![]() |
Vraagje voor de vrouwen
Sluit topic maar, had zoekfunctie neit goed genoeg gebruikt :)
|
*kuch* ligt *kuch*
|
Lang haar is gewoon sexy, dus ik, als vrouw met smaak, zou zeggen: nooit knippen. NOOIT.
|
Gaat het er bij of je het wilt laten knippen niet vooral om wat je zelf vindt?:confused:
|
Ik kan niet echt zeggen of je het af moet knippen of niet omdat ik niet weet hoe je er uit ziet...
|
Citaat:
|
Ik houd niet zo van mannen met lang haar, maar ik houd nog minder van mannen zonder eigen mening! Doe gewoon wat je zelf mooi vindt, en als ik iemand leer kennen en hij heeft lang haar maar is verder super dan is dat voor mij alles behalve een reden om er op af te knappen!
|
Hangt van de persoon af. Mijn vriend heeft wel lang haar.
|
Citaat:
|
Hm, ik heb nog nooit een man gezien waarbij ik het mooi vond.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Persoonlijk heb ik maar erg weinig mannen gezien met lang haar die ik aantrekkelijk vond. Absolute must is de verzoring. Ik kende een kerel waarbij je de schilfers er gewoon in kon zien hangen, en vet haar, bah bah! Da's al helemaal niet aantrekkelijk.
Bij sommigen past het wel, maar ik krijg altijd wel de neiging om een schaar te pakken. (ga je nu je haar afknippen? :p) |
Niet verzorgen is inderdaad een big nono.
Mijn vriend was het bijna dagelijks, doet het elke dag (als ie de deur uitmoet ;)) in een nette staart. |
Hangt er vanaf waar het lange haar zit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |