![]() |
homoseksualiteit in nederland
Ik moet een onderzoek doen voor school over in hoeverre homoseksualiteit geaccepeerd word in nederland.
ik zou het heel lief vinden als jullie de onderstaande enquette zouden willen invullen, het door maar 1 minuutje. Alvast bedankt!!! Enquκte Wat willen wij onderzoeken Wij willen onderzoeken hoe er door de samenleving gekeken wordt op homoseksualiteit. Omcirkel wat van toepassing is of zet een kruisje in het vierkantje wat van toepassing is. Geslacht: m / v Leeftijd: Geloof: Christelijk Moslim Geen Anders namelijk: Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Biseksueel Homoseksueel Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja / Nee Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja / Nee Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja / Nee Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Ja / Nee |
Geslacht: m
Leeftijd: 22 Geloof: Geen Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Leeftijd: 20 Geloof: geen, op een christelijke basis en middelbare school gezeten Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Geslacht:
M Leeftijd: 28 Geloof: Anders -> Agnostisch Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero. Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Ja. Hoe dan ook geloof ik dat een relatie hierdoor zou veranderen. In mijn geval echter ten goede. |
v
21 Geen Hetero Ja Ja Ja Nee |
Geslacht: v
Leeftijd: 21 Geloof: Christelijk Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja en Nee Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Leeftijd: 22 Geloof: Anders namelijk: agnost Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? niet echt. Ik wil nog wel zeggen dat ik mijn vraagtekens zet bij homosexualiteit, maar meestal als ik dat zeg word ik voor middeleeuws uitgemaakt, en het wordt volstrekt verkeerd opgevat. |
Leeftijd: 17 Geloof: agnosticisme Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Drie agnosten in een thread. Toeval? :)
|
Citaat:
|
Leeftijd: 18 Geloof: Anders namelijk: onbekend Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Nee (omdat trouwen/kinderen vaak met elkaar te maken heeft) Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Nee Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee (ja, natuurlijk, een relatie kan ook veranderen doordat iemand verteld van appels te houden of te gaan verhuizen, maar zoiets bedoel je vast niet, hoewel me wat je precies bedoelt ook niet helemaal duidelijk is.., maar het zal wel nee zijn) |
Wat willen wij onderzoeken
Wij willen onderzoeken hoe er door de samenleving gekeken wordt op homoseksualiteit. Omcirkel wat van toepassing is of zet een kruisje in het vierkantje wat van toepassing is. Geslacht: v Leeftijd: 15 Geloof: Geen Wat is uw seksuele geaardheid? Homoseksueel Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Leeftijd: 19 Geloof:Geen Wat is uw seksuele geaardheid? Hetero Vind u dat homoseksuele mensen zich in het openbaar mogen uiten? Ja Vind u dat homoseksuele mensen mogen trouwen? Ja Vind u dat homoseksuele mensen kinderen mogen krijgen? Ja Als een goede vriend(in) van u zou zeggen dat hij/zij homoseksueel is, zou uw relatie met hem/haar hierdoor veranderen? Nee |
Citaat:
wil ij sex |
Citaat:
trouwens omdat je homosexuel bent ek hoop ij brand in hel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |