![]() |
I Wanna Be The Guy
http://kayin.pyoko.org/iwbtg/ss/title.png
Het moeilijkste spel ooit, maar toch heel erg verslavend. De final build is net uit en het spel is nu dus ook echt uit te spelen. Probeer het maar eens, het is gratis :) En niet op medium gaan spelen, want dat is voor pussy's. http://kayin.pyoko.org/iwbtg/ Citaat:
|
Reclame.
|
Nee, het is gewoon een spel, lijkt me toepasselijk in /Games/.. :o
Reageer dan gewoon niet ofzo...:nono: |
ik heb filmpjes gezien op youtube, en t ziet er fucking moeilijk uit, maar dat schijnt ook het hele punt van het spel te zijn.
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1647965
1 van de vele voorbeelden. |
wat een belachelijk moeilijk spel:P
|
Citaat:
Citaat:
|
Jammer dat er geen speelbare flash-versie is (of ik kan hem niet vinden), want downloaden vind ik weer net teveel moeite. Hm... Als ik daar al te lui voor ben, is dit spel vast niet voor mij. :)
|
Citaat:
Voor de rest leuk spel, maar wel erg lastig. |
Ik heb net 1 hoofdbaas verslagen! Eindelijk! pfff.. Maar bij mn andere savegames sta ik ook voor de deur bij een hoofdbaas dus ik moet maar weer even verder :)
Weet iedereen alle routes vanaf het beginscherm al? Het zijn er 4 :) |
Ik ga IWBTG ff downloaden en spelen...
Ik hoorde deze week ook van Syobon, een Mario-spoof met een wit wezentje. Zelfde principe. |
Damn, dat is echt zieke shizzle
|
Citaat:
|
Ja zeg hallo. Dat is gewoon niet leuk meer.
En lol, wat doet Zangief daar in de achtergrond :D(n) |
Ziek spel.
|
Haha, ik ben nu effe door filmpjes van dat spel aan het kijken van die Cloud gast. Damn wat een ziek spel. En soms ontzettend lachwekkend, Ryu wtf?
|
Citaat:
Maar ik vind vast wel ergens een mirror ( Hoop ik ). |
En ik vond het geheime/echte einde van Cave Story al moeilijk.
|
Op de site staat toch ook een link naar een mega-upload site? Die zijn doorgaans wel goed.
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
3 Hoofdbazen verslagen :) En ik ga nu op zoek naar de 4e |
Ik heb hem geprobeerd maarja ik stond vlak voor een baas, en toen crashte het spel en was ik m'n save game kwijt:(
Ik vond het een erg leuk spel maar save games die corrupt raken vind ik toch minder leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is nu ook I Wanna Save The Kids (IWSTK), een soort lemmings versie van het spel. Zeker proberen waard ^_^
|
Citaat:
|
Het zelf spelen is nog leuker :)
Spoiler
|
Citaat:
Ik zit trouwens vast bij die Mike Tyson figuur, ik kan hem nadat ie 1 keer gevallen is de 2e keer niet meer ontwijken ofzo. Jij enig idee hoe dat moet? |
Citaat:
Spoiler
|
Ik ga hier maar niet eens aan beginnen denk ik :D
|
Het lukt me echt niet om die klappen van Mike Tyson te ontwijken als ik hem een keer heb laten omvallen. Het lijkt er wel op alsof er een script inzit. Maar, can't figure it out.
Ik ben ook eens de andere kant opgegaan, daar ben ik tig keer doodgegaan in de kamer na de room of divine transportation. |
Die kamer met de shy guy is gewoon veel oefenen. Maar Mike Tyson staat boven in een spoiler wel een soort van uitgelegd, anders moet je dat nog ff lezen.
Spoiler
|
Gewoon blijven staan hielp bij mij niet:(
|
6 Hoofdbazen verslagen en ben op weg naar The Guy :D
|
Citaat:
Kijk maar even of dat helpt :) |
Citaat:
Hij ik krijg hem de eerste keer wel neer, maar de 2e keer weigert ie z'n mond open te doen.:( |
Ik kan t niet :| Sleeecht :D
|
2 bazen dood en op weg naar nummer 3!
|
Citaat:
Ik haat the guy... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |