![]() |
Brussel
Volgend weekend ga ik met mijn vriend een paar dagen naar Brussel. We hebben twee volle dagen om iets te doen. Ik wil iig naar het Atomium maar verder heb ik geen idee van wat er leuk is in Brussel. Ik heb wel zo'n boekje met bezienswaardigheden enzo maar wat is leuk en wat is nou echt de moeite waard? Tips voor restaurantjes enzo zijn ook welkom :)
|
Manneke Pis,
Janneke Pis ( zijstraatje beenhouwerstraat) Servaes (gouden beeld aan grote markt ) Winterpret (loopt heel Brussel door , grote kerstmarkt ) Grote markt Nieuwstraat / Louizalaan / avenua de toison d'or om te shoppen (of de blaes - en hoogstraat ) Eten: Verlengde van de beenhouwerstraat italiaan : sole d'italia Als je nog vragen hebt, stel maar gerust, ik woon praktisch in Brussel. |
- Zondagochtend de markt aan het zuidstation, heel gezellig en heel wat lekkers
- Sint-Goriks, gezellige Vlaamse buurt waar je kan chillen en drinken - Dansaertstraat coole straat met enkele goeie boekenwinkels De goedkope, lekkere restaurantjes zitten vooral aan sint-goriks en achter de beurs. |
Thanx voor jullie reacties :)
Klopt het dat een los kaartje voor bus, tram of metro in Brussel 1,50 kost (in voorverkoop)? :eek: Ik vind dat best duur als je bedenkt dat een drie dagen pas 9 euro is :) |
Ja klopt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |