![]() |
Final Fantasy 13 [PS3/Xbox360]
Heuj, nije trailer.
http://www.gametrailers.com/player/29007.html?type=mov quickytime. meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_XIII |
Oh Lord, I want it, I need it.
|
Zodra ie uit is haal ik wel een PS3 :)
|
En dan te bedenken dat ik FFX nog moet spelen :D Ik heb wel een inhaalslag te maken, geloof ik.
|
Ik moet het nog spelen vanaf de 1e ff voor ps2
(nummer 8 dacht ik) dus ik heb nog: 8, 9, 10, 10-2 ,11, 12, 13 te spelen |
Veel succes met 11
|
10-2 mag je overslaan. Schande voor het genre.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Hmm, het doet me niet veel, om eerlijk te zijn.
Echt spectulair of vernieuwend ziet het er niet uit, gewoon weer een FF. Maar goed, wie weet wordt het wel een kick ass game, we wachten het wel af. Ik had liever een nieuwe Dragon's quest gezien :o Dragon quest 8 > FF |
Bah, weer zo'n real-time combat systeem, dat verpestte XII nogal voor me.
Jammer de bammer :(. Er was trouwens toch sprake van dat ie ook naar de 360 zou komen? |
|
Citaat:
The concept for Final Fantasy XIII's battle system is to maintain the strategic nature of command -based battles, whilst also including the excitement and speed found in fast-paced battles. This system stemmed from a desire to create battles of the type found in Final Fantasy VII: Advent Children, whilst adding multiple player characters to the battle. As such, and like recent entries in the franchise, the battles will be in real time, without any random battles.[4] Active Time Battle makes a return in Final Fantasy XIII. In keeping with command-based battles, players input commands by selection through a reel on the bottom-left hand side of the screen. Each command has an ATB cost, which reduces the total ATB bar. Selected commands are placed on a row of upcoming moves, above the bar. As characters fights, each command is used in turn, with the current command in use turning yellow. Commands can be chained together for certain effects. The environment also plays a role in battle; for instance, Lightning has been seen sending a soldier into a light, electrocuting him and multiplying the damage. A map is seen in the upper left hand corner of the battle screen, with blue dots representing allies and red dots signifying enemies. The dots emitting circles are the characters currently affected by the fighting. The upper right-hand corner of the battle screen shows a circular-shaped gauge, representing the Overclock mode. When full, Overclocking allows the player to induce a slow-motion effect, almost pausing time for everything other than the player. Once Overclock is activated, a rapidly decreasing number appears inside the circular gauge, signifying the duration of the Overclock status. This system may replace the traditional Limit Break system found in previous Final Fantasy games.[5] Final Fantasy X battle director Toshiro Tsuchida will return as the battle system director for the game. He has the intent of giving individual enemies their own personalities and background stories.[6] (bron: wikipedia) Citaat:
en een beetje Square-liefhebber weet ook dat Sony wat jaren terug ook flink wat aandeeltjes heeft gekocht; het idee van een Final Fantasy game (subgames niet meegerekend) op een concurrende console is vrij ridicuul :P |
Alles na 6 mag je overslaan, wat een domme bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, maar hij wees er op dat je meende dat die voor de PS2 was, terwijl die , net als 9, voor de PS1 zijn :)
|
Citaat:
Ohh. |
touche
|
7 was gaaf
8 vond ik flink minder (hoewel Squall wel een boeiende personage was dan de gaylords erna) 9 was erg gaaf, favoriet tot nu toe (jammer van de jonge mensen...) 10 was ook best gaaf (zeker blitzbal) alleen veel te on-vrij. +aeons zijn gay 10-2 huilen met de pet op. 12 was wel leuk, en geeft goede hoop voor de nieuwe FF: Namelijk het feit dat de eidolons/summons/aeons/espers or whatever ècht niet kutter meer gaan worden. Ben erg nieuwsgierig naar FF13. Waarschijnlijk schaf ik rond die tijd een PS3 aan. |
Ik digte X-2 hard, maar ik vind Spira gewoon enorm leuk. VIII was ook zeker leuker en meeslepender dan IX.
|
Citaat:
@Carn: Ja, dat had ik gelezen, maar het wordt zo nog steeds een kwestie van een rijtje commands voor de een kiezen, snel naar een ander wisselen, daar een rijtje commands voor kiezen, e.d. Ik ben meer voor het systeem a la FF X, of gewoon de oldschool atb. |
Weet ik Roelie, hebben we het al eens over gehad meen ik. :o
Ik heb zin in Blitzball btw. Lekker met Brother. :bloos: (y) |
Citaat:
|
|
ziet er wel strak uit.. maar ben nooit zo'n FF fan geweest.
|
Citaat:
|
Ik krijg een redelijke FF7 vibe; dus dat is wel tof.
|
Ik moet nog steeds deeltje 12 eens uitspelen na bijna 2 jaar :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
?? |
Dat waren andere tijden! Overigens zal het toch wel n jaar duren voordat ding geport is, kekekeke.
|
|
ziet er final fantasy achtig uit ;)
|
Citaat:
|
Ik heb om deze game een Ps3 gekocht (en om MGS4). Daarom baal ik dat het zo lang duurt voor het uitkomt.
Behalve 10-2 vind ik alle delen wel tof. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.