![]() |
Droge lippen door roa
Ik heb dus onwijs last van droge lippen door Roaccutane. Ik smeer met labello en vaseline maar het helpt voor geen sodemieter. Ik vraag me af of er misschien iets is dat beter helpt? Ik heb dat topic voor het grootste gedeelte al doorgelezen maar ik kon niet echt iets vinden.
Alvast bedankt. :) |
Kreeg de tip van iemand die ook de ervaring van Roaccutane en droge lippen heeft, dat je vooral veel moet drinken (zeker wel 2 liter). Dit bevordert de vochtbalans van de huid en dus ook de lippen. Oh, en vermijdt chloorwater (zwembad), want dit droogt de huid namelijk erg uit, zeker in combinatie met roaccutane.
|
Weet niet of het ook effect heeft omdat je Roaccutane gebruikt, maar als ik droge lippen hebt helpt het erg goed als ik het 's nachts in smeer met een beetje bodylotion. Dan word ik iig altijd wakker met hele zachte en herstelde lippen. Overdag miss door gaan met labello/vasaline?
|
Purol! Lekker vet voor de lippen. ;)
(Iig, dan moet je wel de 'bakjes'-variant hebben geloof ik) |
Ik drink inderdaad wel meer, dat helpt. Het helpt ook om echt superveel vaseline op mijn lippen te smeren voordat ik ga slapen, en dan is het 's ochtends wel redelijk. Dit kan alleen overdag niet. Maar ik ga eens naar Purol kijken. :)
|
Ik heb bij de drogist een lippenbalsem met echinachea (ofzo ik weet het niet uit mijn hoofd) gehaald omdat ik ook vreselijke droge lippen heb en dat helpt erg goed. Hij is wel groen en geeft een beetje af dus daar moet je wel mee uitkijken.
|
Blistex MedPlus (zit in een blauw potje), werkt echt goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |