![]() |
Kerstfilms
Elk jaar is het rond kersttijd weer raak met alle familiefilms in kerstsfeer.
Welke film vind je nog steeds leuk en welke film kan je echt niet meer zien? |
Love actually (y)
Scrooged (y) Verder kan ik volgens mij alle kerstfilms nog wel zien, zelfs Annie en Home alone enzo. Dat zijn ook van die films die ik maar eens in de zoveel jaar met kerstmis kijk. |
A nightmare before Christmas natuurlijk.
Scrooged is ook leuk. En Eyes wide shut. |
Mickey's Christmas Carol.
Wat een naargeestige rotfilm was dat :D(y) |
Tomten är far till alla barnen en inderdaad A nightmare before Christmas.
|
Sissi, vreemd (en jammer) genoeg wilt m'n moeder iedere Tweede Kerstdag alle drie de delen daarvan zien.
|
Hogfather
Lees liever het boek, dat is een stuk vermakelijker. |
|
Citaat:
|
It's a Wonderful Life is inderdaad een pracht van een film, die bekijk ik toch wel 1 keer om de twee jaar ofzo... oud maar nog niet versleten :)
|
Volgens mij Elf, ik dacht dat het een vreselijke film zou zijn maar onverwachts hartverwarmend. Je kunt cinematografisch in elk geval niet mis gaan als het zich 's winters in New York afspeelt
|
The Grinch is wel geinig, ooit in de bios gezien toen ik 'klein' was, leuke herinnering^^
En er was nog een leuke maar ik ben de titel kwijt 8-) Al die films over 'Christmas Carol' ofzo, de gewone en de disney-versie enz, vind ik daarentegen niet leuk...veel te zielig :P |
ik hoop dat de GVR weer komt :o
|
the Grinch :d
|
Home'lone.... kan er niets aan doen.
|
De Home Alone films vind ik wel lachen, en die film van Swarznegger een aantal jaar geleden vond ik wel lachen.
Voor de rest ken ik er niet zoveel. |
Bridget Jones's Diary ook wel 'n beetje.
|
Edward Scissorhand
|
Aschenbrödel!
|
Citaat:
Sound of Music komt ook wel elk jaar, en op een of andere manier kijk ik die toch altijd :) |
dan heb ik gelijk een vraagje..
er was ooit een film (5 jaar geleden ofzo) die werd uitgezonden op ned 1 of 2. Het ging over een jongetje en die had geen ouders meer (dacht ik). Alleen zijn opa leefde nog en daar ging hij dus naar toe. Hij daar dus heen en die opa moest hem niet hebben. Hij verafschuwde dat jochie en dat jochie was uiteraard bang voor die man. Toen kapte de videorecorder ermee.. Hehe beetje vaag allemaal.. maar iemand ene idee hoe deze film heet? ;) O ja en volgens mij had die opa huisdieren (hond of kat) en daar speelde dat jongetje dan mee. |
Citaat:
Mijn kerstfilms: The Grinch Miracle on ..th street Santa Clause Jingle all the way Home alone nog een paar wat ik zeker weten vergeten ben.... |
Waarom heeft nog niemand Waterschapsheuvel genoemd? Ook echt een kerstvakantie-film :)
En eigenlijk vind ik alle kerstfilms leuk :o |
Heb gisteren Elf gekeken, die had ik opgenomen. Was echt een leuke film! Heb een paar keer goed gelachen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |