![]() |
niemand mag het weten (soort van gedicht)
niet echt gepost om reacties te krijgen. meer om het op te schrijven en af en toe zelf terug te kunnen lezen. gaat over een situatie waar ik nu mee zit zeg maar.
niemand mag het weten ik vond je wel leuk wel schattig, verder niets later vond ik je ook sexy en later moest ik me inhouden om je niet te kussen want dat zou me heel wat kosten als ik dat zou doen zelf heb je helaas het besef niet dat je zo mooi bent en voor mij heel bijzonder als je bij me komt en je arm om me heen slaat voor jou gewoon genegenheid voor mij de hemel op aarde als je me aankijkt met je bruine ogen van binnen smelt ik weg ik geef je een compliment en loop gauw verder want ze mogen het niet zien dan zijn we even alleen je vraagt of ik bij je kom zitten dat doe ik maar al te graag je kruipt tegen me aan mijn hand streelt jouw rug onder je trui ik kus je zacht op je wang en zeg dat je de mooiste bent jouw hand streelt mijn rug heel even dan is het weer weg zijn we niet meer met zijn tweeen ik lach nog even naar je je kijkt me vragend aan want voor jou is dit heel moeilijk gelukkig begrijp ik jou en laat ik je wel in je waarde maar moet ik me inhouden omdat je zo bijzonder voor me bent |
-> psychologie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |