![]()  | 

[mp3/wav] cd branden; hoe mp3 naar wav? 

mijn eerste keer :) 
	hoe zet je mp3 naar wav? of welk proggie heb je nodig? voor het branden gebruik ik Easy cd creator.  | 

ik heb nero 5 en daar hoef je mp3's niet om te zetten naar wav... 
	 | 

kan ik dat ergens downloaden? 
	 | 

| 

Citaat: 

even goed bedankt :rolleyes: <- die hou je maar bij je  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

hehe idd dat gezeik altijd :rolleyes: :D :D  | 

Koop Music Maker 7, niet alleen handig, maar fun ook. 
	handig als je iets wilt gaan mixen. :)  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Mp3 to Wave Converter het is een trail versie :rolleyes: je kon het ook eingelijk zelf zoeken he :rolleyes: www.google.com  | 

Kun je dan net zo makkelijk met WinAMP doen. Goed is een 2de natuurlijk... De Input mp3 plugin van WinAMP is iig wel goed. 
	 | 

Misschien ben ik de enigste die deze topic frappant vindt, maar Easy CD Creator kan dus gewoon MP3's branden :p 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

(Zie het als een verschil in "slikbaarheid" net zoals Internet Explorer heel soepel is vergeleken met Netscape).  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

dat kan in CDex en winamp zelf 
	 | 

Gebruik zelf al jaren Nero, nooit iets anders gewend. Ook vaak cd's gebrand via die ingebouwde mp3-decoder, nooit problemen mee gehad in al die jaren eigenlijk :) 
	Jullie methode is uiteraard het veiligst (eigenlijk zou je ook nog een image moeten maken en je computer niet aanraken tijdens branden etc. :) ) maargoed...ik heb daar nooit zin in en ik zal die ene coaster (die ik nog niet heb gehad daarmee) graag accepteren  | 

gewoon ff cdex downloade op www.downloads.com, je laad je mp3 files in en da proggie zet ze om naar Wav, en als je wilt weer trug naar Mp3 
	 | 

Het handigste programma is volgens mij Music Match Jukebox... 
	Dat is een mp3 speler, recorder, converter en brander. Je maakt gewoon je playlist (van de mp3's) en laat m branden op audio kwaliteit. Kost ongeveer een 15 min... Bas  | 

Citaat: 

| 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |