeen met wat ik nodig heb.
Zo kunnen jullie a.u.b helpen. Het enige wat ik nodig heb is een aantal voorargumenten en tegenargumenten. Dus zoiets als 'De islam vormt geen gevaar maar dat komt doordat de media het via een andere kant laat zien. |
Inderdaad, zoek even in subfora. Als je de gevaren van religie over de hele linie toepast op de islam heb je sowieso al een groot aantal argumenten.
|
Citaat:
@T_ID: Niet perse, want je draagt dan argumenten aan die ook kunnen slaan op het christendom/wicca/hindoeisme/enz. Dat zouden dus geen specifieke meningen zijn over de Islam. |
Citaat:
Been there, done that. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |