![]() |
Welk feest vind jij het gaafst?
Nou? ;)
|
Ik kan hier echt niet tussen kiezen. Ze hebben alle drie iets voor mij, en ze zijn niet vergelijkbaar met elkaar. Ik kies dus niet :p
|
Hannukah.
|
oud en nieuw vindt ik het leukste :)
gezellig doen met elkaar veel drank, en feestje maken. Vier het al van me 14de met vrienden en elk jaar nog even leuk :D |
Sinterklaas, leuke sfeer.
Kerst vind ik altijd een beetje nep, hoewel ik kerstbomen echt geweldig vind. Oud en nieuw vind ik niet echt heel bijzonder. |
oud en nieuw.
|
Old & New.
|
Sinterklaas. Echt Nederlands feest, hele sfeer en minder gedwongen dan kerst en oud & nieuw. Veder vind ik gewoon het maken van suprises en gedichten geweldig.
|
Kerst. Want Sinterklaas is wel leuk, maar minder. En Oud & Nieuw vind ik echt overtrokken. Beetje inspelen op het gevoel van mensen. Hoewel het ook wel leuk is en mensen het nodig hebben. :p
|
Citaat:
|
Sinterklaas. Er zit voor mij gewoon meer 'diepgang' in dan de andere twee, het is echt een hele eigen sfeer, een verhaal er om heen en vooral vind ik het héél erg leuk.
|
Citaat:
|
Kerst. Sinterklaas vieren wij helemaal niet meer en heb er ook niet echt een gedachte achter. Oud en nieuw is leuk maar vier ik ook niet zo uitbundig. Kerst is gewoon heel gezellig, hoewel het hypcriet lijkt opeens dan meer aan andere te denken vind ik het toch een hele mooie gedachten. Iedereen doet wat extra's en liever 2 dagen in het jaar dan nooit. Bovendien is het ontstaan met de geboorte van Jezus ook een moooie achtergrond wardoor het nog wat meer is dan alleen "leuk".
|
Citaat:
Ik ga zelf denk voor oud&nieuw, hoewel ik ze alledrie gaaf vind. Sinterklaas is cadeautjes, Kerst is vooral rust en gezelligheid, oud&nieuw is gezellig (m'n broer is dan ook jarig, dus veel visite ook's nachts) en met vuur spelen ;x |
Oud en nieuw, groot feest hier in de buurt. Best wel gezellig :)
|
Er stond niet: welk decemberfeest... :P.
|
Geen.
|
Oud en Nieuw, veel drank en iedereen mogen zoenen.
|
Ik hou helemaal niet van de maand december en ook niet van een van die feesten.
|
Oud en nieuw vind ik het leukste feest :) Dat vier ik nu al een paar jaar met al m'n vriendinnen en da's altijd erg gezellig. Sinterklaas vind ik overigens ook erg leuk hoor, alleen dan toch iets minder dan oud & nieuw. Met kerst heb ik niet zoveel meer.. ik vind dat het idee van kerst een beetje weg is. Het is tegenwoordig een grote commerciele gebeurtenis (net zoals sinterklaas trouwens) al vind ik kerst nog net ff een tikkeltje erger.
|
Citaat:
|
geen een
|
Citaat:
|
Ik ga voor oud&nieuw *O* Tenminste, afgaande op de vorige jaren. Voor dit jaar moet ik nog iets regelen -O-
|
Het gaafste vind ik oud & nieuw, omdat je met je vrienden op een feest volgieten nu eenmaal 'gaver' is dan met je familie aan de pepernoten zitten. Sinterklaas vind ik knusser.
|
Kerst omdat dat het enige feest is dat we met de hele familie samenvieren.
Sinterklaas doen we sowieso niet en Oud & Nieuw heeft altijd zo'n vreselijke anti-climax na half een. |
Oud & Nieuw want dat is de enige die we daarvan thuis vieren.
|
Citaat:
Dan begint het pas! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |