![]() |
Beknelde zenuw?
Hoi,
Ik vermoed dat ik een beknelde zenuw heb of zoiets. Ik was vrijdag vrij lang aan het knippen met een metalen schaar met een vrij klein handvat. Ik had tijdens het knippen wel wat last van m'n duim, maar stond er verder niet echt bij stil. Maar nu heb ik dus al sinds vrijdag (na het knippen) een 'dove' duim :s Verder krijg ik ook een soort van schok als ik aan het begin van m'n duim druk. Weet iemand wat dit is? En is het iets om mee naar de dokter te gaan of gaat het vanzelf over? |
Gaat vanzelf over :)
|
Volgens mij heb ik dat ook wel eens, maar bij mij is het na een paar uur ofzo meestal wel over.
|
Mijn vriendin heeft hier al meer dan 8 jaar last van, sinds ze een keer een stuk karton heeft geknipt met een enorm botte schaar.
|
HTML-code:
Mijn vriendin heeft hier al meer dan 8 jaar last van, sinds ze een keer een stuk karton heeft geknipt met een enorm botte schaar. Het is bij mij in ieder geval wel al een klein beetje verbeterd, maar niet echt veel. Ik kan m'n duim in ieder geval nog niet op de normale manier gebruiken en krijg af en toe schokken. Ik hoop dat er de komende dagen steeds wat verbetering in zit.. |
Citaat:
|
ze hebben mij eens een verdoving in mijn duim gegeven, in een zenuw. heb ik ook nog altijd 'lol' van.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |