![]() |
Dingen die mensen denken maar niet waar zijn.
Ook alweer.
Mensen denken vaak bij mij dat BMX´en en fietscrossen hetzelfde is. Dan zeggen ze : He Jens, welke trucs kan je al? En dat hoor ik dan een paar x per week *sigh* |
Citaat:
|
Jens?
|
Exacte wetenschap rekent dingen exact uit
Nee. |
Aan een jens hebben we al meer dan genoeg.
|
even de recap van een goldie oldie:
heel lang geleden woonden mensen in holen nee en die mensen hadden knuppels nee en verder, voor alle wijven: als vrouwen de baas zouden zijn, zou de wereld echt veel beter zijn. overal schoenenwinkels, blablabla geloven jullie het zelf, debiele kuthoeren? :p |
Citaat:
|
Zeg Jens, kan je al veel trucjes?
|
Christenen zijn dom en kortzichtig en houden zich krampachtig vast aan iets waarvan de wetenschap toch overduidelijk heeft aangetoond dat het niet waar is.
|
Ik heb 'm al eens eerder gepost, maar soit:
Groot Brittannië = het Verenigd Koninkrijk Nee dus. GB is Engeland, Schotland en Wales, het VK is dat + Noord-Ierland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trophus is gek IRL, ook als hij nuchter is
Het klinkt aannemelijk, maar IRL ben ik heel saai en zou ik nooit over poep beginnen, seks misschien wel. Maar op een veel normalere toon dan op het forum :eek: schokkend :eek: echter, als troost, ik kom soms wel met hele vage theorieen en ideeen :y Maar dan moet je me niet te serieus nemen want meestal blijft t bij text :bloos: zo raar ben ik nl ook niet :o alleen mn brein is raar |
Pixeldansje is altijd vrolijk
(tvp) |
Kazet Nagorra heeft hier wel een grote mond, maar in het echt is hij vast niet zo arrogant
Jawel. |
Mensen schijnen ook te denken dat 'rede' en 'reden' hetzelfde zijn, afgezien van de spelling. HET ZIJN TWEE TOTAAL VERSCHILLENDE WOORDEN.
|
Citaat:
|
Black metal is maar kutherrie
Nee. Je hebt gewoon geen smaak. |
Veel mensen denken dat leeuwen en tijgers katachtigen worden genoemd omdat ze lijken op gedomesticeerde katten. Dikke poep dus.
|
Citaat:
|
CVS heeft geen lichamelijke oorzaak.
Onzin dus. |
iemand die dit op dit moment typt heeft vast geen slaap nodig..
fout |
Citaat:
|
's Nachts kruipen er spinnen je mond in.
|
kan wel, het is beezen dat je soms er wel 5 per jaar opeet.
:ogoor:o |
Citaat:
|
Het gaat enkel om de calorieen, niet om wat die calorieen zijn (vet, glucose...) die je binnenkrijgt
|
@ PD weet je nu dus mijn IRL naam
(en je hebt beloofd de jouwe te zeggen:o) |
racing dutch krijgt mijn naam te weten want ik snap wat hij bedoelt.
|
Ik weet je naam al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IRL is dat niet waar. IRL tript trophus niet op zijn eigen ego, maar ook op de ego's van zijn andere persoonlijkheden en is dus eigenlijk heel erg ego-sociaal. |
TopDrop weet wat weerstroominterdependentie is.
-O- :n |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lisaaah in post 1 staat mijn naam ok?
|
Frans? Henk? Harry? Frits? Wilbert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen zijn er heilig van overtuigd dat er één of meerdere goden bestaan :D
|
Hahaha ja en dat die ons met een vingerknip op de wereld hebben gezet, belachelijk toch!? :D
|
Koffie is ongezond.
|
Patat is ongezond en banaan is gezond.
|
Pixeldansje is een banaan.
Is helemaal niet waar, Pixeldansje is gewoon Pixeldansje. |
Minke is heeel lang maar ook heel arrogant!!!
Dat valt duizendmee! |
Uice is fantastisch.
Nee, of wacht, jawel. Sorry. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |