![]() |
Sikora toch naar Ajax!!!
Ajax versterkt zich met Victor Sikora
Amsterdam, 21 juli 2002 Ajax heeft international Viktor Sikora gecontracteerd. De vleugelspits van Vitesse tekende een contract voor vier jaar in Amsterdam. www.ajax.nl Yes!!! Is het toch nog gelukt!!!!!! |
nu maar hopen dat ie goedgaat presteren!
|
Ik vind Sikora niet zo boeiend eerlijk gezegd...maar ja het is een nederlander, hij is sterk en snel.
Ik geloof wel dat hij nuttiger kan zijn dan wamberto dus Let's see woensdag tegen Celtic half 9 RTL5. Heb er wel vertrouwen in. |
gaat knopper nu naar vitesse?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik Sikora was geweest (maar helaas , dat ben ik niet :p) , dan had ik toch gekozen voor Fulham.
Waarom? * Nou , geef mij maar Londen (al is Amsterdam ook super). * Fulham krijgt een schitterend nieuw stadion langs de Theems (De ArenA vind ik niet echt geweldug). * De Premier League staat (veel) hoger aangeschreven dan de Ere divisie. * Fulham beschikt over een steenrijke voorzitter (Al Fayed / Harrods).Onder andere daardoor kan Fulham veel hogere salarissen betalen en goede/betere spelers aantrekken dan Ajax. *Het Engelse voetbal trekt me (veel) meer dan het Nederlandse. De beleving van de mensen , de entourage etc. valt niet te vergelijken met hier in Nederland. Maarja , schijnbaar denkt Sikora anders over dingen ... :p |
Citaat:
|
Feyenoord bood veel hoger maarja der willen nou eenmaal heel veel goede spelers na Feyenoord :D :cool:
|
Citaat:
|
Fuck off met Sikora..20 doelpunten in 3 seizoenen las ik ergens.. :mad:
|
Citaat:
|
ook Boukhari naar ajax
|
Citaat:
|
Citaat: