![]() |
[mp3/wav] cd branden; hoe mp3 naar wav?
mijn eerste keer :)
hoe zet je mp3 naar wav? of welk proggie heb je nodig? voor het branden gebruik ik Easy cd creator. |
ik heb nero 5 en daar hoef je mp3's niet om te zetten naar wav...
|
kan ik dat ergens downloaden?
|
|
Citaat:
even goed bedankt :rolleyes: <- die hou je maar bij je |
Citaat:
|
Citaat:
hehe idd dat gezeik altijd :rolleyes: :D :D |
Koop Music Maker 7, niet alleen handig, maar fun ook.
handig als je iets wilt gaan mixen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mp3 to Wave Converter het is een trail versie :rolleyes: je kon het ook eingelijk zelf zoeken he :rolleyes: www.google.com |
Kun je dan net zo makkelijk met WinAMP doen. Goed is een 2de natuurlijk... De Input mp3 plugin van WinAMP is iig wel goed.
|
Misschien ben ik de enigste die deze topic frappant vindt, maar Easy CD Creator kan dus gewoon MP3's branden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(Zie het als een verschil in "slikbaarheid" net zoals Internet Explorer heel soepel is vergeleken met Netscape). |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat kan in CDex en winamp zelf
|
Gebruik zelf al jaren Nero, nooit iets anders gewend. Ook vaak cd's gebrand via die ingebouwde mp3-decoder, nooit problemen mee gehad in al die jaren eigenlijk :)
Jullie methode is uiteraard het veiligst (eigenlijk zou je ook nog een image moeten maken en je computer niet aanraken tijdens branden etc. :) ) maargoed...ik heb daar nooit zin in en ik zal die ene coaster (die ik nog niet heb gehad daarmee) graag accepteren |
gewoon ff cdex downloade op www.downloads.com, je laad je mp3 files in en da proggie zet ze om naar Wav, en als je wilt weer trug naar Mp3
|
Het handigste programma is volgens mij Music Match Jukebox...
Dat is een mp3 speler, recorder, converter en brander. Je maakt gewoon je playlist (van de mp3's) en laat m branden op audio kwaliteit. Kost ongeveer een 15 min... Bas |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |