Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   remix techo/metal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=165382)

Mindfields 22-07-2002 16:15

remix techo/metal

prodigy is toch techno? of industrial?

nou iig

for whom the bell tolls - metallica / prodigy

kent iemand nog meer van dat soort remixes?
kvind m echt bruut namelijk

Mindfields 22-07-2002 17:35

up :(

]{ing 22-07-2002 17:51

Prodigy is bigbeat met techno invloeden imo

ik ken die remix niet maar ik kom nu ook even niet op gave remixes van metal nummers..

sukKelgirl12 22-07-2002 22:07

Ik dacht ik een keer een of andere hardcore remix van Fear Factory heb gehoord, kweet alleen niet meer hoe hij heet :p

[edit]

Ik kannum niet vinden met Kazaa, wel een andere FF remix door Junky XL, bennik nu aan t downe, maar t schiet niet erg hard op..
Hij heet Cyberdyne

chardros 23-07-2002 18:35

Atari teenage riot. is wel een aardige mengeling tussen metal en techno is echt goed :D

op de spawn soudtrack staan allemaal crossovers. en een cd van fear factory.

jnieuwelaar 23-07-2002 18:50

Citaat:

chardros schreef:
Atari teenage riot. is wel een aardige mengeling tussen metal en techno is echt goed :D

Das een mengeling tussen hardcore en gabber en ik vind het niet om aan te horen :D

Die cd van fear factory is ook niks trouwens.

Infaustus 23-07-2002 18:59

the berzerker maar dat is deathmetal met techno , en ik kom er mee aankakken dus niemand zal wel weer geinteresseerd zijn...

freakjuh 23-07-2002 19:12

Citaat:

Infaustus schreef:
the berzerker maar dat is deathmetal met techno , en ik kom er mee aankakken dus niemand zal wel weer geinteresseerd zijn...
agossie.... :p

Infaustus 23-07-2002 19:24

Citaat:

freakjuh schreef:

agossie.... :p

noem jij maar eens topic die ik heb geopend , die langer was dan 30 replies , en dan bedoel ik niet de topics waar in eens heel ergens anders over wer gediscusieerd of de no playing topics
of de topics waar ineens flamewars begonnen.....

Rhinus 23-07-2002 19:30

Is er niet een tribute to etallica CD met daarop allemaal Techno Metallica covers?

Infaustus, misschien ligt 't aan jouw?
Ik ken 't trouwens wel, ik heb er ook last van..

Infaustus 23-07-2002 19:33

Citaat:

Rhinus schreef:
Is er niet een tribute to etallica CD met daarop allemaal Techno Metallica covers?

Infaustus, misschien ligt 't aan jouw?
Ik ken 't trouwens wel, ik heb er ook last van..

ja die heb ik ook 'the blackest album'' heet ie ,maar dat zijn industrial bands

ja ik zal hier wel een slechte reputatie hebben ,dat mensen hier bij voorbaat mijn topics al niet lezen, of ik luister gewoon muziek die de meeste mensen hier niet echt kan waarderen....

sukKelgirl12 23-07-2002 19:48

Citaat:

birthmark schreef:

je bedoelt toch nie ....... fok... kom er niet op.... new breed !!:D

Neej niet die :p Die is ook wel hardcore-achtig idd, maar t was echt gewoon hardcore zoals je die tegenkomt op de Thunderdome cd's, alleen dan met hier en daar een riffje en wat geblaat er tussendoor, kzal t een keer aan die keerl vragen waar ik m gehoord heb :)

jnieuwelaar 23-07-2002 20:02

Citaat:

KoNiJnEnGiF schreef:

Neej niet die :p Die is ook wel hardcore-achtig idd, maar t was echt gewoon hardcore zoals je die tegenkomt op de Thunderdome cd's, alleen dan met hier en daar een riffje en wat geblaat er tussendoor, kzal t een keer aan die keerl vragen waar ik m gehoord heb :)

Das gewoon een hele cd vol hoor. Remaunufacture heet die cd. Het zou mijn grootste miskoop ooit worden qua cd's als ik die van iced earth niet had zien liggen.

Ce-El-Wan 23-07-2002 20:02

REMANUFACTURE van Fear Factory. En die hardcore-mix heet T1000 en is gedaan door Dj Dano.. kent niemand dat album ofzo? Een van de meest geslaagde experimenten tussen metal en dance naast de Spawn-soundtrack (waar die For whom the Bell Tolls mix vandaan komt, gedaan door DJ Spooky dacht ik)

sukKelgirl12 23-07-2002 20:28

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
En die hardcore-mix heet T1000 en is gedaan door Dj Dano..
Ja! Die!

jnieuwelaar 23-07-2002 20:35

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
REMANUFACTURE van Fear Factory. En die hardcore-mix heet T1000 en is gedaan door Dj Dano.. kent niemand dat album ofzo? Een van de meest geslaagde experimenten tussen metal en dance naast de Spawn-soundtrack (waar die For whom the Bell Tolls mix vandaan komt, gedaan door DJ Spooky dacht ik)
kijk eens hierboven :D ik ken hem lekker wel :p

Ce-El-Wan 23-07-2002 20:35

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Das gewoon een hele cd vol hoor. Remaunufacture heet die cd. Het zou mijn grootste miskoop ooit worden qua cd's als ik die van iced earth niet had zien liggen.

miskoop??? tja.. smaken verschillen nu eenmaal, is het tactische antwoord wat ik nu geef :p

Ce-El-Wan 23-07-2002 20:37

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

kijk eens hierboven :D ik ken hem lekker wel :p

dan was jij een snellere typer dan ikke, want daarvoor stond ie er nog nie...:P :D

Vork 25-07-2002 10:24

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
die hardcore mix is echt super :D

ik luister cd niet echt vaak, ik vind de meeste nummers net niet goed genoeg, maar zitten wel paar sjieke tussen.. Remanufacture bijv.

funest 25-07-2002 11:09

Citaat:

Infaustus schreef:
the berzerker is soms wel aan te horen..

jnieuwelaar 25-07-2002 15:25

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:

miskoop??? tja.. smaken verschillen nu eenmaal, is het tactische antwoord wat ik nu geef :p

Ik hou gewoon niet van trance, hardcore kan ik soms wel naar luisteren, ik heb trouwens thunderdome 18-21 dus....

Maar nee niks voor mij, toppunt was vorig jaar iemand die mij uitlachte, omdat ik dacht dat fear factory metal was. Nou dat heeft ie geweten, hij had alleen remanufacture. Heb ik demanufacture er even bijgehaald op standje sambal in zijn stereo.

osmano 25-07-2002 16:23

Citaat:

]{ing schreef:
Prodigy is bigbeat met techno invloeden imo

ik ken die remix niet maar ik kom nu ook even niet op gave remixes van metal nummers..

osman prodigy is punk-dance-techno-rock ,allemaal verschillende stylen

Blubje 25-07-2002 18:52

Citaat:

osmano schreef:

osman prodigy is punk-dance-techno-rock ,allemaal verschillende stylen

is prodigy ook nie een beetje drum 'n bass?? :confused: ik heb er absoluut geen verstand van maar iemand vertelde dat ooit een x ofso :s

Tsasil 25-07-2002 19:17

De helft van alle Terror worden Slayer rifjes in gebruikt...

Atari Teenage Riot? Heerscht! Maar dan wel Live at Brixton Academy. Niks gabber of metal! Digital Hardcore!

jnieuwelaar 25-07-2002 19:23

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:

is prodigy ook nie een beetje drum 'n bass?? :confused: ik heb er absoluut geen verstand van maar iemand vertelde dat ooit een x ofso :s

prodigy is niet samen te vatten in hokjes. Laten we het daar op houden.

jnieuwelaar 25-07-2002 19:24

Citaat:

Tsasil schreef:
De helft van alle Terror worden Slayer rifjes in gebruikt...

Atari Teenage Riot? Heerscht! Maar dan wel Live at Brixton Academy. Niks gabber of metal! Digital Hardcore!

Maar dan wel digital hardcore op zijn hardst.

killing.f0r.fun 25-07-2002 19:25

dat metallica nummers is niet prodigy maar dj spooky
verder op spawn als ik het me goed herinner:
korn/dust brothers
atari teenage riot/slayer
crystal method /filter ofzo
:)

Tsasil 25-07-2002 19:31

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Maar dan wel digital hardcore op zijn hardst.

Heuh, nee niet echt eigelijk :D

Merzbow wel eens gehoord?

ms glampire 25-07-2002 20:59

Citaat:

Parallel schreef:
prodigy is toch techno? of industrial?

mwhaha :) (y)

jnieuwelaar 25-07-2002 21:03

Citaat:

Tsasil schreef:

nah ik wil gewoon niet meer van dat soort bands leren kennen. Echt verschrikkelijk vind ik het. Je moet ervan houden.

Infaustus 26-07-2002 13:27

Citaat:

Tsasil schreef:

hahaha dat je daar naar kan luisteren.

ESCO 26-07-2002 14:41

Prodigy is techno met invloeden in house, hip hop,jungle,reggea

MCH 26-07-2002 14:54

Citaat:

ESCO schreef:
Prodigy is techno met invloeden in house, hip hop,jungle,reggea
Prodigy is punk ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.