Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Filter (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=165286)

freakjuh 22-07-2002 14:07

Filter

Deze band kwam me vaag bekend voor, en ik las net dat ze op Lowlands komen....
ik herinnerde me dat Take A Picture een leuk nummer was, dus k ging ff een aantal nummers downen....
Ze hebben dus nog veel meer leuke nummers *woei* U Make Me Completely Miserable vinnik ook errug leuk :)
Op de lowlands site staat dattet industrial is :confused: ..ik vinnet meer rock eigenlijk...

Wie kent deze band en weet nog meer leuke nummers van ze?
Ik ga ze zeker bekijken op Lowlands (y)

]{ing 22-07-2002 14:14

die mensen van lowlands weten er ook niet veel van (industrial? :D)

mja

title of record is een goed album (ook het enige dat ik heb van filter), it's gonna kill me, welcome to the fold en i'm not the only one & i will lead you zijn gave nummers :)

mixtape 22-07-2002 14:16

Citaat:

freakjuh schreef:
U Make Me Completely Miserable vinnik ook errug leuk :)

Is dat een nummer van Filter? ken ik niet. Ken wel zo'n zelfde nummer van Lit en dat is idd meer rock.

Aanraders (de bekende):
Welcome To The Fold
Hey Man Nice Shot

]{ing 22-07-2002 14:24

Citaat:

CreedGirl schreef:

Hey Man Nice Shot

bijna vergeten, het koelste nummer van filter (y)

freakjuh 22-07-2002 14:28

Citaat:

CreedGirl schreef:

Is dat een nummer van Filter? ken ik niet. Ken wel zo'n zelfde nummer van Lit en dat is idd meer rock.

Aanraders (de bekende):
Welcome To The Fold
Hey Man Nice Shot

nahjah ik wist wel dat ik dat nummer ergens van kende :D is nie van filter dus :D:p

*gaat andere nummers ook downen*

Shah of Blah 22-07-2002 14:38

Filter- trip like I do
ston op de soundtrack van spawn the movie
daar staan nog wel andere koele dingen op as well

IEMOW-KOR 22-07-2002 15:22

Nieuwe cd is al te downen via mirc(the amalgamut).
Ik weet niet of hij al uit is.

Maar die zanger is de gitarist van NIN geweest. Daarom zitten er soms ook wel wat industrial dingen tussen.Bij de nieuwe cd is dat wat minder vind ik.

Quintiano 22-07-2002 15:26

Ik vind er niet zoveel aan, eigenlijk.

Infaustus 22-07-2002 15:33

ken alleen hey man nice shot ...is wel aardig..niet iets wat ik zelf zou kopen...

mixtape 22-07-2002 17:15

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
Nieuwe cd is al te downen via mirc(the amalgamut).
Ik weet niet of hij al uit is.

Heb 'm net gedownload - en ik moet zeggen dat ik 'm wel goed vind :)

Ik ga ook zeker ff kijken op Lowlands

Pebbles 22-07-2002 19:51

Filter is kewl.. ken een aantal nummers.. ik ga ze denk ik wel zien als ik naar Lowlands ga..

Maar ik heb ook U make me completely miserable van hun.. :confused:

Ce-El-Wan 22-07-2002 20:05

Filter roeleert, kben erg benieuwd naar die nieuwe, binnenkort Mirc maar weer eens opstarten :p

Welcome to the Fold is (y), Trip Like I do (samen met Crystal Method van Spawn-soundtrack) ook. En uiteraard hey man nice shot.

mixtape 22-07-2002 20:09

Citaat:

Pebbles schreef:
Filter is kewl.. ken een aantal nummers.. ik ga ze denk ik wel zien als ik naar Lowlands ga..

Maar ik heb ook U make me completely miserable van hun.. :confused:

Ik heb op Kazaa gezocht naar 'Filter - miserable' - en de file die ie vond was inderdaad genoemd 'Filter - You Make Me Completely Miserable', maar dat is gewoon duidelijk het nummer van Lit.

funest 22-07-2002 20:22

hey man nice shot is wel leuk

Pebbles 22-07-2002 20:24

Citaat:

CreedGirl schreef:

Ik heb op Kazaa gezocht naar 'Filter - miserable' - en de file die ie vond was inderdaad genoemd 'Filter - You Make Me Completely Miserable', maar dat is gewoon duidelijk het nummer van Lit.

Ik heb ook nog maar eens geluisterd en je hebt idd gelijk.. :)

disaster 22-07-2002 22:10

keb laatst title of record gekocht, kbedacht me opeens dat die wel koel was :)

welcome to the fold is egt een relaxt nummer

86dagreed 23-07-2002 01:16

Leuk! Filter topic, verdienen ze ook.

Short Bus was een voorloperdje, waarop hij een beetje van zijn NIN ervaring leek in te pleuren.

Maar title of record was een uitstekende cd! Schitteren nummers (cancer is ook erg mooi, en welcome to the fold super).

Maar idd Industrial zou ik het niet noemen, ligt wel in sraatje van Orgy, Stabbing Westward en Videodrone, check die bands ook eens uit (meeste van jullie kennen ze al wel denk ik), maar ter herinnering.

Over Orgy gesproken, schijnen binnenkort hun 3e cd te releasen.

freakjuh 23-07-2002 13:30

Citaat:

86dagreed schreef:
Leuk! Filter topic, verdienen ze ook.

Short Bus was een voorloperdje, waarop hij een beetje van zijn NIN ervaring leek in te pleuren.

Maar title of record was een uitstekende cd! Schitteren nummers (cancer is ook erg mooi, en welcome to the fold super).

Maar idd Industrial zou ik het niet noemen, ligt wel in sraatje van Orgy, Stabbing Westward en Videodrone, check die bands ook eens uit (meeste van jullie kennen ze al wel denk ik), maar ter herinnering.

hmmmzz k heb net ff Blue Monday van Orgy gedownload, die's best koewl :)

Rollo Tomasi 23-07-2002 14:53

Ik heb Title of Record (op MP3), en die is best goed, maar niet echt fantastisch.

Citaat:

86dagreed schreef:

Orgy vind ik wel goed, SW heeft een paar leuk nummers (nog tips van hun laatste album?) maar Videodrone ken ik niet. Tips?

Citaat:

freakjuh schreef:

hmmmzz k heb net ff Blue Monday van Orgy gedownload, die's best koewl :)

Is een cover van New Order. ;)

*Fallen_Tear* 23-07-2002 15:09

Ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden
Ik ga even wat downloaden

freakjuh 23-07-2002 15:37

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:

Is een cover van New Order. ;)

euw naja het was het nummer wat het meeste voorkwam als ik zocht bij winmx op Orgy, en nummers die et meeste voorkomen zijn meestal de besten ;)

mixtape 23-07-2002 15:58

Citaat:

freakjuh schreef:

euw naja het was het nummer wat het meeste voorkwam als ik zocht bij winmx op Orgy, en nummers die et meeste voorkomen zijn meestal de besten ;)

Of uitgebrachte singles, en die kunnen in sommige gevallen niet leuk zijn ;) (in dit geval niet)

freakjuh 23-07-2002 16:33

Citaat:

CreedGirl schreef:

Of uitgebrachte singles, en die kunnen in sommige gevallen niet leuk zijn ;) (in dit geval niet)

das waar, maja je moet toch wat ;)

jnieuwelaar 23-07-2002 17:18

Nee het kan mij niet bekoren.

machina82 23-07-2002 17:46

Het is vooral industrial vanwege de link met NIN. EN orgy, stabbing westward, zijn wel erg middelmatige bandjes zeg. Van die popi-industrial.

Filter is redelijk okay, maar niet echt van SUPER!!

86dagreed 24-07-2002 14:57

Citaat:

machina82 schreef:
Het is vooral industrial vanwege de link met NIN. EN orgy, stabbing westward, zijn wel erg middelmatige bandjes zeg. Van die popi-industrial.

Filter is redelijk okay, maar niet echt van SUPER!!

filter is dan ook niet echt industrial

Videodrone: tja, ze hebben 1 cdtje gemaakt, ken niet alle nummers even goed, maarzal zeggen:

ty jonathan down, faceplant, human piata

battlestar 24-07-2002 21:01

Citaat:

disaster schreef:

welcome to the fold is egt een relaxt nummer

jah die ken ik oowk, stond op een rocksound ceedeetje ofzow..verder kon het me niet echt boeien

Carn 27-07-2002 17:13

(y)

nieuwe cd is zeer bikkel, trek em maar van irc af voor degenen die het interesseren

ik vind title of record nogsteeds een hele goede plaat. favo tracks:

welcome to the fold
take a picture
best things

van de nieuwe cd (The Amalgut)

you walk away
where do we go
the missing
columina
so i quit

Ce-El-Wan 28-07-2002 15:58

de nieuwe filter-plaat is idd zeer lekker (bedankt Friso!!), een van de betere cd's dit jaar imho. (y)

Carn 28-07-2002 20:25

richard patrick (zange/gitarist van filter) heeft trouwens vroeger in de liveband van nine inch nails gespeeld

Ce-El-Wan 28-07-2002 20:29

Citaat:

Carn schreef:
richard patrick (zange/gitarist van filter) heeft trouwens vroeger in de liveband van nine inch nails gespeeld
kneem aan dat iedereen die Filter kent dat wel wist... :)

Carn 28-07-2002 21:11

je kent de gemiddelde scholieren.com forumer toch? die weten alleen wat er op tmf komt :)

Ce-El-Wan 28-07-2002 21:23

Citaat:

Carn schreef:
je kent de gemiddelde scholieren.com forumer toch? die weten alleen wat er op tmf komt :)
nee, die ken ik niet en dat wil ik graag zo houden :D :D

disposition 12-09-2002 07:03

Leuke liedjes :) :

- It's gonna kill me
- Captain Bligh
- Welcome to the fold
- Best things
- Hey man nice shot
- Stuck in heret
- Cancer
- you walk away

Sabje 12-09-2002 07:38

Filter komt misschien in de Effenaar op 20 november :)

Carn 12-09-2002 11:17

is al een topic over :)

the exploding boy 12-09-2002 12:52

Ik vind de nieuwste cd wat minder qua stijl . De 1e had idd nog redelijk NIN invloeden

Carn 12-09-2002 13:00

ik vind the amalgut echt een wereld plaat, lijkt veel op Title of Record...en da`s niet erg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.