![]() |
Kent iemand nog goede country-artiesten??
Allowa iedereen. :)
Ik zit dus op gitaarles, en ik wil wel eens wat country proberen. Ik ken de muziekstijl wel, maar dan vooral van films. Ik zoek moderne country, omdat ik het liefst naar muziek luister met een hogere geluidskwaliteit dan die van de jaren 20. Dan heb ik het liefst van die snelle ultravrolijke dans-country. Dus met gitaar, maar b.v ook mondharmonica, of een viooltje ofzo.... Weet iemand nog een paar artiesten die ik kan checken? Alvast bedankt. |
Probeer Dropkick Murphy's of Flogging Molly eens!
|
Hackensaw Boys
|
Elizabeth Cook
|
hank williams & kid rock- the f word |
The Dixie Chicks. Ik hoor al een half jaar niks anders bij m'n pa in de auto.
|
drive-by truckers is misschien een goede.
|
The Boss Hoss Internashville - Hey Ya. Covercountry uit Duitsland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ze doen hard hun best om als vieze oude mannen te klinken.
|
word up is trouwens wel veel meer in de originele countrystijl dus ik zou die eerst doen en dan es aan hey ya wagen
|
Garth Brooks
Dustin Kensrue |
garth brooks is echt een slome deurmat(n) papzak teert alleen maar mee op wat al jaren gemaakt wordt in de country. nu doet elizabeth cook dat ook wel maar die ziet er dan nog leuk uit.
|
Citaat:
Hij was niet voor niets een tijd lang 's werelds best betaalde solo-artiest. |
je begrijpt hopelijk dat die argumentatie nergens op slaat? best betaald zegt helaas niets over kwaliteit of kunde.
|
Citaat:
|
idd, wtf hebben dropkick murphy's en flogging molly nou weer met country te maken?
|
Probeer anders tupac eens, doet het ook leuk bij de vrouwtjes.
|
dude! ga je wassen met je tupac!
|
Citaat:
|
dus als ik je goed begrijp schaar je artiesten als "aqua" "backstreet boys" "britney spears" " frans bauer" onder kunst? Lijkt erop dat we dan uitgepraat zijn.
|
johnny cash, de king of country..
|
alleen geen typische 'dans'country-artiest zoals de topicstarter zoekt
|
Rednex, dat is nog eens goede dans country
|
Billy Ray Cyrus godverdomme!
Don't tell my heart, my achy breaky heart :D |
hehe achy breaky is gaaf
|
Citaat:
|
Okay... sorry voor mijn late reactie (heb het veel te druk :( )
Ik heb al het een en ander gedownload (de eerste suggesties, zonder filmpje), maar het meeste is helaas toch niet wat ik zoek. Ik kwam eigenlijk op het idee, doordat ik laatst een film met Steven Seagull heb gezien, waarin ook een aantal "uptempo" country songs in voor kwamen. Ik heb er al eentje kunnen achterhalen: Marty Stuart & Steven Seagull - Give me back my heart Kent iemand nog meer van dit soort muziek?? Zoals al genoemd, is Rednex ook wel goed.. Ik ken alleen Cotton Eyed Joe, en daar zitten allerlei techno/dance bassen doorheen. Ik zou die liever inwisselen voor een gitaartje :y Ik zal nog even wat meer downloaden van de genoemde artiesten. Kijken of er nog wat leuks tussenzit. Heel erg bedankt iedereen, en als iemand nog een artiest kent, laat het ff weten :D |
Citaat:
mijn pa draait ub40 |
Citaat:
|
wtf ^$$@^^$@$@^youtube links
|
hahaha daar moest ik ook aan denken toen ik dat las:D
|
LOL....jah die ken ik al... "misheard lyrics" owned _O_
Maargoe, het is dus niet wat ik zoek :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Ik gruwel best vaak van Country, maar er zitten leuke dingen tussen:
The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down To Georgia En vergeet dan ook niet de cover van Primus te checken, supervette clip (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |