![]() |
Games en drugs
Omdat er volgens mij wel een aantal gamers hier zitten ;)
De vraag gaat als volgt: Welke games speel je en gaat het je beter af als je iets op hebt? TS begint: Ik speel voornamelijk Red Alert 2 en Battlefield 2 op de pc Soms gaat het beter en soms niet, ligt eraan of ik TE stoned ben. Voor Battlefield 2 is het echt gaaf om stoned te zijn. Soms lijkt het dan net of die tanks en auto's mijn kamer binnenrijden en dan zit ik echt middenin het spel. Superspannend en levensecht :D Het gaat me vaak ook beter af als ik wat geblowd heb :o Voor Red Alert: stonedheid helpt wel eens om creatieve aanvalssstrategieën te bedenken. Caffeïne helpt overigens ook voor de alertheid. Nu jullie :D |
patience en speed
303 potjes in een nachtje superrealistisch en je zit midden in het spel vooral als je een aas op de goeie plek zet :O |
ik dacht vroeger dat ik beter speelde (mohSH) met speed op. Dat bleek niet zo te zijn :) It's all in your head
|
op internet speel ik soms up beat als ik stoned ben. Lukt dan altijd erg goed. Link
verder op de dreamcast.. Rez als ik alleen ben en met vrienden bomberman, chu chu rocket, worms world party, etc. |
Ik speel bijna altijd stoned Americas Army met een aantal andere mensen die meestal die-hard van de kaart zijn, dat levert altijd wel geniale taferelen op :D
Ook wel eens Super Smash Brothers gespeeld met pep op, dat ging wel goed toen (y) |
hmm nou ik ga niet beter spelen als ik geblowd heb..
gelukkig heb k dan ook vaak geen tijd om te gamen als k blow, omdat k het nooit in mijn uppie doe. |
oblivion met lsd
simpelweg kijken naar het mooie landschap, spelen kun je het amper noemen. heel veel rondjesdraaien en door bergen springen. shooters werken altijd goed als ik heel dronken ben. medieval 2 als ik stoned ben met pep op zit ik niet graag achter de pc. |
Blowen en gamen trek ik wel goed, maar wordt er niet beter op. Enige waarin ik immer blijf pwnen is Killer Instinct en Mortal Kombat 2 :)
Mushrooms en patience gaan niet samen heb ik ervaren. |
counterstrike :)
|
C&C3
|
Ik heb vroeger echt te veel Diablo 2 gespeeld en dat ging voor m'n gevoel beter als ik stoned was. Verder de eerder genoemde Smash Brothers en mario spellen op de N64 doen het altijd goed. O ja shooters gaan naar mijn idee ook beter als ik stoned ben maar zoals Zeehond al aangaf zit dat naar mijn idee ook meer in je hoofd dan dat het werkelijk zo is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rune Halls of Valhalla pwnde ik iedereen mee toen ik aan de dxm zat
|
Ik kan beter richten als ik gezopen heb (Battlefield 2).
Verder is het lang geleden dat ik gespeeld heb onder invloed. Met een clan wat rond lopen klooien is ook wel gezellig. |
Ik speel voornamelijk Donkey Kong Country en Super Mario op de SNES en soms gaat dat onder invloed beter omdat het dan een stuk belangrijker wordt en ik me er meer op concentreer.
|
Ik speel voornamelijk pong in clanverband
|
SSB: melee.
Verder niks, alleen mass Hand-held |
counterstrike met pep
|
Citaat:
Pro Evo Soccer; Zelda en Mario Galaxy |
Need for Speed MW, Carbon of Pro Street.
Leuk met Dolby Surround set, net of je in die auto zit :D |
Citaat:
en zelfs daarbij kun je erover discussieren of dat te vergelijken is met een solo of groepsactiviteit. nja als je met elkaar praat via bijv teamspeak is t best sociaal. |
games zijn mijn drugs!
|
Volgens de zoekfunctie* zijn veel mensen op dit forum fan van plasmapong
|
http://www.download.com/Grid-Wars/30...-10532890.html
Gridwars is erg chill, ook zonder drugs trouwens. En verder was ik tot voor kort altijd stoned, dus ik gamede niet anders ;o |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat ik dat nu nog niet op m'n laptop kan zetten. :( |
Ik ken lui die beweren dat ze beter (online) gaan pokeren als ze geblowt hebben. Spelen dan 6 tafels tegelijk, en beweren dat ze dan meer overzicht hebben/rustiger zijn. En dat gaat niet om miezerige bedragen (100$ buyin per tafel)
|
Citaat:
|
?
|
Citaat:
ja. Ideaal na het blowen, hoewel ik het eigenlijk beter kan als ik nuchter ben. Verder game ik niet, ik trek met mijn stonede hoofd eigenlijk niet zo goed pc's. Felle gaye schermen enzo. bah. Tafelvoetbal daarentegen :cool: . |
Meh, best vaak stoned Call of Duty 2 en 4 gespeeld...bakte er nooit zoveel van. :p Net iets te langzaam :o
|
Citaat:
|
http://meltyourfaceoff.files.wordpre...ice-hockey.jpg
op de nintendo is fuckn hard als je stoned bent met een maat ;x en verder wel eens cs tijdens stoned en dat wordt er duidenlijk niet beter op ;x |
Citaat:
|
|
In de goede oude tijd met mijn exvriend speelde ik altijd pinball als ik stoned was:P
En dan het geluid lekker hard aan zetten dan lachte ik me kapot om alle geluidjes als het balletje ergens tegenaan stootte:P Verder zette ik gewoon lekker muziek aan om te chillen, en soms speelde ik GTA maar dat was zelde:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Diablo II
Oblivion Guild Wars WoW Stoned, belabberd. Vroeger met pep, geniaal. |
Citaat:
|
Wolfenstein: Enemy territory
Erg leuke multiplayer shooter (afstammeling van Wolfenstein 3D) die bovendien helemaal gratis (en legaal) te downloaden is! Als je enkele goede servers kent om op te spelen is't echt 'n vet spel :) |
speel smash brothers op lightning speed als je high bent
|
Kirby op de NES. Heilig.
|
world of warcraft als je stoned ben of dronke is pas chill :P
lekker met ventrillo met je guild prate terwijl je dronken de eindbaas aleen probeert te pakken :P |
*lacht luid hardop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bomberman en paddo's. Binnenkort maar eens doen.
|
stoned - caesar 3 (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |